WYJAŚNIENIA + PYTANIA + 7k!

1.6K 42 37
                                    

Hej!

Nigdy nie miałam w planach robić takiej części w którejkolwiek z moich książek, ale jednak chciałam wyjaśnić:
•Znaczenie Maratonu
•Moją wcześniejszą nieobecność (Jak ktoś czytał o tym w książce: My Life - Q&A - pomija - lub było już gdzieś w tej książce, ale nie mogę znaleźć lub zapomniałam XD - pomija)
•Jak będę dodawać reakcje itp w roku szkolnym

Oraz zadać wam kilka pytań...

Tak więc zaczynamy!

•ZNACZENIE MARATONU

No więc tak... Maraton miałam skończyć 04.09, ale niestety mi nie wyszło. Chciałam w ten sposób życzyć wam powodzenia w nowym roku szkolnym itp, ale zrobię to teraz...

No więc chciałabym wam podziękować za to, że wyrwaliście do końca tego maratonie gifami. Chciałam w nim pokazać Gify związane z MV poszczególnych er i teledysków. W ten sposób chciałam sprawdzić, czy ktoś połapie się i nie tylko. Chciałam również pokazać na podstawie nich, że nie ważne w jakiej sytuacji się znajdziecie, tej dobrej lub złej, ale ważne, że sięgniecie po swoją "deskę ratunku". Nie chodzi mi o pomoc ze strony przyjaciół czy rodziców. Chodzi mi o pomoc chłopaków i innych zespołów, które są z wami przez cały czas i pomogą wam w każdym momencie. Sprawią, że zapomnicie o tym co was dzisiaj spotkało i odrzuci od was te złe myśli.

Powodzenia w roku szkolnym!

To miało mniej więcej tak wyglądać...

•MOJA WCZEŚNIEJSZA NIEOBECNOŚĆ

Wiem, że już kolejny raz wracam do tego samego, ale chcę mieć pewność, że to wyjaśniłam i nie zapomniałam poinformować was o tym.

No więc...

Było wiele powodów mojej nieobecności. Teraz będę starała się każdą wyjaśnić jak tylko mogę:

*SZKOŁA

Jednym z głównych powodów była właśnie szkoła. Ta poprzednia i ta nowa. Otóż problemem związanym ze starą szkołą była klasa i sama szkoła. Nie mam tu nic do nauczycieli... Tylko do uczniów.

W mojej byłej klasie miałam tylko trzy przyjaciółki, ponieważ reszta się ode mnie odwróciła.

~Wyzywali mnie
~Obrażali
~Kazali Zabić się
~Śmiali się ze wszystkiego
~Nazywali Dziwką, Suką, Szmatą itp.
~Mówili, że wszystko psuję itp.

Do tego gimnazjum poszłam z moją przyjaciółką, która okazała się Fałszywą i Pieprzoną Księżniczką, która chce być w centrum uwagi.

Obgadywała każdego i obrażała, ale i tak jak było coś ze mną związane to leciała do nich, aby nie być gorszą.

W szczególności poleciała do @Blueeyesmontain - Jej nowej psiapsi, która wiele razy pojawiła się tutaj, ale już jej nie ma. Na szczęście.

Jeżeli ktoś zauważył to używała moich danych osobowych, krytykowała to co robię itp.

Nawet na konfie klasowej zaczęli mnie wyzywać itp.

A teraz nowa szkoła:

Chodziło tu bardziej o przeniesienie się i stres przed nowymi osobami i nauczycielami. Jakby ktoś pytał na razie jest dobre.

Poza bardzo wysokim poziomem nauki jest dobrze. I szczerze mówiąc wiele się zmieniło.

Kiedy chodziłam do starej szkoły to nie miałam snów, bałam się, czułam ciągłe zmęczenie i niechęć do wszystkiego

A teraz... Od niedawna mam sny, czuje się bezpieczna, czuje szczęście i jest mi lepiej, bo nadal mam przyjaciół, którzy są ze mną w każdej chwili❤️

Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz