ΛΟΡΕΝ
Η μαμα μου μπηκε στο δωμάτιο και κρύος ιδρώτας αρχισε να με λούζει... Ο υπολογιστής ηταν ανοιχτός στην συνομιλία με τον Αγνωστο1845.
Και με ρώτησε...-Τι ειναι αυτο στον υπολογιστή σου κορίτσι μου?
-Εμμμ... Κάνουμε μια φάρσα σε κάποιον από την ταξη μας με την Εβελίν και.... Ναι αυτό...Ηταν νευριασμένη... Και δεν με πίστεψε χωρίς να μιλήσει καθολου βγηκε από το δωματιο και μου ειπε:
-Θα κοιμηθω στο νοσοκομειο σημερα.
-ΟΚ μαμά! Τα λεμε! Και μου έκλεισε απότομα και δυνατα την πορτα.ΣΑΡΑ
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ! φωναξα και παιζει να με ακουσε ολο το τετράγωνο. Ευτυχως οι γονεις μου δεν ειναι σπιτι και δεν θα ανησυχήσουν γιατι φώναξα τοσο δυνατα. Τέλως πάντων ας γυρίσουμε στο θεμα μας!
Το όνειρο που εβλεπα καθε μερα πριν λιγο καιρό... Το θυμαμαι... Και αυτα που μου ειπε ο Τζέισον περιτρυγιριζαν στο μυαλο μου γιατι αυτες οι προτάσεις ακούστηκαν και στο όνειρο.... Και μάλιστα πολλες φορες! Χωρις αυτες τις προτασεις το όνειρο θα ηταν ψεύτικο αυτό ειναι που με κανει να ανυσηχω... Οτι πιο αληθινό υπηρχε στο όνειρο αυτο γινεται πραγματικότητα και σιγα σιγα φοβαμαι πως ολα θα αλλάξουν!
Πεμπτη 24 Σεπτεμβριου
ΛΟΡΕΝ
-Ειναι κανείς μεσα στο δωμάτιο?Αναρρωτηθηκα
-Ποιος να ειναι κοντεύει 4:00
-Οι γονεις σου μήπως θα ρθουν τελικα γιατι κατι ακούω!
-Ιδεα σου θα ειναι εγω δεν ακουω κατι!
-ΟΚ Τεσπα καληνύχτα!
-Καληνυχτα! Ειπε νυσταγμένη η Εβελίν.Το άλλο πρωί όταν ξυπνησα έλεγξα τα mail μου κυριως για να δω αν μου έστειλε ο Αγνωστος1845.
Οταν τ' ανοιξα δεν υπηρχε τιποτα ολα ηταν σβησμενα. Και δεν μπορουσα να στειλω πουθενα! Ανυσηχησα! Ρωτησα την Εβελίν:-Ξέρεις πως εγινε?
-Που να ξέρω ομως γρήγορα γιατι πρεπει να παμε να πάρουμε και τα πραγματα μου!
-Το ξερω αλλα τι θα κανω χωρις mail
-Απο το viber!
-Μα ολοι ξερουν το mail μου και οχι το κινητό μ!
-Ε πες το τους σήμερα!
Ουφ καλαα! Θα δω τι θα κανω οταν γυρίσω!Στο σχολείο μου ηρθε ξανα το ιδιο ραβασάκι λιγο μεγαλύτερο με κεφάλαία και πιο τονισμένα γραμματα:
"ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ... ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ...ΑΚΟΥ ΜΕ... ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ! "
Η Σαρα το εχει παρατράβηξει! Είναι απίστευτη! Βαρεθηκα μα με παεακαλαει με διαφορα χαζα μυνηματακια.
Στο διάλειμμα:-Εβελίν δεν αντέχω! Με έχει νευριάσει! ΕΛΕΟΣ!
- Ρε πίστεψε την! Γιατι δεν την πιστεύεις? Αν όντως σου λεει αληθεια?
-Ναι καλα! Αφού τον θελει και προσπαθεί να με πείσει να φύγω απ'αυτόν και να τον πάρει αυτη. Χαζη ειμαι για να την πιστέψω?[…]
Ειμαι σπιτι και προσπαθώ να βρω τρόπο να επαναφέρω το mail μου!
Μάλλον αυριο πρεπει να ξανά καλέσω τον πληροφορικο. Και μαλλον ξανα του δημοτικού γιατι τον καινουριο δεν τον εχω και πολύ θάρρος!ΣΑΡΑ
Ακομα το σκεφτομαι. Δεν μπορω να ξεχάσω το όνειρο. Η Λορεν δεν υπάρχει περίπτωση να με ακουσει! Αυριο θα κανω τα παντα για να με πιστέψει. Ολα συνδέονται... Ολα θα αλλάξουν αν δεν με πιστεψει και το όνειρο δεν πρέπει να συνεχιστεί!
Γεια σου λαέ μ!(ετσι θα σας λεω 😂) Συγνωμη που δν δημοσιευα αλλα ημουν χωριό! 😠😒😬Μάλλον τωρα ξανααρχιζω τα καθημερινα κεφάλαια! 😜😍yupiii! 😜. Γραψτε μ στα σχολια τι πιστεύετε πως θα γινει στη συνεχεια!
Αν σας αρεσε πατηστε το ⭐ εκει κατω ⤵ κ αφηστε και ενα 💭.
ΦΙΛΟΥΔΙΑ ΛΑΕ Μ!💋
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ! 😍
ΜΠΑΙΙ! ❤
VOUS LISEZ
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Roman pour AdolescentsΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...