Kiedy przypadkiem zepsujesz im coś

8K 288 300
                                    

Wszyscy

Z chłopakiem przyjaźnicie się już miesiąc. Przez ten okres czasu zbliżyliście się do siebie bardzo. Nie chodzi tu o przejście na wyższy poziom. Chociaż... Nie. Nic z tego. Zbliżyliście się w ten sposób, że byliście dla siebie jak brat z siostrą. Często nocowaliście u siebie lub gdzieś wychodziliście. Tym razem nie było inaczej. Ty byłaś u niego. Chłopaków nie było, bo musieli pozałatwiać sprawy rodzinne. Niestety... Ale pewnego dnia... Coś musiało się stać.

^Umiejętność pisania wstępu... XD^

Jin - łyżka

Wstałaś szybciej od Jin'a. Chłopak spał sobie na kanapie, a ty w jego sypialni. Zeszłaś po schodach i skierowałaś się do kuchni. Chciałaś przygotować śniadanie sobie i chłopakowi. Tak w ramach podziękowań. Postanowiłaś przyrządzić naleśniki. Przygotowałaś wszystkie potrzebne produkty oraz miski, łyżki itp. Starałaś się robić naleśniki jak Jin, więc używałaś łyżek do mieszania większości składników ze sobą. Wzięłaś również długą, drewnianą łyżkę, która niestety należała do ulubionych Jin'a. Podczas mieszania składników na polewę toffi... Złamałaś łyżkę. Niestety. W tym samym momencie do kuchni wszedł Jin.

^Nie pytajcie czemu naleśniki z polewą. Moja wyobraźnia i tyle xD^

~Cz-czy to m-moja ulubiona łyżka? - spytał z przejęciem.

~Masz ulubione łyżki?

~Nie tylko łyżki! Czemu to zrobiłaś?!

~Rób se teraz sam - powiedziałaś po czym ominęłaś chłopaka i poszłaś do łazienki. Szczerze. Odechciało ci się rozmowy z chłopakiem. Ten tylko spojrzał się za tobą.

 Ten tylko spojrzał się za tobą

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

^Jakby co nie ma ognia xD^

Suga - pościel xD

Jak każdy z nas wie Yoongi jest królem spania. Wiąże się to z tym, że ubóstwia swoją pościel i wygodne łóżko. Bynajmniej dla niego. Wielkim bólem dla niego było to, kiedy musiał odstąpić swojego łóżka tobie. Jednymi słowy... Nie mógł długo zasnąć na kanapie, co było do niego nie niepodobne. Rano gdy wstałaś okazało się, że dostałaś okresu. Długo zatamowałaś się jak, skoro niedawno ci się skończył. No cóż. Najwidoczniej twój organizm robi ci niezłe niespodzianki. Nie zauważyłaś nawet kiedy Yoongi stanął naprzeciwko ciebie.

~Albo odkupisz mi CAŁĄ pościel albo ją wypierzesz. Ja tego tykać nie będę - powiedział.

~Zobaczymy potem - odpowiedziałaś zdenerwowana. Wiadomo. Humorki.

 Humorki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje BTS ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz