Jin
Byłaś przy chłopaku od samego początku. Pomagałaś mu, chodziłaś do sklepu, do apteki i gotowałaś. Z tego co mówiła ci mama to zazwyczaj zupy działają na przeziębienie.
^Pierwsze co mi przyszło na myśl jakby co xD^
Dlatego robiłaś swojemu ukochanemu zupy.
Pewnego dnia, gdy gotowałaś dla niego pomidorową
^Jezus...XD^
Chłopak przytulił cię od tylu.
~[t.i]... Nie musisz się tak przemęczać. No, ale i tak dziękuję za to, że mam tak wspaniałą osobę obok siebie.
Suga
Chłopak całymi dniami jęczał, że coś go boli, że coś mu nie pasuje itp. Miałaś go dosyć, ale nie okazywałaś tego. Całymi dniami siedziałaś przy nim, ponieważ tak sobie zażyczył „książę". Co chwile cię szturchał abyś mu coś podała lub poprawiła poduszki. Dzisiaj było tak samo. Czytałaś książkę, ale co chwilę czułaś jak twój chłopak cię szturcha.
~Czego chcesz?! - krzyknęłaś na niego, a ten tylko przewrócił oczami.
~Chciałem się tylko spytać czemu mnie ignorujesz
~Nie wiesz?
~Gdybym wiedział, to bym się nie pytał - prychnął.
Ty tylko wstałaś z kanapy, odłożyłaś książkę i wyszłaś z salonu. Poszłaś do pokoju chłopaka i dosłownie rzuciłaś się na łóżko.
^Lóżko to Suga xD Was też prześladują takiego typu posty?^
Skuliłaś się na łóżku i zamknęłaś oczy. Po chwili poczułaś jak łóżko się ugina pod czymś ciężarem. Wiedziałaś, że to Suga, ponieważ tylko z nim byłaś w domu. Chłopak wyprostował twoje nogi, objął cię w talii, położył głowę na twoim ramieniu i ucałował twój policzek.
^Jakby co leżysz plecami do chłopaka xD^
~Jagiya... Nie złość się na mnie. Kochanie ty moje najdroższe. No tylko ciebie mam. Uśmiechnij się i nie złość się już. Proszę kotek No! - mówił chłopak. Ignorowałaś go, więc chłopak zaczął cię namawiać do tego, abyś mu wybaczyła.
J-hope
Chłopak mimo iż był chory, to i tak nie słuchał twoich poleceń. Cały czas wychodził z łóżka, nie ubierał ciepłych ubrań i zapominał o lekarstwach. Momentami odwalało mu bardziej niż zazwyczaj. Mimo iż chłopak tego nie widział, to stawał się coraz gorszy. Dosyć często prosił cię o wszytko. I to dosłownie. Nawet o głupie poprawienie poduszki, chociaż sam mógł to zrobić.
Był wieczór, a ty już padałaś ze zmęczenia. Miałaś już wychodzić, ale chłopak złapał cię za rękę.
~Coś jeszcze? - spytałaś.
~[t.i]... Zostań u mnie... Wynagrodzę ci twoje poświęcenie w bardzo przyjemny sposób. Co ty na to?
^😏😏😏^
Rap Monster
Mimo iż chłopak był chory, to i tak starał się wypełniać swoje obowiązki, nawet mimo bólu głowy. Gdy mówiłaś chłopakowi, że ma zrobić sobie przerwę, ten cię nie słuchał i mówił, że musi zająć się sprawami związanymi z karierą.
Całe dnie siedziałaś w salonie i oglądałaś różne filmy i dramy, zaś chłopak pracował w swoim studiu. Dopiero pod wieczór spędziliście wspólnie czas.
Jimin
Waszego dnia podczas jego choroby nie trzeba opisywać. Cały czas siedzieliście w salonie i oglądaliście filmy przytuleni do siebie lub leżeliście wspólnie w sypialni chłopaka.
V
Chłopak bardzo przezywał chorobę. Całymi dniami leżał w łożku i marudził ci, że coś go boli. Cały czas chodziłaś do niego, ponieważ ten czegoś potrzebował.
Gdy nastał wieczór postanowiłaś rozłożyć kanapę i położyć się, ponieważ i tak zostajesz u niego na noc.
^Tak znowu nie ma reszty chłopaków w każdej reakcji xD^
Kiedy miałaś już leżałaś i prawie usypiałaś, poczułaś na dobie spory ciężar. Był to oczywiście Taeś.
~[t.i]! Pobawisz się ze mną pluszakami? Jest mi już lepiej!
~Tae... Do łóżka idź i spać - powiedziałaś.
~Ale pobawisz się ze mną w łóżku tak?
^Jakby co chodziło o pluszaki xD Nie o 😏😏😏^
Jungkook
Spędzałaś u chłopaka całe dnie, a czasami nawet i noce. Przez ten czas dużo się wygłupialiście, leżeliście, oglądaliście oraz okazywaliście sobie dużo czułości. Jednymi słowy... Jungkook dbał o was bardziej niż ty o niego. Czasami nawet zapominał o swojej chorobie.
^Tak dla jasności... Chłopak wszystko przygotowywał xD Taki miał być przekaz^
^^
Tak więc kolejne reakcje za nami❤️Udało mi się wrzucić kolejną część! Jej! Otwieramy pikolo xD
Jak na razie nie będzie gifów, ale potem pododaje gify do wszystkich części bez nich i może trochę pozmieniam, ale jeszcze nie wiem.
Mam nadzieję, że wam się podobało🎀
Ostrzegam. Rozdział niesprawdzony
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
LosoweNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...