Παρασκευη 7 Οκτωβρίου
ΛΟΡΕΝ
Αυτη τη βδομάδα η Καρλυ δεν εχει φύγει διπλα απ'τον Τζεισον. Δεν μπορω να το καταλαβω αυτό. Ο Τζέισον δεν έχει καθόλου ορεξη και στα διάλειμματα ειναι τερμα πεσμένος.
Δεν μιλαει σε ΚΑΝΕΝΑΝ εκτός απο την Καρλυ.
Η Σαρα φυσικα δεν σηκώνει κουβέντα... "Δεν τα εχουν ουτε μια στι εκατομύριο..!"Εγώ ομως εχω αρχισει και είμαι 100% σίγουρη!
Αυριο η Αντζελα βγαίνει απο το νοσοκομείο τελικα την κράτησαν λιγο παραπάνω.
Απόμα και σημερα θα παω να κανω παρεα στον Τζέισον❤.[...]
Κατεβαίνω απ'το ταξι και αρχίζω τρέχοντας να κατευθεινομαι προς το νοσοκομείο.
Αυτες τις μερες βρεχει καταρρακτωδώς και δεν μπορείς να βγεις καθολους έξω. Εβαλα την κουκούλα ανοιξα την ομπρέλα και έτρεξα γρηγορα.Αφου μπηκα μεσα αγανακτισμένη και μούσκεμα αφησα την ομπρέλα σε ενα κουτί δίπλα απ'την κεντρική εισοδο και ανέβηκα γρήγορα στον 3ο όροφο.
Αφου εφτασα μποροστα απ'τον θάλαμο συνηδειτοποιησα οτι ο Τζέισον❤ δεν ηταν εκει.
Ανησύχησα... Κοίταξα διακριτικά μεσα απο το τζαμακι στην πορτα και ειδα τον Τζέισον❤ να φιλάει την Αντζελα.Νευρίασα απίστευτα!
Φίλησε αυτη που του εκανε τη ζωη πατινι και σε 'μενα που εκανα τα παντα για να τον βοηθησω μου εκανε τον δυσκολο!
Αρπαξα την τσαντα μου και αρχισα να κατεβαίνω σαν νευρική τις σκαλες.
Στον δευτερο οτοφο ειδα τον Τζέισον.
Ομγ! Τι κανει εδω? Φενεται ακομα πολυ πεσμένος. Σκουπίζει τα δάκρυα του με ενα χαρτομάντηλο. Δεν ειχα ορεξη να το παιξω σνομπ και να μην τον χεραιτησω. Εξάλλου μου αρεσει ακομα και χρειαζομαι καποιον να με παρηγορήσει γιατι ουτε γω ειμαι πολυ καλα.-Τζέισον?
Μολις ακουσε τη φωνη μου σκούπισε γρηγορα το πρόσωπο του και γύρισε αργα προς το μέρος μου.
-Α γεια Λόρεν. Τι κανεις εσυ εδω? Με ρώτησε ενω η φωνη του ηταν καταχλωμη.
-Ασε που να στα λεω... Μεγαλη ιστορία... Εσύ τι κανεις εδω?
-Η γιαγια μου δεν είναι και πολυ καλα... Εδω και 3 μέρες ειναι ΧΑΛΙΑ για την ακρίβεια
-Ααα την καημένη... Ειπα συμπονετικα
Ελπιζω ολα να πανε καλα!
-Ευχαριστω Λόρεν... Αν και δεν το νομίζω... Ειπε σκεπτικός.
Ελα κατσε μαζι μου να μου κανεις παρεα. Ειπε και ο τόνος της φωμγς του ειχε αρχισει πλέον να ανοίγει.-Ερχεσαι μόνος σου εδω? Τον ρωτησα με περιέργεια διότι δεν εβλεπλα τους γονεις του πουθενά.
-Ναι με φερνει η μαμα μου το μεσημερι και μετα φευγει στην δουλειά. Ειμαι ο μόνος που ενδιαφέρθηκα. Που και που ομως ερζετε και ι θείος μου.
-Ααα... Λυπάμαι...
-Ελα μαζί μου... Με τράβηξε προς τις αντρικές τουαλέτες του νοσοκομειου. Αφου εκλεισε σιγανά την πορτα για να μην μας καταλαβει καμια νοσοκόμα με επιασε απ'το μπράτσο και με γύρισε προς το μερος του.-Ηθελα καιρο να το κανω αυτο... Είπε σιγανα
-Πόι....Πριν προλάβω να τελειώσω την ερωτηση με επιασε και με φίλησε. Δεν μπορουσα να αντισταθώ... Δεν ξερω καν αν ήθελα.
Μετα απο κανενα δίλεπτο συνέχισε να με φιλάει, το ιδιο και γω. Ακουσα ομως εναν ηχο εξω απ'τις τουαλετες. Ηθελα να τραβήχτω αλλα δεν μπορούσα. Ειδα το χερούλι της πόρτας να κουνιέται και αμεσως μετα τον Τζέισον❤ να μπαίνει μεσε και να με κοιτάει έκπληκτος... Το ευχαριστήθηκα πλήρως!
-Λο-Λορεν εσύ εισαι?
Ο Τζέισον με αφησε καποια στιγμη αλλα δεν ειχα ορεξη να μιλησω με τον Τζέισον❤.
Επιασα ξανα τον Τζέισον απ'τον ώμο και συνέχισα να τον φιλάω.Ο Τζέισον❤ βγηκε εξω απ'τις τουαλέτες με εκπληξη στα μάτια του.
Απο κείνη την μερα... Δεν τον εχω ξαναδει...Hi lollipops!💘Επεστρεψα! Τκντ? Ελπιζω ολοι κ όλες ν ειστε πλ κλ!
Μ λείψατε βρε! 💘Πως σας φανηκε το νεο κεφάλαιο?
Ν ξερω... Ειμαι σγρ οτι ολοι μπερδευτηκατε με τους Τζέισον! 😂
Παρα πολλες ανατροπές..?
Γράψτε μ τη γνώμη σας στα σχολια!Εχω ξανα δυσάρεστα νεα...
Μλλν το επομενο κεφαλαιο είναι κ το τελευταιο...... Μην σας παίρνει απο κατω μπορει ν ειναι κ το προτελευταίο... 😂Θα δειξει...
Λοιπον αν σας αρεσε αυτο το κεφάλαιο πατηστε το ⭐εκει κατω ⤵ κ αφηστε κ ενα 💭.
Σποιλ: Η Λόρεν λαμβάνει ενα γραμμα...
Αυτα απο μένα! 💘
Θ τ πμ στο επόμενο κεφάλαιο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...