Gdy wrócisz pijana do domu

5.2K 175 66
                                    

Wszyscy

Twoja przyjaciółka zaprosiła cię na swoją osiemnastkę. Z początku wahałaś się, czy powinnaś iść. Twój chłopak powiedział, że jak chcesz, to możesz iść... Ale masz nie podrywać innych i nie wypić za dużo.

Nikogo nie podrywałaś, ale... Stanowczo wypiłaś za dużo. Przez to jubilatka musiała odciągać cię siłą od alkoholu. Zadzwoniła po taksówkę i wysłała ciebie do domu.

W przedpokoju czekał twój chłopak.

^Teraz się skapnęłam, że nie mieszkacie jeszcze razem. Upss xD To... Macie mieszkać w dormie z chłopakami czy osobno? XD^

Twoja przyjaciółka powiadomiła go, że się upiłaś. Był bardzo zmieszany całą zaistniałą sytuacją.

Jin

~[t.i]! A mówiłem ci coś... Chodź. Pomogę ci się położyć. Pogadamy rano - powiedział z powagą chłopak.

Suga

~Nie musisz brać przykładu ze mnie! Wiesz, że jestem idiotą! A teraz spać! Pogadamy potem! - mówił również upity chłopak.

J-hope

~[t.i]... Wiesz jak się martwiłem! Czemu się upiłaś? Obiecałaś...

Rap Monster

Chłopak nic nie powiedział tylko zabrał cię do pokoju i przygotował do snu. Był zdenerwowany i smutny, że nie dotrzymałaś jednej obietnicy.

Jimin

Chłopak wykorzystał okazję, że jesteś nietrzeźwa. Zaciągnął cię do pokoju i zaczął waszą małą zabawę.

V

~[t.i]... Następnym razem idę z tobą!

Jungkook

~Jesteś za młoda na taką dużą ilość! Nasze Kicałki nie będą brały z ciebie przykładu!

^^

Wiem, że reakcje krótkie, ale No... Po cóż to się rozpisywać do każdej xD

Mam Hobiego, że wam się podobały❤️🔥😏 Spokojnie... Tylko mam dziwny humor xZd

I tak... Z tymi kicałkami musiałam

Gify dodam potem, ponieważ za chwilę wychodzę.

Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz