Σαββατο 19 Σεπτεμβρίου
Η ωρα ειναι 03:00 και ακομα να με παρει ο ύπνος αν και νυσταζω. Φενεται μου αποσπαν την προσοχή τα χιλιαδες μυνήματα που ερχονται. Σίγουρα ειναι απο αυτον τον αγνωστο!
Καποια στιγμη δεν άντεξα σηκώθηκα να κοιτάξω...Ηταν ο Τζεισον!
Τζεισον:Λόρεν χρειαζομαι την βοήθεια σου! Ελα τώρα στο σπιτι μου!
Ανησύχησα! Ευτυχως οι γονεις μου ηταν στην αδερφη μου για το βράδυ! Ετσι πηρα την πρωτοβουλια. Πέταξα ενα μπουφάν πανω μου πηρα κλειδια, κινητο και εφυγα.
[…]
Στο δρόμο ενα φως έλαμψε απο πίσω μου και ακουσα ενα αμαξι να σταματάει. Εκει τρομαξα και αρχισα να επιταχύνω το βημα μου. Ξαφνικά ακουσα ενα...
-Λόρεν?
Γύρισα πισω και τι να δω? Η μαμα μου ειχε βγει από το αμαξι και με κοιτούσε με μισο ματι.
Ευτυχως δεν μπορούσε να μου φωνάξει γιατι ηταν αργα αλλα με ρώτησε:
-Τι κανεις βραδιατικα στους δρομους παιδι μου? Με ρώτησε θυμωμενη
-Τιποτα μαμα απλααα... είπα να βγω καμια βολτα μια και δεν με πιανει ο ύπνος. Ειπα και αρχισε να με λούζει κρυος ιδρωτας.
Δεν το ξες οτι ειναι πολυ επικυνδυνο να κυκλοφορείς στους δρομους τέτοια ωρα?
-Μα μαμα...
-Μπες αμεσως στο αυτοκίνητο! Με διέκοψε
-Μα παω γυμνάσιο πια εχω μεγαλώσει!Κι εκει με έσπρωξε μεσα στο αμαξι.
Θα με μισήσει ο Τζεισον και επίσης θα πιστέψει οτι κοιμάμαι με τις κότες! Τι ντροπη θεε μου!
Του εστειλα έστω ένα μύνημα,
Λόρεν:Τι επαθες? Που εισαι? Εισαι καλα?
και την έπεσα...
[…]
Την επομενη μερα πριν κανω οτιδηποτε του έστειλα μύνημα ξανα...
Λόρεν:Θα μ πεις τ επαθες? Ανησυχω!
Και μετα πηγα στην κουζινα για πρωινό κάθισα και έλεγξα τις ειδοποιήσεις στο ινστα.
Ξαφνικα χτύπησε το κουδούνι. Δεν μου εκανε εντυπωση γιατι ειχε πάει 11:30.
Ντρεπόμουν να ανοιξω γιατι ημουν με τις πιζαμες και αχτενιστη
Φώναξα:-Ενα λεπτάκι...
Φόρεσα οτι βρηκα μπροστα μου, χτενισα επιφανειακά τα μαλλιά μου και έτρεξα να ανοιξω.
Ειναι ο Τζεισον! Πηγα να τον αγκαλιάσω αλλα ευτυχώς κρατήθηκα..Χαιρομαι πολυ που ειναι καλα. Μπηκε μες το σπιτι και με ρώτησε:
-Γιατί δεν ηρθες χτες? Και αρχίζει να κατευθύνεται προς το δωματιο μου. Εγω τον ακολουθαω με ελαφρα πηδηματάκια και του απάντησα:
-Εμμ.... Ξεκίνησα να ρθω αλλα μια αναποδιά δεν μου επέτρεψε να ρθω
-Καλα οκ τεσπα! Μου απάντησε απότομα...[…]
Μου φέρνεις ενα ποτήρι νερο? Με ρωτησε αφου μπήκαμε στο δωματιο.
-Φυσικα! Του απάντησα και έτρεξα προς την κουζίνα.
Του πήγα το νερο, το ήπιε μονορούφι.. Και μου είπε:-Εγω τωρα πρεπει να πηγαίνω... Μου είπε βιαστικα
-ΟΚ του ειπα και τον οδηγησα προς την πορτα με την απορρια τι ηρθε να κανει εδω για 5 λεπτα... Ξαναεπιασα το κινητο μου και συνέχισα να κοιταω τις ειδοποιήσεις μου.Γεια σαςς! Συγνωμη για το μικρο κεφάλαιο αλλα πρεπει να δω survivor😂 και δεν εχω εμπνευση(σε αντίθεση με το πρώι😂) Γραψτε μου στα σχολια τι πιστεύετε πως ηθελε ο Τζεισον να κάνει 5 λεπτα στο σπιτι της Λόρεν...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ! ❤ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ!
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑ! 💋
BẠN ĐANG ĐỌC
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...