Tego się po mnie nie spodziewaliście...
Wszyscy
Podczas obiadu ciebie i [i.ch] naszła wielka ochota na małą zabawę. Podczas obiadu oboje staraliście się powstrzymywać, ale po obiedzie mieliście już plany...
Po obiedzie pokazałaś swoim rodzicom, gdzie będą spać. Pokazała również gdzie jest łazienka i różnego rodzaju ręczniki i płyny. Rodzice ci podziękowali i ruszyli do salonu. Ty zaś ze swoim chłopakiem ruszyliście w stronę sypialni. Chłopak zamknął drzwi, a potem rzucił się na ciebie.
^Teraz przepraszam jeżeli komuś zniszczyłam mózg^
Chłopak podczas pocałunków zaczął zdejmować z ciebie ubrania. Ty nie byłaś mu dłużna. Zostaliście w samej bieliźnie. Chłopak wziął cię na ręce i położył na łożku. Zaczął schodzić pocałunkami coraz niżej omijając te najważniejsze miejsca.
^Boshe... Zaczynam się siebie bać😂^
Ale pomińmy lepiej ten opis. Byliście już prawie w trakcie, kiedy do pokoju wszedł/a...
Jin
~[t.i] możesz mi pożyczyć... O PRZEPRASZAM?! - krzyknęła twoja mama zasłaniając oczy.
Suga
Twój tata wszedł do pokoju. Yoongi wymienił z twoim ojcem krótkie spojrzenie.
~Tylko się zabezpieczcie - powiedział twój ojciec.
~Zawsze się zabezpieczamy - powiedział chłopak.
J-hope
~Em... No ten... Przepraszamy proszę pana - powiedział chłopak.
~Ja wam lepiej nie będę przeszkadzać - powiedział wychodząc.
Rap Monster
Chłopak lekko się spiął. Przykrył was kołdrą i przytulił się do twojego ciała. Twoja mama cały czas patrzyła na was z rozszerzonymi oczami.
Jimin
~O dzień dobry.... My tylko się przytuliliśmy - rzekł chłopak.
Twój tata wyszedł bez słowa, a Jimin powrócił do wcześniej wykonywanej czynności.
V
Chłopak zaczął się po cichu śmiać. Sięgnął po kołdrę i was przykrył. Wtulił się w twoje ciało, a twarz ukrył w zagłębieniu twojej szyi nadal się śmiejąc.
Jungkook
~Em... Upss? - powiedział chłopak rumieniąc się lekko.
^^
To na tyle w tej reakcji❤️ Mam nadzieję, że wam się podobała.
Jeżeli chodzi o reakcje z Hobim... Chciałam napisać coś w stylu:
~Em... No ten... Przepraszamy proszę pana - powiedział chłopak.
~Macie pół godziny i ani chwili dłużej - powiedział wychodząc
Ale odpuściłam sobie ten pomysł.
Gifów znowu nie będzie... Niestety😥
Do następnej!💕
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
De TodoNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...