Τζέισον❤:Λόρεν?
Λόρεν εισαι εκει?
Λόρεν απαντα μου![…]
ΤΖΕΙΣΟΝ❤
Η Λόρεν δεν μου απαντάει και ανησυχω αφάνταστα. Πρέπει κατι να κανω! Δεν ξερω που μενει για να την επισκεφτώ. Δεν ξερω το τηλεφωνο της κολλητής της να παει να δει αν είναι καλα...
Στο σπιτι της Λόρεν...
Λορεν δεν θα πας σημερα σχολειο θα πάμε να παρουμε την αδερφη σου!
Mom's POV
Ανοιξα την πορτα και τι να δω? Η Λόρεν ηταν ξαπλωμένη στο πάτωμα. Την φώναξα, τη σκουντηξα, την "χαστουκισα" αλλα δεν ξυπνούσε.... Αυτο δεν πρόκειται για υπνο! Προκειται για λιποθυμία! 😱
Ετρεξα στην κουζίνα και επιασα ενα ποτήρι... το γέμισα με νερο και έτρεξα ξανα στο δωματιο της. Της έριξα νερό πανω της και αρχισε να συνέρχεται...-Εισαι καλα αγαπη μου?
-Τ-τι εγινε?
-Δεν ειναι τιποτα αγαπη μου απλα λιποθυμησες!ΛΟΡΕΝ
- Δεν ειναι τιποτα αγαπη μου απλα λιποθυμήσες! Μου ειπε η μαμα σηκώθηκε και πηγε στο μπάνιο.
Ετοιμασου! Δεν θα πας σχολειο σημερα θα πάμε να πάρουμε την αδερφή σου. Μου ειπε η μαμα μου.
Εγω πετάχτηκα μόλις άκουσα οτι δεν θα παω σχολειο και άνοιξα τη ντουλάπα μου να διαλέξω ρουχα. Εχει πολλη ζέστη σημερα αραα εβαλααα...⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
Αφου τα φόρεσα, πλυθηκα και εφαγα πρωινό, κατεβήκαμε κατω και μπήκαμε στο αμαξι αν και ακομα ηταν 7:30
Ειχαν περάσει μολις δεκα λεπτα που μπήκαμε στο αμαξι και η μαμα μου μου ειπε:
-Σου εχουμε και μια εκπληξη σημερα!
Χαρηκα μολις το ακουσα και περιμενα να έρθει η ωρα...
ΣΑΡΑ
Σε δυο λεπτα χτυπαει το κουδούνι και η Λόρεν ακομα μα ερθει! Μηπως μου ξαναθυμωσε? Μηπως επαθε κατι?
Μόλις έθεσα αυτο το ερωτημα στον εαυτο μου ειδα ενα ασθενοφόρο να κατευυεινεται προς την οικοδομή της Λόρεν. Ανυσηχησα για τα καλα... Κρύος ιδρώτας αρχισε να με λούζει και δεν ηξερα απολυτως τιποτα. Προσπαθούσα να καταλάβω την κατασταση που επικρατεί... Αλλα ολα τα κακα περιτριγτριζαν στο μυαλο μου απο της 08:08😂 Μεχρι τωρα 1:15 που σχολαμε. Αμεσως έτρεξα σπιτι μου και δεν ασχολήθηκα με τιποτ'αλλο παρά μονο με το να μαθω τι εχει γίνει με την Λόρεν. Παρα μόνο αυτο!
ΛΟΡΕΝ
Εχουμε παρκαρει το αυτοκινητο και περιμένουμε την μαμα και την Κέισι στο πάρκινγκ του νοσοκομείου η μαμα πηγε να την παρει. Μολις κατέβηκαν και μπήκαν στο αμαξι και η Κέισι εχει ενα χαμόγελο μεχρι τα αυτιά. Φυσικα θα 'πρεπε να είναι χαρούμενη αφου βγηκε απ'το νοσοκομειο αλλα τετοια χαρα δεν θα εχω ούτε αν κερδίσω και το τζοκερ... Για τετοια χαρά μιλαω...
-Τι κανεις ο Κέισι? Εισαι καλύτερα? Της ειπα χαμογελαστά και αυτη μου ανταπέδωσε.
-Ειμαι καλυτερα απο ποτε! Ειπε και η μαμα γύρισε και της χαμογέλασε.
Ξερεις που παμε τωρα Λόρεν?
-Οχι δεν ξερω αν και η μαμα μου ανέφερε κατι για μια έκπληξη αλλα δεν μου ειπε.
-Εντάξει τοτε θα δεις!Περιμενα και τωρα πια ο δρομος μου ηταν αναγνωρίσιμος.
Πηγαιναμε στααα cosmos! Τα λατρευωωω!
ΣΑΡΑ
Μολις φτάνω σπιτι πιάνω το κινητο και αμέσως παιρνω τηλεφωνο την Σαρα στο κινητο της... Αλλα τιποτα!
"🎶🎶🎶"
Η Κλήση σας προωθείται....
ΤΖΕΙΣΟΝ❤
Δεν άντεξα άλλο! Πηρα τηλεφωνο την Καρλυ και της ζήτησα την διεύθυνση της Λορεν αφου της υποσχέθηκα να της κανω καποια χαρη το Σαββατοκύριακο.
Καλεσα αμεσως ασθενοφόρο να παει δε αυτή τη διευθυνση να την σώσουν! Την αγαπω και θελω να ειναι καλα. Θα την παρω ξανα τηλεφωνο το απογευμα και ίσως ειναι καλα!
Hi lollipops! Κ κλμρ! 💘Τκντ? Επλιζω ολοι ν ειστε καλα! Πως σας φάνηκε το νεο κεφαλαιο. Εμενα δν μ άρεσε! 😂😔😬. Αν εσας σας αρεσε πειτε το μου στα σχολια. Αν οχι ξνπειτε το στα σχολια 😂
Κ παμε ξανα: Αν σας αρεσε λοιπον πατηστε το ⭐ εκει κατω ⤵ και αφηστε κ ενα 💭 με τη γνωμη σας!
Τα λέμε στο επομενο κεφαλαιο!😍💘
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
BINABASA MO ANG
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...