*Kai*
Szłem właśnie na statek, po kilku chwilach byłem już na miejscu, chwyciłem klamkę wziąłem głęboki oddech i otworzyłem drzwi.
*Lloyd*
Siedzieliśmy wszyscy w kuchni, oprócz Senseia, bo on poszedł pomedytować w swoim pokoju.
Nagle usłyszeliśmy jak ktoś otwiera drzwi. Nagle w progu kuchni stanął Kai.
Wszyscy patrzyli w jego stronę, czekając aż Kai zacznie się usprawiedliwiać dlaczego go nie było na obiedzie i co robił w tym czasie.- No i co? - zapytała się Nya.
- Ale co, o co Ci chodzi? - Kai chyba nie wiedział o czym mówimy, bo spojrzał na siostrę z miną zapytania.
- Gdzie byłeś Kai? - zapytałem trochę wkurzony.
- A nigdzie, chodziłem tam i tu - próbował się wymigać z pytań, ale wydać, że mu to nie wychodziło.
- Wiesz, że nie umiesz kłamać - powiedział Jay.
- Dobra byłem w kawiarni. - powiedział Kai.
- A po co?! - zapytał wkurzony Cole.
- Po gówno, pytacie się mnie jagby od tego zależały losy Ninjago - odpowiedział Kai już wkurzony.
*Kai*
Byłem wkurzony na moich przyjaciół, pytają się mnie jagby nie mieli nic lepszego do roboty. Ciekawe jak oni by się czuli, jagby ja ich pytał gdzie byli, jagby wracali np: z spaceru, albo z randki.
Wyszłem z kuchni, kierując się do mojego pokoju, kiedy nagle poczułem czyjąś rękę na moim ramieniu.
- Kai co się dzieje? - odwróciłem się i zobaczyłem moją siostrę, która była zmartwiona, zawsze wiedziałem kiedy jest zła albo przygnębiona znałem ją przecież całe swoje życie.
- No więc powiesz mi co się stało? - zapytała oczekując na moją odpowiedź.
- Nic - odpowiedziałem licząc na to że sobie odpuści.
- Proszę Kai powiedz mi - powiedziała.
- Dobra - odpowiedziałem - ale nie tutaj.
Wziąłem ją za rękę i pociągnąłem ją w kierunku mojego pokoju. Byliśmy już w moim pokoju, Nya usiadła na moim łóżku, ja zamknąłem drzwi na klucz, żeby nikt nie usłyszał naszej rozmowy.
*Skylor*
Właśnie pisałam sprawdzian, pewnie myślicie dlaczego piszę teraz, a nie na lekcji z innymi uczniami, ponieważ nie zdałam jednego sprawdzianu z matematyki, nie jestem dobra za bardzo z matmy, muszę poprawić, ponieważ Pani powiedziała, że będę mieć na koniec roku 2, a ja chociaż chcę mieć 3 z matmy.
- Jeszcze macie 10 minut - powiedziała pani od matmy.
Ma ona długie brązowe włosy, niebieskie oczy, czarną sukienkę i buty na szpilkach.
- Proszę panią, a przypadkiem nie mamy pisać ile chcemy? - zapytała się Nicole.
- Faktycznie jest tak, ale piszecie na moim wolnym czasie i ja nie daje tyle ile chcecie - powiedziała nauczycielka trochę zła - a wogóle po co ja mam ci się tłumaczyć, do pisania, panno Shadow.
A no tak zapomniałam wam powiedzieć, że Nicole ma na nazwisko Shadow, a Annabeth Chase
Nikt tej baby chyba nie lubiał w klasie.*Kai*
Właśnie powiedziałem wszystko Nyi o spotkaniu ze Skylor, jej powiedziałem, bo mogę jej ufać przecież jest moją siostrą.
- Proszę Cię Nya nic nie mów chłopakom. - poprosiłem siostrę.
- A dlaczego mam im nie mówić? - zapytała się mnie Nya.
- Wiesz jacy oni są - powiedziałem.
- Niestety wiem - powiedziała moja siostra - spokojnie nic im nie powiem.
- Dziękuję Nya - po tych słowach przytuliłem moja siostrę, a on odwzajemniła mój uścisk.
- Dobra ja już idę - powiedziała Nya wychodząc i zamykając za sobą drzwi.
Wziąłem telefon założyłem słuchawki i słuchałem muzyki.
I nawet nie wiem kiedy odpłynąłem do krainy snów.
CZYTASZ
Lego Ninjago - Zakochany Ninja
أدب الهواةKażdy z grupy ninja ma dziewczynę... oprócz niego. On czuje się samotny i bardzo chciałby zobaczyć co to miłość. Nagle spotyka piękną dziewczynę. Ale niestety ktoś musi zaatakować miasto w poszukiwaniu jej. Jakie mają zamiary? Co chcą zrobić? Czego...