Kiedy jesteś w szpitalu - odwiedziny

1.8K 24 1
                                    

Jin

~Cześć Skarbie! - powiedział podchodząc i całując cię w czoło - Jak się czujesz? Mam nadzieję, że niebawem cię wypuszczą...

Suga

~Skarbie... Który to już raz trafiasz do szpitala przez zasłabnięcie na wf? Bo wiesz... Przestałem liczyć po 5....


J-hope

~Jagiya! - krzyknął wchodząc do sali, w której byłaś - Wiesz jak mi ciebie brakuje? - spytał całując cię czule w usta.


RM

~Kruszynko jak się czujesz? Już lepiej? Dania się poprawiły? Przynieść ci coś może? - spytał bawiąc się twoimi włosami.



Jimin

~Jagiya! Jezus co ci się stało?! Mówiłem, abyś została w domu... Wiedziałem, że coś się może stać... Ale mniejsza... Czy tobie i dziecku nic nie jest?

V

~Cześć [t.i] - uśmiechnął się do ciebie i podszedł, aby pocałować cię w usta - Jak się czujesz? My i bliźniaki za tobą tęsknimy. Bardzo... SooMi i SooJi ciągle pytają kiedy wrócisz... Z resztą ja też. Mam ci tyle do opowiedzenia, jak wrócisz...

Jungkook

~Witam najlepszą kobietę na świecie - powiedział wchodząc do sali z bukietem twoich ulubionych kwiatów i misiem - Jak się czujesz? - spytał podchodząc do twojego łóżka i całując cię w usta - Spotkałem lekarza i powiedział mi, że za kilka dni będziesz mogła wyjść. W końcu będę miał ciebie cały dzień dla siebie - złapał cię za rękę - Pomogę ci w przepisywaniu lekcji... A tego jest trochę dużo, ale damy radę... Nawet x anatomią...

^^
Wczorajszą.... Usunęło.... Sama nie wiem czemu, ale No...

Więc dodaję na nowo...

Niektóre(większość)rzeczy mogą być pozmieniane, więc nie bijcie... Starałam się napisać tak, jak było, ale No...

Czy niektórzy też tak mają po opublikowaniu, że piszę opublikowano o np. 6:30 następnego dnia...

Widzimy się niebawem😶



Tak w ogóle dziękuję za 100 obs💕

Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz