^Na wstępie ostrzegam, że gify mogą nie pasować. Tak więc... Jeżeli waszym zdaniem nie pasują, nie zwracajcie na nie uwagi^
Wszyscy
Dzisiaj role się odwróciły. Dzisiaj to chłopcy przypadkiem - lub nie - zepsuli ci twoje ulubione rzeczy. Niestety...
^Jezus xD Znowu piszę niestety xD Przepraszam😐^
Ale tego dnia... Dostałaś okresu.
^Hehe xD Jakby co. Chłopak nocuje u ciebie^
Jak wiadomo. Praktycznie każda dziewczyna podczas okresu dużo je, zwija się z bólu i oczywiście ma swoje humorki. Dzisiejszego dnia... Zapewniałaś swojemu przyjacielowi piekło.
^Eee... Chyba piekło nie xD Ale focha na niego tak xD^
Jin - poduszka
Dzisiejszego dnia bardzo bolał cię brzuch. Zawsze podczas okresu przykładałaś poduszkę do brzucha i podciągałaś nogi do klatki piersiowej. O dziwo to ci pomagało. Tak więc tego dnia postanowiłaś zrobić to samo. Zaczęłaś poszukiwania swojej poduszki. Zaczęłaś od swojego pokoju, ale tam jej nie było. Potem przeszukałaś łazienkę, kuchnię, jadalnie i inne pokoje, aż w końcu dotarłaś do salonu. Zobaczyłaś Jin'a, który niestety miał smutny wyraz twarzy.
~O [T.I]... Odkupię ci tą poduszkę - powiedział, a ty tylko odwróciłaś się i poszłaś do swojego pokoju. Położyłaś się na łożku i skuliłaś.
Zaczęłaś płakać z powodu swojej ulubionej poduszki.
^Humorek xD^
Gdy ją zobaczyłaś była cała poplamiona. W niektórych miejscach nawet porozrywana. I pomyśleć... Że to Rap Monster byłby zdolny do takiego zepsucia poduszki. A tu się okazało, że Jin również.
Suga - perfum
Byłaś umówiona ze swoją przyjaciółką w waszej ulubionej kawiarni. Szykowałaś się od samego ranka. Cały czas biegałaś po domu. Nie mogłaś się również zdecydować w czym idziesz, czy zrobisz makijaż, jakie buty założysz, jaką fryzurę zrobisz i jakich perfum użyjesz. Akurat tego samego dnia był u ciebie Yoongi. Przez to, że hałasowałaś... Chłopak obudził się z bardzo dziwnym wyrazem twarzy. Jego reakcji nie dało się opisać. Chłopak wstał zrezygnowany z łóżka i poszedł do łazienki. Zaczął się ogarniać. Podczas wykonywanej czynności zbił perfum. Oczywiście jeden z twoich ulubionych.
~Suga! To był mój ulubiony!
~I tak dziwnie pachniał - wzruszył ramionami.
~Przez ciebie nigdzie nie idę! Dzięki! - trzasnęłaś drzwiami.
~I znowu ten cholerny okres... - powiedział zrezygnowany.
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
DiversosNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...