Kiedy szykujesz się na zakończenie roku szkolnego

2.4K 118 17
                                    

Na końcu rozdziału notka - przeczytajcie.

Jin

~Skarbie... Nie ważne, jak będziesz wyglądać. Ważne jest to, że w końcu skończysz szkołę - uśmiechnął się do ciebie.

Suga

~Mam wrażenie, że chcesz przyciągnąć uwagę innych chłopaków. Mam racje? - spytał.



J-hope

~Nie musisz się przejmować aż tak bardzo wyglądem. Idziesz tylko po świadectwo i tyle.




RM

~Nie ważne co założysz... I tak będziesz wyglądać jak królowa.



Jimin

~[t.i]... Będziesz wyglądać cudownie...




Taehyung

~Po co się tak szykujesz? Załóż zwykłą sukienkę, obcasy i tyle.

~Ale będę wyglądać źle przy tobie...

~Właśnie będziesz wyglądać inaczej od wszystkich dziewczyn. Nawet się nie strojąc, bijesz wszystkie dziewczyny swoim wyglądem - uśmiechnął się i przytulił od tyłu.




Jungkook

~Mała... Mam być zazdrosny o ciebie?

~Nie. Czemu tak sądzisz?

~Jeżeli to ubierzesz, będziesz wyglądać zbyt zaje*iście, co spowoduje, że przyciągniesz uwagę reszty, a przecież nie chodzi tu o to, prawda? - zapytał z małym uśmieszkiem.




^^
Z racji tego, że już za 5 dni koniec roku szkolnego to... Będę miała trochę dużo czasu, aby pododawać gify do wszystkich zaniedbanych przeze mnie reakcji i pisanie nowych oraz ponowne pisanie rozdziałów w moich ff.

Mam nadzieję, że mimo wszystkich trudności udało wam się zdać rok szkolny z bardzo dobrymi wynikami oraz będziecie mogli miło spędzić wakacje, pozwiedzać wiele nowych ciekawych miejsc, w końcu się wyspać, nadrobić zaległości z serialami i nie tylko oraz przyszykować się na nowe wyzwania, które czekają przed wami😅

Jedyne, co mnie jak na razie martwi poza szkołą i bierzmowaniem to... Wyświetlenia na reakcjach trochę pospadały oraz chyba to, że niedługo limit rozdziałów się skończy i będę musiała zakończyć pisanie reakcji BTS...

Ale oszczędźmy sobie tego smutku na tę chwilę...

Mam do was takie małe pytanko...

Jakie są teraz popularne tematy do pisania książek na WattPad i nie tylko. Oczywiście bez kpopu.

Pewna osoba poprosiła mnie o to, więc pytam, co najchętniej przyciągnęłoby uwagę innych do książek o tej tematyce.

Mogą to być filmy, seriale, gwiazdy muzyczne - WSZYSTKO poza kpopem.

Mam nadzieję, że widzimy się niebawem❤️

Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz