9.rész (Ketten a városban)

206 16 0
                                    




Miután vissza mentem a konyhába meg beszéltük Namjoon-al hogy szól a menedzserének és elsimítják a dolgokat meg nyugodva dőltem hátra a székben pár perccel később felálltam és indultam volna ki az ajtón mikor megállítottak.

- Hova mész? - kérdezte Hoseok.
- Találkoznom kell az öcsémmel. - Igazítottam meg a ruhát a vállamnál mivel kicsit le csúszott mikor Hoseok meg fogta a kezem. 
- Most nem valami jó ötlet ki menned az utcára. - szólalt meg Hoseok háta mögött Jimin.

Oda néztem felé mikor láttam hogy a tv előtt áll és a hírekre volt kapcsolva amiben én és Hoseok szerepeltünk.

<Híradó>

<Tegnap este a Han folyónál lévő fesztiválon több ember is látta a híres Bts egyik rapperét egy lánnyal ölelkezni.
Több fotó is készült majd mikor észre vették a riportereket elfutottak és egy Honda Civic autóval el hajtottak a helyszínről.
Milyen kapcsolatba lehetnek?
További hírekért nézzenek minket.>

Nagyot sóhajtva könyveltem el hogy nekem végem van. Körbe néztem a fiúkon akik csak a tv-t bámulták. Kis idő után Hoseok félre hívta Namjoon-t beszélgetni én pedig el hagytam a szobát lefelé haladva a lépcsőházba kavarogtak a gondolataim.

- Yá! - kiáltottak utánam.

Hátra kaptam a fejem és kikerekedett szemekkel néztem a lépcső tetejére.

- Hova mész? - Lépkedve lefelé a lépcsőn tette fel nekem a kérdést.
- Jungkook? Mit keresel te itt? - kérdeztem tőle mit sem foglalkozva az ő kérdésével.
- Itt lakom. Talán nem jöhetek ki ha kedvem tarja? - nézett rám mogorván majd ott hagyott és haladt tovább lefelé.

Feleszmélve követtem lefelé és a kapu előtt néztem hogy még is mi járhat a fejében.

- Mennem kell. Majd még találkozzunk. Még ha nem is akarod. - mosolyodtam el és nyitottam ki a kocsi ajtaját.

Meglepődve észleltem hogy Jungkook is beszállt a kocsiba és szó nélkül csatolta be a biztonsági övet.

- Indítsd a kocsit mire vársz. - lekezelően adta ki a parancsot és én csak egy grimaszt vágva indítottam is a kocsit.

/Hoseok szemszög/

- Hyung beszélnünk kell JungSu- val ő is ott volt a többi riporter között tudom hogy jó kapcsolatot ápolsz vele ha beszélnél vele akkor nem jelenének meg a képek. 

- Figyelj! Nem is kellet volna az nap este ott lenned. - tört ki hirtelen.
- Nem vagyok már gyerek oda megyek ahova akarok ezt te sem tudod meg akadályozni. - förmedtem rá.
- Igen de te egy híresség van Hoseok ezt az áldozatot hoztad. - tettre csípőre a kezét.
- Őt nem akarom fel adni.. egyszer már meg tettem és mindennél jobban bánom hogy nem volta erős és nem harcoltam érte  viszont őt nem fogom fel adni Hyung... ő különleges. - néztem a szemébe.
- Rendben megnézem mit tehetek. - fújta ki a levegőt. - Csak tudod az a lány is a legelején különleges volt számodra.-majd meg veregette a vállam és ott hagyott a szobában.

Ki mentünk az elő szobába de sehol nem láttam SeHwa-t.

- Hol van SeHwa? - kérdeztem Yoongi-t.
- El ment valahova nem tudom. - vonta meg a vállát.
- Hol van Jungkook? - rohanva toppant be Taehyung.
- Azt mondta hogy be megy a céghez valamit el kell hogy intézzen. - szólt ki a konyhából Jin.
- Auuu~ - lehangoltan  ült le a kapanépre Taehyung.

"Remélem nem lesz semmi baja és épségben vissza jön..."

/SeHwa szemszög/

" Milyen furcsa fiú miért ilyen?? Egyáltalán most miért van itt??"

Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now