Jin
~Skarbie.. Odpuść sobie. Jest piątek. Masz jeszcze cały weekend
~Jinnie... Ja...
~Nie wmówisz mi, że chcesz robić to szybciej. Marsz spać i bez dyskusji
~Ale...
~Wyraziłem się jasno?
~Tak Jin...
~I to rozumiem
Suga
~Nie mam zamiaru odwiedzać cię ledwie żywą w szpitalu
~Yoongi... Nie przeszkadzaj... Mam
~Zadania? Naukę? Kobieto! Skończ o tym piep*zyć i odpocznij!
~Chcę to....
~Masz na to dwa tygodnie! Masz dwa tygodnie wolnego! Odpuść sobie na jakiś czas!
~Yoon...
~Nie! Powiedziałem kur*a! Zero lekcji i nauki przez minimum cztery dni! Ty serio chcesz się wymęczyć!?
J-hope
~Jagiya... Skończ na dzisiaj
~Hobi chciałabym, ale dopiero zrobiłam połowę
~To zostaw kolejną na potem. Masz jeszcze dwa dni
~Wiem, ale...
~Ty serio chcesz się położyć spać o szóstej?
~Przecież jest dopiero dwudziesta. Wyrobię się do pierwszej... Chyba...
~Kobieto jest trzecia! Daruj sobie na dzisiaj!
Rap Monster
~[t.i].... Wiem, że ci zależy na dobrych ocenach, ale chyba możesz już odpuścić i pójść spać
~Namjoon... Chcę to teraz skończyć
~Jednocześnie chcesz już leżeć w szpitalu? Skarbie... Martwię się o ciebie. Nie chcę widzieć, że się przemęczasz, nie chcę widzieć jak chodzisz niewyspana, jak przysypiasz cały czas, jak nie masz w sobie życia, jak pijesz litry kofeiny, jak zarywasz nocki i jak walczysz z osłabieniem. [t.i]... Zrozum, że szkoła to nie wszystko. Owszem... Jest ważna, ale ważniejsze od tego jest zdrowie. Twoje zdrowie. Nie chcę widzieć tego jak cierpisz. Nie chcę... Zbyt bardzo się o ciebie martwię...
Jimin
~Słońce... Może na dzisiaj już starczy?
~Jimin... Jeszcze tylko dwa zadania
~To samo mówiłaś godzinę temu
~Em... No bo...
~Daruj sobie [t.i]... Nie chce słyszeć, że co chwile siedzisz nad tym cholerstwem! Zrób sobie dzień przerwy, wyśpij się porządnie i poświęć czas na coś innego
~Chim...
~Powiedziałem swoje i nie mów mi, że chcesz to zrobić teraz. Ty cierpisz!
~Tu nie...
~Chodzi o to? To o co ci tym razem chodzi? Hm? Wszyscy się martwią! Ja najbardziej... Wiesz jak się czuję, gdy widzę ciebie w takim stanie? Jak cierpisz? Cierpię z tobą... Tak więc wybieraj... Albo odpoczniesz i nabierzesz sił albo pakujesz się do szpitala
V
~Jagiya... Wiem, że robisz lekcje i jesteś zajęta... Ale martwię się. Cholernie się martwię. Codziennie boje się, że coś może ci się stać... Z dnia na dzień mam coraz gorsze obawy. Boje się tego, że cię stracę... Tak cholernie się boję... Proszę... Nie doprowadź się do tego stanu. Nie chcę widzieć jak się wykańczasz i płaczesz. Nie chcę cierpieć bardziej... Proszę...
Jungkook
~[t-t.i]... P-proszę... P-przerwij to! Nie C-chcę cię stracić! B-błagam!
~Kookie... Nie stracisz... To tylko lekcje i nauka. Nic wielkiego...
~N-nic?! Jag-giya! N-nie męcz się... Nie chcę... Nie chcę twojego C-cierpienia... T-tak cholernie t-tego n-nie chcę...
~Kookie... Nie płacz... Zaraz skończę...
~Mówisz to cały czas! I tak robisz swoje! Wiesz jak to boli!? Wiesz jak boli świadomość, że osoba, na której ci cholernie zależy z dnia na dzień zaczyna doprowadzać się do takiego stanu!? P-przestań! Teraz! Proszę...
^^
Heh... Kto zna to uczucie? To uczucie zmęczenia przez naukę i lekcje?
Ale mniejsza...
Jak wasze odczucia co do tego?
Starałam się zrobić to takie trochę słodkie... I chciałam pokazać jak najlepiej zmartwienie chłopców, ale nie wiem czy wyszło dobrze...
No cóż...
Ja wracam do dalszej walki z lekcjami i nauką
Miłej nocy i do zobaczenia!❤️
NIE SPRAWDZANY!
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
SonstigesNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...