Na wstępie takie krótkie wyjaśnienie całego rozdziału. Jesteście uczniami liceum i nienawidzicie się od początku podstawówki, aż do teraz. Byliście razem na imprezie, upiliście się i potem było ru... przytulanko. I No... Tak jeszcze przed rozpoczęciem. Występuje duża ilość wulgaryzmów, chaotyczność wszystkiego i momentami będzie to wyglądało bezsensu... Jak znajdę wenę to poprawię
Wszyscy
Od ostatniej imprezy minęły 3 miesiące. Przez cały ten czas czułaś się okropnie. Ciągła chęć jedzenia, wymioty, złe samopoczucie... No i spóźniony okres. Zaczęłaś wiele razy prosić [i.p] o pomoc we wszystkim lub w zwalnianiu u nauczycieli.
Twoja przyjaciółka miała powoli tego dosyć. Odkąd zaczęłaś ją prosić i jakieś niestworzone rzeczy, zaczęła domyślać się, że coś jest na rzeczy. Z resztą... Zauważyła w tobie lekką zmianę...
~*~
Od razu po przyjściu do twojego domu [i.p] dała ci test ciążowy. Popatrzyłaś na nią z rozbawieniem, a ona tylko przewróciła oczami.
~Po co mi to? - spytałaś.
~No wiesz... Jeżeli test będzie pozytywny, moja teoria się potwierdzi - powiedziała lekko się uśmiechając.
~Czy ty właśnie podejrzewasz mnie o ciąże? Z kim?!
~Nie pamiętasz już co i z kim robiłaś na imprezie u Sehun'a?
~Wiem tylko, że miałam wykonać wyzwanie z [i.b - imię bangtana xd] i to tyle...
~Japierdole...
~Co? - spytałaś podejrzliwie.
~Zrób ten test. Potem ci opowiem - powiedziała odchodząc w kierunku salonu.
~*~
Siedziałyście w salonie, a przed wami był test. Nie chciałaś go zobaczyć... Z resztą po tym, co odpowiedziała ci [i.p] bałaś się, że wpadłaś... a twój „najlepszy przyjaciel" w tym pomógł.
~Może... Ty go zobaczysz i mi powiesz? - spytałaś z nadzieją.
~Wolisz abym rozszarpała tego kutasa a potem ciebie? Jak chcesz - wzruszyła ramionami i sięgnęła po test. Po chwili jej mina zmieniła się diametralnie - Kurwa...
~P-pozytywny?
~Niestety... - powiedziała, a ty siedziałaś w osłupieniu - Będziesz musiała mu powiedzieć...
~Wiem... Będzie cieżko
~Dzień spotkania - twój dom~
~Tak więc... Czemu taka osoba jak ty zawraca mi dupę? - spytał obojętnie.
~Pamiętasz imprezę u Sehun'a?
~Jak mógłbym zapomnieć zaliczenia mojego wroga? - zaśmiał się - Przynajmniej się wtedy zabezpieczyłem - powiedział.
~No właśnie... Chyba nie - powiedziałaś pokazując mu test.
Jin
~Czekaj... Czy ty właśnie... Wpadliśmy?
~Tak...
~Kurwa... Dlaczego my?!
~Myślisz, że ja to wiem?!
~Spokojnie... Nie denerwuj się... Nie powinnaś..
~Od kiedy ty się tak tym interesujesz!? - krzyknęłaś w jego stronę.
~Od chwili dowiedzenia się o moim przyszłym dziecku?
Suga
~Pierdolisz...
~Nie
~My? Razem? Rodzice?
~Bardzo cię to cieszy... - powiedziałaś sarkastycznie.
~Kurwa... I to jeszcze z tobą...
~Przepraszam bardzo... Ale to nie ja byłam napalona na swojego wroga - powiedziałaś z wyrzutem.
~Po alkoholu zawsze odwala - odpowiedział odwracając wzrok - Z resztą... Czy to dziecko ma nas pogodzić?
J-hope
~Czekaj... Jesteś w ciąży?
~Nie kurwa wymyśliłam sobie to wszystko
~Będę miał dziecko... O matko... Czyli to oznacza, że w końcu zakopiemy topór wojenny?
RM
~No i kurwa nawet to zjebałem... Jezus za co?!
~Widzę, że dążysz do nie...
~Przyznam się do niego. Było. Minęło i stało się... Teraz musimy oboje ponieść konsekwencje [t.i]
~Przynajmniej użyłeś mojego imienia...
~Muszę się przyzwyczaić... W końcu przy dziecku nie wypada nazywanie jego matki... No
Jimin
~Kurwa?! Jak?! Dlaczego?! Czemu wszystko jest przeciwko mnie?!
~Nie chcę nic mówić, ale trzeba było panować nad sobą i swoim małym przyjacielem
~Mały? Przynajmniej wariat... Jak już wiesz
Tae
~Dziecko?
~Niestety
~JAKIE NIESTETY KOBIETO?! To cudowne!
~Nie chcę ci nic mówić, ale...
~Czas zmienić relacje kochana! - powiedział ściągając cię mocno.
Jungkook
~Nie wymyśliłaś sobie tego?
~Nie. Test jest niestety prawdziwy. Chcesz to możesz nawet spytać [i.p]
~Japier... Em mniejsza... Czyli tak jakby dziecko właśnie rozwiąże nasz konflikt, który zaczęłaś?
^^
Jezus... Tak bardzo mam do tej reakcji mieszane uczucia... Mam ochotę poprawić to podczas ferii, ale nie wiem, czy tylko nie pogorszę tego, co tu powstało...Tak więc No... Widzimy się w sumie niebawem
Wszelkie pytania możecie zadawać na priv lub tutaj... i również sposób, który pomoże mi w pisaniu...
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
DiversosNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...