Τριτη 4 Οκτωβριου
Εχει μια βδομάδα που η Κάρλυ και ο Τζέισον ειναι ολη την ώρα μαζι!
- Εεε... Σάρα? Εεε... Μιλας καθολου με την Καρλυ?
- Οχι ειδικα αυτη τη βδομαδα καθόλου και η αλήθεια... νιωθω τηψεις γιατι τωρα που εμείς υα ξαναβρηκαμε δεν της μιλάω...Χτύπησα το χερι μου με δυναμη στο μετωπο μου και την κοίταξα με περιέργεια...Παει καλα? Δηλαδη τι θελει να πει? Οτι εγω φταιω που αυτες δεν μιλιούνται την τελευταία βδομάδα? Πιο λογικο θα μου φαινόταν να ελεγε πως φταιει ο Τζέισον!Ρίχνει το φταίξιμο στην ιδια της την κολλητη!
Ειχα αφαιρεθεί τελειως και σκεφτόμουν για αυτο που ειπε η Σαρα.
Κάθισα απογοητευμένη στο παγκάκι, εβαλα τα ποδια μου πάνω και ακούμπησα το σαγόνι μου στα γόνατα μου.
Παρακολουθούσα για λιγα λεπτα την Καρλυ και τον Τζέισον οι οποιοι ειχαν πία μια αποσταση αναπνοής μεταξυ τους.
Ξαφνικα ακουσα το κουδούνι... Στην αρχη ουτε που εδωσα σημασια... αλλα καλως η κακώς η Σαρα με ξύπνησε απ'τις σκέψεις μου και μου υπενθύμισε πως το κουδούνι χτύπησε.Στο σπιτι...
Οταν επιτελους τελειωσε η μερα εφτασα σπίτι... Ανοιξα τον Η/Υ και εβαλα την μουσική στην διαπασών...
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και αρχισα ξανα να σκεφτομαι για το ιδιο θεμα το οποιο με προβλημάτισε αρκετα την τελευταία βδομαδα...
"🎶🎶"
Μου ηρθε ενα μύνημα στο viber...
Τζέισον❤: Λόρεν σε παρακαλω! Σημερα στις 7 έλα στην πλατεια! Σε παρακαλω!
Λόρεν:Εεε.. Οκ τι εγινε?
Τζέισον❤: Εεε... Δεν μπορω να σου πω τωρα...Αλλα έλα πλατεια το απογευμα!
Λόρεν:οκ bby❤
Τζέισον❤: Θα τα πουμε... ΒΒ 💘💘
Λόρεν: ΒΒ💘
Η ωρα ηταν 6:15 και ειχα αρχίσει ηδη ν ετοιμαζομαι! Ο Τζέισον❤ δεν μου φανηκε πολύ στα καλα του και ηθελα να του φτιαξω τη διαθεση... Ετσι φόρεσα ενα απο τα outfits τα οποια ειχα αγοράσει πριν περιπου δύο βδομάδες με την ελπιδα οτι θα του έφτιαχνα την διάθεση.
Η ωρα ηταν 6:40 πλεον και πηρα τον δρομο για την πλατεία γιατί ειναι ενα τέταρτο δρόμος... Δεν ηθελα με τιποτα να αργήσω... Ειδικα αν ήταν τοσο αναστατωμένος οσο φάνηκε δεν ήθελα να περιμένει εκει ούτε λεπτο.
Οταν εφτασα στο παρκο δεν ηταν ακομα εκεί... Κάθισα σε ενα παγκάκι, εβαλα σιγανά μουσικη απ'το κινητό μου να παίζει και περίμενα.
ΤΣΕΙΣΟΝ❤
Τώρα μονο τρέχω... Αν και ποναω... τρέχω. Εχω στήσει εδώ και δεκα λεπτα την Λόρεν στην πλατεία. Δεν θέλω να την αφησω να παεριμενει αλλο... Θελω να της το πω! Απλα και μονο αυτο. Δεν θελω να πονέσει κι αυτη αλλα έτσι ειναι το σωστό. Καλυτερα να πονέσει μια φορα παρα δύο φορες οπως εγω!
Hi lollipops! 💘τκντ? Ελπίζω ν ειστε πλ πλ πλ κλ! 💘Πως σας φενεται το νεο μας κεφαλαιο? Εχει αγωνια η μ φενεται?
Πειτε μ στα σχολια τις σκέψεις σας για αυτο τ κεφλαιο! 👍
Τι πιστεύετε πως εχει γινει? Θα συνεχίσουν τα πράγματα να πηγαίνουν καλά η όχι?
Αν σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο πατηστε το ⭐ κ αφηστε κ ενα 💭.
Λοιπόν... Συνειδητοποίησα πως εδώ και μερικά κεφάλαια δν βάζω σποιλ... 😂Το ξέχασα ΤΕΛΕΙΩΣ! 😂
γι αυτο λοιπον οριστε η ανταμοιβή! 😂⤵⤵
Σποιλ:Τα "παιδιά" δεν μπορούν να είναι πια μαζί! 😭😱
Λοιπον αυτά από μένα!
Θα τα πμ στο επομενο κεφαλαιο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
BẠN ĐANG ĐỌC
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...