BÖLÜM-2
Azra gördüğü mesajın şokunu atlatıp hemen kızların yanına koştu.
-Kızlar inanmayacaksınız ama bu yine mesaj attı.
-'Niye inanmayalım ki kanka atmasını bekliyorduk zaten.' dedi İlayda.
-Öyle değil kızım ya ne yazdığını görünce şok olacaksınız!
-'Ne yazmış çatlatma da söylesene!' diye sitem etti Ahsen.
-"Cafe'de biri sizi rahatsız mı etti?!!"
-'Şaka mı yapıyorsun bu nereden biliyor bunu!' diyerek şaşkınlığını dile getirdi İlayda ağzı bi karış açık kalmıştı.
-'Demek ki oradaymış İlaydacığım buradan bunu anlıyoruz. Kim olabilir bu ya!' diye düşündü hemen Ahsen.
Gerçekten kimdi bu kızların o öküz herifin gözleri tarafından taciz edildiğini nasıl anlamış olabilirdi ki? Olay büyümesin, kimse tarafından anlaşılmasın diye hemen cafe'den ayrılmışlardı oysaki.
-'Eee cevap vermeyecek misin?' diye sordu İlayda.
Azra cevap verip vermeme konusunda kararsızdı. Cevap verse de ne yazacaktı? Evet rahatsız edildik derse kötü bir şey olmasından korkuyordu. Ya da ona neydi ki canım?
-Evet cevap vericem 'sanane' yazıcam. Tanımadığım bir adama hesap vermek zorunda değilim sonuçta değil mi?
Haklıydı aslında ama kızlar yinede bu kişinin kim olduğunu öğrenene kadar Azra'nın onun huyuna gitmesini istiyorlardı.
-'Kanka hemen fevri çıkışlar yapma bi huyuna git biraz konuş belki ilerleyen dakikalarda kim olduğunu söyler.' Dedi Ahsen.. hiç umudu olmamasına rağmen.
-Kim olduğunu söyleyecek biri olsa bence fake bi hesaptan yazma gereği duymazdı Ahsen.
Azra haklıydı bu yüzden kızlar sessiz kalmayı tercih etti.
-'Hayır bu nereden çıktı? Eğer öyle bir şey olsa bile bundan sanane?' diye mesaj attı Azra.
Saniyeler geçmeden gizemli kişiden cevap gelmişti..
-'Ben öyle duydum da, ayrıca ne demek sanane?'
-'Sanane işte bas baya sanane sen kimsin ki?'
-'Benim Güzelim'i kimse rahatsız edemez tamam mı?'
Azra mesajı okuyunca küplere bindi.
-Güzelim ne ya o kim oluyor da bana 'Güzelim' diye hitap edebileceğini sanıyordu? Diye kızlara söylendi Azra.
Azra bu tarz laubaliliklerden hiç hoşlanmazdı. Hatta bunu söyleyen kişi tanımadığı fake bi hesap olduğu için daha da sinirlenmişti. Ne hakkı vardı ona 'Güzelim' demeye? Daha hiç ilişkisi olmamış, aşık olduğu kimse ona böyle hitap etmemişken.. o kimdi ki bu kelimeyi o kadar kolay bir şekilde söyleyebiliyordu?
-'Kelimelerine dikkat et!' diye cevapladı mesajı. Öfkeden yüzü kıpkırmızı olmuştu.
-'Dikkat etmezsem ne olur Güzelim?'
-'Dikkat etmezsen soluğu karakolda alırsın bay ukala!'
-'Hahaha gerçekten güldürdün Güzelim, neyse şimdi konumuz bu değil sizi rahatsız eden o adamı tanıyor musunuz?'
-'Rahatsız eden falan olmadı! Olsa bile elin adamını biz nereden tanıyalım ya?'
-'Tamam Güzelim sinirlenme, tanıyor musunuz derken adını falan biliyor musunuz diye.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
JugendliteraturHani derler ya 'ne zaman, nerede, kime, nasıl aşık olacağını bilemezsin.. bir an gelir hiç tahmin etmediğin birine aşık olursun.' Azra hiç sevgilisi olmamasına rağmen aslında biliyordu nasıl birini istediğini nasıl birinin onu huzurlu ve güvende his...