Medya / Pars Tekin
Bölüm parçası: Pinhani - Zaman Beklemez (Spotify'da Gölgedeki Papatya adlı çalma listesinde tüm şarkılar mevcut)
+ Kendime ait birkaç listeyi daha paylaştım
"Zaten bu hayatta, her zaman bir şeyler eksikti. Ya da bana öyle gelirdi."
-İlhami Algör"Sonunda teşrif edebildiniz Sezin Hanım!"
Bu cümle endişe barındırmıyordu. Alaycı ses tonunda samimiyet yoktu. Zaten samimiyetine inandığım biri hiçbir zaman olamamıştı.
"Karşılama töreni bittiyse odama gidiyorum."
Tek kaşını bir miktar yukarı kaldırdığında korkunç Halit Akman görüntüsüne ulaşmıştı. İşte onun gerçek yüzü buydu. Louis Stevenson'ın ünlü Dr Jekyll and Mr Hyde romanındaki gibi Halit Akman da çift kişilikliydi. Çevresine karşı yardımsever iş adamı kimliğinin arkasına saklanıyor olsa da, o yalnızca korkunç bir ruh emiciydi. Kendini yukarıda tutmak için herkesi gözünü kırpmadan harcayabilirdi.
"Bu defa o kadar kolay kurtulamazsın. Önce okula neden gitmediğini daha sonra da nereye gittiğini anlatacaksın."
"Sana hesap vermeyeceğim."
Anlaşıldığı üzere benimle kavga etmek istiyordu. Bu alışık olduğum bir durum olduğu için yalnızca yaşamak zorunda olduğum hayatıma manidar bir gülümseme göndermiştim.
"Babanın aptallığı yüzünden bana ve kurallarıma mecbur kaldın Sezin Akman!"
"Benim babam aptal değildi!"
Bu eve geldiğimden beri ilk defa sesimi bu kadar yükseltiyordum. Herkesin bir patlama noktası olurdu. Dokunulmaması, açılmaması gereken yaraları olurdu. Acımasız insanlar tam da bu noktalarda dolaşmaktan zevk duyardı.
"Senin baban-"
"Ne oluyor burada?"
Yengemin yanımıza gelmesiyle birlikte Halit Akman akıtmakta olduğu zehirli sözlerini yarıda kesip aşağıya inen merdivenlere yönelmişti.
Bu kadardı işte. Daha sonra tamamını akıtamadığı zehrini akıtmak için yeniden gelecekti.
"Sezin bana amcanla neden kavga ettiğinizi anlatır mısın?"
Amcam böyle bir kadını hak etmiyordu.
"Artık bu kavgaları önemsediğim söylenemez. Her zaman olduğu gibi ufak bir konu büyüdü."
Birkaç dakika önceki sinirim dinmemişken yeniden aynı konuyu konuşmak istemediğim için üstü kapalı bir şekilde açıklamıştım.
"Bugün okula gitmediğini duydum Sezin. Amcana anlatmamış olabilirsin ama bana neden okula gitmediğini söylemeni istiyorum. Senin için endişeleniyorum."
Bu güzel bir cümleydi. Cevap vermemi sağlayacak kadar önemli...
"Arkadaşımla önemli bir işim vardı. Normalde okulu aksatmadığımı biliyorsun."
Bence oldukça yeterli bir açıklamaydı.
"Uzun zaman sonra yeniden arkadaş edindiğini duymak güzel. Bu yapmış olduğun hatayı kapatmıyor olsa da sevindirici bir haber. Dolayısıyla tek seferlik olmak üzere sanırım okulu asmış olmanı görmezden geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgedeki Papatya
ActionAbisinin beklenmedik gidişi sonrasında sarsılan Sezin Akman'ın hayatına aniden girecek olan Pars Tekin ile birlikte değişen hayatı... Belki de şu dünyada güvenmemem gereken tek adama güvenmeyi tercih etmiştim, bilmiyordum. Sezin Akman & Pars Tekin