0.6

98 8 1
                                    

Ben vazgeçmek istemedikçe o sanki beni vazgeçirmek istiyordu. Hava güzeldi. Bahçedeydik. Gaye ben ve sınıftan bir kaç kişi arka bahçede ki masalarda oturuyorduk. Onlarsa karşıda arkadaşları ve o sülük kız. Sahtenin biriydi. Göğüslerine pamuk koyuyordu. Üç kilo makyaj yapıyordu, saçı açıcıyla açılmıştı. Gülüşü sahteydi. Lens takıyordu. Sanki otuz yaşındaki kadın gibi davranması sinirlerimi bozuyordu. Üstelik nasıl lens takmasına izin veriyordu ailesi. Bunları biliyordum çünkü bizim sınıftaydı. Ah düşündükçe sinirlerim bozuluyordu.

Bilinmeyen numara: Bu kızda ne buluyorsun?

Kaan: Bilmiyorum. Sevimli geliyor.

İnanmıyorum bu muydu sevimli. Beni görse şeker hastası olurdu herhalde. Tamam kızı aşağılamak istemem ama ben daha tatlıyım bi kere. O an kendimi tutamadım ve yazdım.

Bilinmeyen numara: Ben daha tatlıyım.

Kaan: Buna seni görünce karar vereceğim.

Kaan: Beni gözetlemeyi de kes üstelik.

Kaan: Sinirlerim bozuluyor.

Niye böyle söylemişti. Bir şeye mi sinirliydi. Cevap vermeyip telefonu cebime attım. Onu gözetlemiyordum. Onlar gelip buraya oturmuştu. Bunu ona söylemek yerine sohbete katıldım.

'Kanka yalnız kız çok güzel be.' dedi Bora kimden bahsediyorlardı merak etmiştim.

'Kim? Hangi kız?' diye atıldım olaya.

'Şu bizim sınıftaki piliç Eda.' Kaan'ın yanındaki kızdan bahsediyorlardı.

'Kız resmen sahte neresi güzel ya benim kolum ondan güzeldir' ah kolunu sevdiğim kankası Gaye yüzümün düştüğünü görmüştü tabi.

'Ay içim bayıldı sizin bu karı kız muhabbetleriniz yüzünden he gidiyorum ben ayol' diyip abartı bir mahalle ağzıyla aralarından kalktım.

'Kız Gaye gidiyorum diyorum gelmiyor musun saçının kırmızısını sevdiğim yarim.' evet kızıldı ve ona çok yakışıyordu. Sanırım biraz fazla bağırmışım ki Kaan ve sülük de bana döndü. Sülük bana sahte bir gülücük attı. Aynı sınıftayız atmak zorunda hissetti büyük ihtimal kendini. Ah ama bilmiyor ki onun k gülüşü bende kusma isteği yaratıyor. Bende ona aynı sahtelikte bir gülüş yolladım. Önüne dönüp benim sevdiceğimle ilgilenmeye başladı benim. Benim sevdiceğim. O önüne dönünce kusuyormuş gibi yaptım. Ve bunu Kaan gördü. Ve güldü. O iğrenç halime güldü. Bakıyorum da bugün de rezil olma kotamı doldurdum. Gaye malı gelmeyi başarabilmişti sonunda.

'Gaye bir gün seni beklerken ölürsem eğer ''çok gençti öldü"demeyin, ''çok bekledi öldü'' deyin olur mu bacım' sitem ettim.

-

Eve gitmek, yatağıma zıplamak, sonsuza dek uyumak bunları hayal ederken geometri dersindeydim. En son sırayı yatak olarak görüyordum. Tabi o yatakla aramda uçurumlar vardı. Malum hoca biraz disiplinli olunca. Yatağa ulaşmak mario'nun son bölümüne geçmek gibi bir şeydi. Ve zil çaldı. Arkada şampiyonluk müziği çalarken yavaş yavaş sırama yaklaşıyordum. Evet ağır çekimde. Olayı dramatikleştirmeye bayılırım.

Gaye 'mal mısın sen' diyene kadar gayet mutluydum oysaki. Sıramla arama bunlar giriyordu aşkımızı yaşayamıyorduk.

'Aradığınız Yağmur'a şuan ulaşılamıyor. Mümkünse daha sonra da ulaşmayın. Ölmüş var sayabilirsiniz.'

En son hatırladığım bunları gevelemiş olup sıraya gömülmekti. Sonra kalkmış otobüse binmiş bir de eve gelmişim. Hiç haberim yok.

Geldiğim gibi uyumuştum. Ve yeni uyanmıştım saat epey geçmişti. Odamdan çıkıp annemin yanına gittim. Bilgisayarından bir şeyler ile uğraşıyordu onu öpüp sarıldım.

Daha sonra odama gidip şarj da ki telefonumu aldım. Mesaj vardı.

Hemen whatsapp'a girdim.

Kaan: Sert mi çıkıştım biraz? (16:42)

Kaan: Biraz sinirliydim. Özür dilerim tamam mı?(17:02)

Kaan: Cevap vermeyecek misin? (21:00)

Kaan: Bana cevap ver. Hemen. (21:37)

Bilinmeyen numara: Sana trip atmaya hakkım yok biliyorsun değil mi benim için bu kadar uğraşma.

Kaan: Haklısın.

Bilinmeyen numara: ŞAKA ŞAKA GÖTÜM KALKTI SPWÖSPFÖSPSÖSD.

Bilinmeyen numara: ADAM OLUCAN KOÇUM ÖYLE SİNİRLİ SİNİRLİ ÇIKIŞMIYCAN WOWÇDĞDÖGOÖFSP AYÜQÜN MÜ?

Kaan: Eowmpgöspaödlws kızım bana kahve ağzıyla konuşma ciddi olamıyorum sowmfıdöa.

Kaan: Nerdeydin?

Bilinmeyen numara: Napcan?

Kaan: Ne demek napcan.

Kaan: Merak ettim.

Bilinmeyen numara: Karıya gittiydim. Seni aldattım geldim.

Kaan: Hadi lan beni de götürseydin ya.

Bilinmeyen numara: (göz deviren emoji)

Kaan: Sakın başlama.

Bilinmeyen numara: Uyurken seni özledim.

Kaan: Uyumuyorken özlemiyorsun yani?

Bilinmeyen numara: Her an özlüyorum.

Kaan: Ben özlenmeyecek çocuk muyum (gözlüklü emoji ama havalı olan hani varya)

Bilinmeyen numara: Burda bende seni özledim duysam çok hoş olurdu. Neyse o günleri de göreceğiz.

Kaan: Baya eminsin bakıyorum.

Bilinmeyen numara: Tabi oğlum ne sandın. Beni sevmeyen ölsün ayaaa.

Kaan: İçine ankara'lı adana'lı karışımı bişey girmiş senin bu sen değilsin.

Bilinmeyen numara: Çok uyudum hep o yüzden.  (21:45)

T U Z A K  •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin