^Jakby co gify tutaj nie mają pasować do opisów. Mają po prostu być i tyle. Nie odpowiadam za „zawał" xD Przepraszam za opisy... Nwm co jest ze mną nie tak^
Jin
Robiłaś obiad dla Jina w ramach podziekowań za opiekę podczas twojej choroby. Chłopak gdy wyszedł z łazienki udał się do kuchni. Oparł się o drzwi i zaczął ci się przyglądać. Przyglądał się dosłownie każdemu twojemu ruchowi. Jednymi słowy... Podniecił się. Po chwili zaczął iść w twoim kierunku. Objął cię w tali i przysunął do siebie jednocześnie przerywając twoją czynność. Nachylił się nad tobą i zaczął szeptać ci do ucha różne słowa.
~[t.i]... Może tak... Podziękujesz mi w inny sposób. Co ty na to skarbie? - spytał uwodzicielskim głosem.
[WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE]
Suga
Siedziałaś na kanapie i oglądałaś Weekly Idol. Chłopak usiadł obok ciebie na kanapie. Przez chwilę oglądał z tobą program, ale po chwili jednak stwierdził, że nie ma na to dzisiaj ochoty.
^W sensie oglądanie Weekly Idol xD^
Szybki ruchem posadził cię sobie na kolanach i namiętnie pocałował. Przysunął wasze ciała bliżej siebie, aby nie było miedzy wami wolnej przestrzeni.
~[t.i]... - powiedział zachrypniętym głosem - Nie każ mi czekać. Jestem na ciebie dosłownie napalony. Tu i teraz. Zgadzasz się? I nie ma żadnego ALE - przygryzł wargę.
[WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE]
J-hope
Chłopak nie patyczkował się z tym wszystkim. Od razu podszedł do ciebie i odwrócił w swoją stronę. Odchylił lekko twoją głowę i zaczął całować cię po szyi wsłuchując się w twoje jęki.
^Boże... Co ja piszę... XD^
Czasami robił malinki na twojej skórze. Dosyć często zaprzestawał pieszczotą jednocześnie drocząc się z tobą na jego sposób. Kilka razy łączył wasze usta w krótkich, ale namiętnych pocałunkach. Momentami zbliżał was do siebie.
CZYTASZ
Reakcje BTS ✔️
De TodoNo cóż... Reakcje BTS w moim wykonaniu ~*~ 742 w losowo - 06.07.2017 981 w losowo - 16.07.2017 631 w losowo - 18.07.2017 872 w losowo - 18.07.2017 568 w losowo - 25.04.2017 420 w Losowo - 28.07.2017 412 w losowo - 30.07.2017 295 w losowo - 02.08.201...