Τριτη 22 Σεπτεμβριου
ΛΟΡΕΝ
Σημερα η Σαρα ειναι συνέχεια κοντα μας! Και είναι σπαστικο! Αλλα το περιεργο ειναι πως σεν δίνει καθολου σημασια στον Τζέισον... Αλλα μιλαει, γελάει και διασκεδάζει με τον κολλητό του.
-Λες να τα χουν φτιάξει? Ρωτησα τον Τζέισον...
-Τι λες μωρε? Ποτε ο Σαμ δεν θα έκανε τετοια βλακεια!
-Ναι αλλα γιατι φενεται να την συμπάθησε τόσο?
-Κανενα σχεδιο θα ειναι του εξηγησα τι σου εκανε αυτη η βλαμμενη και απλα την κοροϊδεύει! Ειναι πολυ έξυπνος οταν θελει.[…]
-Και ναι! Μου ξαναεκλεισε το ματι! Δεν το πιστεύωω! Τωρα ειμαι σιγουρη πως με θελει!
Εξήγησα στην Εβελίν δηλαδη στη νεα κολλητη μου. Τελικά ειναι πιο ενδιαφερον άνθρωπος απ'οσο νομιζα. Απλα στην αρχη ηταν λιγο πιο κλεισμένη λογω του οτι δεν με ηηερε αλλα τωρα ολα καλα!
ΣΑΡΑ
Ειμαι με τον Σαμ σε ενα παγκάκι ακριβως διπλα απ'την Λόρεν και τον αλλον... Ο Σαμ μου ειπε πως με θελει αν και σεν τον πολυπιστεψα γιατι συνεχει κοιταει τους αλλους δυο που ψιθυρίζουν και λενε κατι για μας. Θα ρωτήσετε που το ξέρω? Απλα με κοιτάνε συνεχεια και κάνουν περίεργα νοηματα στον Σαμ. Η Λόρεν ακομα εκει στον κοσμο της. Βαζει απο μονη της σε κίνδυνο τον εαυτο της και δεν λεει να κάτσει να με ακουσει. Γιατι καποια στιγμη αυτο το όνειρο θα αρχίσει να ταυτίζεται με την πραγματικότητα και εκει ολα θα ειναι πια αργα...
ΛΟΡΕΝΣημερα αργησα λιγο να φτάσω σπιτι, εως πολυ! Με αποτελεσμα να δω την μαμα μου σπίτι.
-Πως από δω?
- Μολις ήρθα. Δεν εχει 2 λεπτα. Η αδερφη σου ειναι καλυτερα και θα παει και ο μπαμπας να την δει το απόγευμα. Θες να πας και 'συ?
-Μπα δεν μπορω.
-Θα ειναι και η κ. Σμιθ!
-Κι εγω πρέπει να χαρώ τωρα? Ηρθε χτες και μου έκανε ολοκληρο κυρηγμα γιατι ημουν εδω και οχι στο νοσοκομείο!
-Ε δεν ειχε και άδικο.Τα νευρα μου! Ολοι εχουν συνομοτισει να μου σπάσουν τα νευρα αυτες τις μερες?
Μπήκα στο δωμάτιο το κλειδωσα και ξαπλωσα στο κρεβατι μου. Κατι με ενοχλούσε στην πλατη στην αρχή δεν το εδωσα πολυ σημασία με ομως με ενοχλούσε περισσότερο και αποφάσισα να δω τι ειναι...
Γεια σας παιδιά και καλημερούδια! Τκντ?😂 Ελπιζω ολοι να ειστε κλ!
Εγω κλ ειμαι! 😜
Οπως ειδατε μπηκε και νεος χαρακτήρας στη ιστορια και εδω θελω να σας ρωτησω και αν γινεται ΟΛΟΙ να μου απαντήσετε στα σχολια!😃😁😏
Θελετε να κανω cast? Το ξερω επρεπε να ειχα κανει λιγο πιο νωρις αλλα... Δεν ετυχε.Αν λοιπον σας αρεσε και αυτο το κεφάλαιο πατηστε το περίφημο ⭐ εκει κατω ↓ και αφηστε και ένα 💭
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ...! 💋😘
ΜΠΑΙΙ...! 😍💘😘
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...