^Kontynuacja poprzedniej części^
Jin
Chciałaś spróbować swoich sił w gotowaniu. Co prawda... Nie byłaś w tym zbyt dobra, ale chciałaś w końcu trochę polepszyć swoje umiejętności. Postanowiłaś zrobić naleśniki. Dawno ich nie jedliście. Gdy skończyłaś je robić zawołałaś chłopaka. Po chwili zjawił się w kuchni, a ty zaczęłaś nakładać wam naleśniki.
Zaczęliście jeść. Tobie nawet smakowały, ale czekałaś na ocenę swojego chłopaka.
~I jak? Smakują ci? - spytałaś nie patrząc na chłopaka.
~Są bardzo dobre kochanie. Od teraz będziemy razem gotować. W końcu będę mógł cię poduczyć i do tego spędzimy razem więcej czasu.
Suga
Byłaś w swoim pokoju. Akurat miałaś wolną chwilę, więc postanowiłaś posprzątać ten syf, który masz w pokoju.
^Kto też tak ma? W sensie syf xD^
Myślałaś, że jesteś sama, dlatego postanowiłaś zaśpiewać piosenkę chłopaków. Śpiewałaś piosenkę N.O, a dokładniej rap Yoongi'ego. W tym samym momencie chłopak wszedł do twojego pokoju. Oparł się o ścianę i słuchał twojego rap'u. Nie byłaś przyzwyczajona do rapowania, więc przestałaś śpiewać, aby trochę odpocząć.
~Nie sądziłem, że na swojej drodze mam przeciwnika - powiedział z uśmiechem Yoongi, a ty podskoczyłaś - Brawo misiu - powiedział tuląc cię.
J-hope
Byliście już w salonie. Chłopak poodsuwał meble, aby zrobić wam więcej miejsca do ćwiczeń. Chłopak postanowił wybrać wam piosenkę. Wybrał I Need U. Zaczęliście naukę. Początek ominęliście, ponieważ stwierdził, że jest prosty i sama się go nauczysz. Zaczął ci pokazywać kroki.
Po upływie 30 minut chłopak przestał tańczyć. Spojrzałaś na niego pytającym wzrokiem.
~Kochanie. Pokaż co potrafisz - powiedział z uśmiechem.
Odwróciłaś się do chłopaka i włączyłaś muzykę. Przewinęłaś do refrenu i zaczęłaś tańczyć. Gdy refren się skończył usłyszałaś oklaski. Odwróciłaś się i zobaczyłaś chłopaków. Spuściłaś głowę, a by nie zobaczyli twojego zawstydzenia.
~Chłopaki... - zaczął Hobi - Chyba znalazłem nam bardzo utalentowaną tancerkę.
Rap Monster - niszczenie
Zawsze „narzekałaś" na to, że przez swojego chłopaka musisz kupować zniszczone przez niego rzeczy. Z początku byłaś na niego trochę zła, ale potem oboje się z tego śmialiście.
Dzisiaj było inaczej. Ty zniszczyłaś swojemu chłopakowi ładowarkę do telefonu. Zaczęłaś lekko panikować. Jednak za sobą usłyszałaś tylko śmiech. Odwróciłaś się, a tam stał Rapcio.
~Kochanie... Tak szybko dorastasz - zaśmiał się - Spokojnie... Mam jeszcze kilka ładowarek. Nie przejmuj się moja bogini destrukcji - przytulił cię.
Jimin
Zamknęłaś drzwi do swojego pokoju po czym włączyłaś muzykę. Zaczęłaś tańczyć do piosenek: Touch my body, potem Alone, potem Whatcha Doin Today, jeszcze potem Mamma Mia i na końcu Blood, Sweet & Tears.
Przez cały ten czas przyglądał ci się Jimin.Gdy akurat miałaś tańczyć to, co Jimin przed refrenem, chłopak przytuli cię.
~Teraz to ty jesteś zbyt seksowna. Jagiya... Tylko dla mnie takie widoki zostaw. Dobrze?
V
Oglądaliście swoje zdjęcia z dzieciństwa. Chłopak pokazał ci swoje WSZYSTKIE zdjęcia, więc chciał zobaczyć twoje. Sięgnęłaś po duży album ze zdjęciami i otworzyłaś go. Chłopak cały czas z uwagą przyglądał się twoim zdjęciom. W pewnych momentach uśmiechał się. Po chwili zwrócił się do ciebie.
~Jagiya! Dlaczego mi tego wcześniej nie pokazałaś!? [t.i]! Ty byłaś taka słodziutka! Nie mówię, że teraz nie jesteś - ujął twoją twarz w swoje ręce i pocałował cię.
Jungkook
Kookie zamknął drzwi do swojego pokoju, po czym usiadł koło ciebie. Chłopak zaproponował ci dwie piosenki: Spring Day i We Don't Talk Anymore. Wybrałaś [TUTAJ WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE], a chłopak tylko się uśmiechnął.
Kookie zaśpiewał najpierw, a potem pozwolił tobie. Wzięłaś głęboki oddech, po czym zaczęłaś śpiewać. Gdy skończyłaś spojrzałaś na chłopaka.
~[t.i]... Ty nie potrzebujesz lekcji śpiewu... - powiedział.
~Co? czemu?
~Ty byś mogła wszystkich uczyć śpiewać! Śpiewasz cudownie! - powiedział.
^^
6/6🔥I to już koniec maratonu😥
Mam nadzieję, że wam się spodobał. Gify dodam kiedy będę mogła.
Jakby co dodam tutaj - według mnie - Cute gify.
Kochani!
Dziękuję wam z całego mojego serduszka za 837 miejsce w kategorii LOSOWO!!!💕💕💕🎀
Jesteście niesamowici❤️❤️ Gdy to zobaczyłam, resztę dnia miałam dobry humor i cały czas cieszyłam się, jak na to patrzyłam😍😍😍
Dziękuję🎀💕💎
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
CasualeNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...