Bölüm Parçası: Vega - İz bırakanlar unutulmaz (Spotify'da Gölgedeki Papatya adlı çalma listesinde tüm şarkılar mevcut)
+ Kendime ait birkaç listeyi daha paylaştım
En fazla yarım saat sürdüğünü düşündüğüm araba yolculuğundan sonra Kuruçeşme'de daha önce gelmediğim bir mekana gelmiştik.
Hoş bir yere benziyordu. Yüksek tavanlı yerleri daima sevmiştim. Tavan yere ne kadar yakınsa benim o kadar içim bunalıyordu. Kapana kısılmış gibi hissediyordum. Onu ilk defa gördüğüm mekan ile kıyaslandığında beni buraya getirmiş olması garip gelmişti. Gerçi şu son bir haftadır normal sayılabilecek olaylar yaşamıyordum.
Lüks bir yere benziyor olsada benim gibi giyinen insanlar ağırlıklıydı. Bu yüzden kıyafetlerim hakkında herhangi bir rahatsızlık yaşamamıştım. Tabi arabadan içeriye kadar yürüdüğüm mesafede üşüdüğüm için fazlasıyla sitem etmiştim.
"İstersen önce siparişlerimizi verelim?"
Uzun bir süredir mideme yeteri kadar besin göndermediğim için aç sayılabilirdim. Dolayısıyla öne attığı fikir benim de işime gelirdi.
Garsonun önümüze bıraktığı menüyü incelemeye başladığımda, pizza bölümüne geldiğimde kısa sürede kararımı vermiştim. Benim aksime Pars'ın gözleri menüye değmemişti. İlgili bakışları masaya oturduğumuz andan beri yüzümde dolanıyordu.
"Sen bir şeyler yemeyecek misin?"
"Ben kararımı çoktan verdim."
Buraya önceden gelmiş olmalıydı. Zaten garsonların özel ilgisinden bunu çok daha önceden anlamış olmam gerekirdi.
Bu esnada içeride bilindik bir parçanın cover versiyonu çalmaya başlamıştı. Türkçe pop şarkıları dinlemekten keyif alanlar arasında sayılabilirdim ama tercihimi daima kaliteli parçalardan yana kullanırdım. Basit sözleri olan kalitesiz parçalar kulağıma rahatsızlık vermekten öteye gidemiyordu.
Garson siparişlerimizi almak için yeniden masaya geldiğinde Pars bakışlarıyla önceliği bana verdiğini belirtmişti.
"Carne ve su. Üstünde domates olmasın."
Domates sevmediğim ve sevmeyi denemediğim besinler arasındaydı. Sos olarak sevdiğim domatesi dilimlenmiş veya çiğ olarak sevmemem genelde insanlara farklı gelirdi ama bu benim tercihim değildi. Suyuna karşı içten içe gelişmiş büyük bir antipatiye sahiptim.
"Izgara bonfile, Gorgonzola sos ve Parmesanlı dilim patates yanına da her zamanki kırmızı şaraptan istiyorum."
Gorgon ney?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgedeki Papatya
ActionAbisinin beklenmedik gidişi sonrasında sarsılan Sezin Akman'ın hayatına aniden girecek olan Pars Tekin ile birlikte değişen hayatı... Belki de şu dünyada güvenmemem gereken tek adama güvenmeyi tercih etmiştim, bilmiyordum. Sezin Akman & Pars Tekin