Wszyscy
Rano zadzwoniła do ciebie twoja mama i powiadomiła cię, że wraz z twoim ojcem odwiedzą cię, ponieważ są w Korei. Również powiedziała, że zostaną u ciebie na noc. Zdziwiło cię to. Oczywiście podałaś swoim rodzicom adres i wyjaśniłaś drogę do ciebie, aby się nie zgubili. Powiadomiłaś o tym swojego chłopaka. Był bardzo zdziwiony tą wiadomością.
^Jakby co będziecie rozmawiali po angielsku podczas spotkania. I jeszcze gify niekoniecznie będą pasować do reakcji^
Jin
Chłopak postanowił pokazać się twoim rodzicom z dobrej strony. Przygotował obiad, nakrył do stołu, pomógł ci sprzątać oraz przygotować pokój dla twoich rodziców. Kiedy wszystko byłoby gotowe ubrałby się elegancko. Chłopak pomógłby również tobie z wyborem sukienki. W końcu będzie to pierwsze spotkanie.
Po godzinie twoi rodzice przyszli. Chłopak zaprosiłby ich do stołu, a potem poszedłby do kuchni po jedzenie. Przyniósłby wszystko na stół wraz z twoją pomocą, a potem odsunąłby lekko twoje krzesło, abyś mogła usiąść. Ogólnie zachowywałby się jak dżentelmen.
~[T.i]... Nie sądziłam, że jesteś tak utalentowana jeżeli chodzi o gotowanie! - powiedziała z zachwytem twoja mama.
~Bo nie jestem. Wszystko ugotował Jin - powiedziałaś.
~Najmocniej przepraszam
~Nic nie szkodzi - powiedział lekko uśmiechając się.
~Mam nadzieję, że dbasz o mój skarb - powiedział twój ojciec.
^Boshe😂😂 Skojarzył mi się golum xD^
~Oczywiście panie [nazwisko]. Staram się jak mogę, aby [t.i] była szczęśliwa - powiedział Jin.
[Twoi rodzice od razu go polubili]
Suga
O godzinie dziewiątej twoi rodzice zjawili się u ciebie. Zaprosiłaś ich do salonu, a potem zrobiłaś im herbatę. Powiedziałaś, że zaraz wrócisz, po czym poszłaś do twojej sypialni. Zamknęłaś drzwi i zaczęłaś budzić swojego chłopaka.
~Yoongi... Wstawaj...
~Kobieto... Daj spać - wymruczał.
~Moi rodzice przyszli - powiedziałaś.
~Yhym... Czekaj... Co!? - podniósł się do siadu - Daj mi pięć minut - powiedział, a potem zerwał się z łóżka.
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
RandomNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...