Jin
Byliście razem w sklepie spożywczym.
^Hihi xD Typowe dla reakcji z Jinem^
Jin był zmuszony do zakupów przez swój zespół. Chłopcy co chwile coś od niego chcieli. Co prawda denerwowało to Seokjina, ale do nich akurat miał dużą cierpliwość.
Zakupy zrobiliście bardzo szybko. Podczas pakowania wszystkiego do reklamówek, zaoferowałaś pomoc swojemu chłopakowi. Ten bez wachania się zgodził. Przechodziliście akurat przez park. Trochę zmęczyło cię niesienie zakupów, więc postanowiłaś na chwilę usiąść na ławce. Chłopak zrobił to samo. Przez kilka minut rozmawialiście, ale potem stwierdziliście, że musicie wracać. Wstałaś z ławki zostawiajac na niej jeszcze zakupy. Chłopak zrobił to samo. Już miał sięgać po wszystkie siatki, ale ty wzięłaś jego ręce, położyłaś je na swojej talii, przesunęłaś chłopaka do siebie i pocałowałaś go. Gdy oderwaliście się od siebie. Chłopak uśmiechnął się szeroko.
~To może jednak wrócimy do dormu? - spytał z uśmiechem. Chłopakowi się bardzo podobało.
Suga
Chłopcy szykowali się na próby, ale Suga gdzieś zniknął. Postanowiłaś go poszukać. Sprawdzałaś każdy pokój, aż doszłaś do pokoju swojego chłopaka. Bez pukania weszłaś do pokoju. Zobaczyłaś, że chłopak śpi. Bez wahania zamknęłaś drzwi i podeszłaś do jego łóżka. Idąc w jego stronę potknęłaś się o dywan i wpadłaś na chłopaka łącząc wasze usta. Poczułaś jak ręce chłopaka obejmują cię, a on sam stara się pogłębić pocałunek. Ty całkowicie oddałaś się chłopakowi. Wasz przypadkowy pocałunek przerodził się w długi i namiętny. Gdy zabrakło wam tchu, chłopak otworzył oczy i uśmiechnął się.
~Takie pobudki mogę mieć - powiedział z uśmiechem - Dzięki Jagiya za obudzenie - dodał po chwili. I teraz przynajmniej wiesz, że nie ma tak mocnego snu.
J-hope
Robiłaś dla waszej ósemki obiad.
^Jesteś w dormie u chłopaków^
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
De TodoNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...