Kiedy mija rok od opublikowania pierwszych reakcji

2.5K 90 11
                                    

-Panowie! Słyszeliście? - spytał Hoseok wchodząc do salonu, w którym(o dziwo) byli wszyscy.

-O czym? - zapytał Yoongi, nie odrywając wzroku od swojego telefonu.

-Jak to o czym?! - oburzył się Hoseok. - Przecież już minął rok od pierwszych reakcji!

Wzrok całej szóstki zwrócił się na chłopaka. Jungkook otworzył buzię, aby coś powiedzieć, ale zabrakło mu słów, więc nie wypowiedział nic. Taehyung wypluł ciastka, które akurat przeżuwał. Jimin rozszerzył swoje oczy do granic możliwości. Namjoon zaś spojrzał na swojego Hyunga z lekkim uśmiechem. Jin złapał się za głowę, tym samym przypominając sobie, że zapomniał o tym wydarzeniu, a Yoongi... Spojrzał na Hoseok'a wzrokiem w stylu: „I tylko o to ta cała afera?".

-O matko! - krzyknął Jin. - Jak mogło mi to wylecieć z głowy?

-No wiesz... Trzeba było dalej przeglądać te wszystkie sprzęty kuchenne, patelnie, łyżki... czy nawet głupie szklanki z jakimiś wzorkami - przewrócił oczami Suga.

-Ale ja tylko chciałem odświeżyć kuchnię! Ciesz się, że nie chciałem patrzeć na nowe farby! Wtedy to byłoby źle.

-Możemy się skupić ja reakcjach? - spytał Hoseok.

-Taa... Rocznica... Wow... - wywrócił oczami Yoongi.

-Mógłbyś się postarać ... - oburzył się Taehyung.

-Trzeba było mi pozwolić odpocząć po próbie.

-Ale to szybko zleciało... - westchnął najmłodszy. - I pomysleć, że niedawno zaczęliśmy tutaj przygodę.

-W szczególności z [t.i] - uśmiechnął się Jimin.

-Ciekawe, gdzie ona się teraz podziewa..

-No na pewno nie siedzi z autorką - stwierdził Suga.

-To pewne, ale mniejsza o to.

-Pamiętacie początki? Pierwsze spotkanie, początek przyjaźni, pierwsze zepsute rzeczy.

-A potem trzeba było wydać pieniądze nie tylko na [t.i] - zaśmiał się lider.

-Biedny manekin... - powiedział Taehyung, przez co reszta wybuchła śmiechem.

-Minął rok... Teraz pytanie co dalej? - spytał „najbardziej uradowany" ze wszystkich.

-To już powie nam wszystkim autorka....

-To... Mamy się żegnać? - spytał Jimin.

-No więc...

-No więc

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.















^^
Tiaaa... Jako, że nie miałam pomysłu, jak opisać ich reakcje osobno... Wyszło to coś XDDD

Tak... Minął już rok od pisania reakcji. 14.06.2017... Jak to szybko zleciało XDDD

Te wszystkie reakcje były, są i będą bardzo miło wspominane przeze mnie i przez was.

Minął rok od powstania tych wszystkich moich wypocin, które zostały tu umieszczone.

Dziękuję wam za to, że wraz ze mną przeszliście przez tę drogę.

Chciałabym wam podziękować za wszystkie odsłony, podarowane gwiazdki, pełno komentarzy i w szczególności za to, że tylu z was chciało je czytać.

Dziękuję za wszystkie notowania reakcji, które mogliście zobaczyć kilka reakcji wstecz.

Dziękuję za wszystkie pytania, które kiedykolwiek zadaliście.

Dziękuję za wszystko❤️❤️

Tak więc była z wami pewniektos.

I BTS

I BTS

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz