BÖLÜM-4
Azra adam akıllı konuşup bu muhabbete bir son vermek istiyordu artık, gizemli şahsın peşini bırakmasını istiyordu. Aslında bunu gerçekten istemiyordu ama fake bir hesapla nereye kadar konuşabilirdi ki? Bunu söylemekten ne kadar sıkılmış olsada o çocuk anlayana kadar söylemeye devam edecekti.
-'Bıktım artık adını bile bilmediğim bir insan tarafından izlenmekten sürekli takip edilmekten yeter artık rahat bırak beni!'
-'Güzelim lütfen böyle söyleme benimde elimden bir şey gelmiyor anla seviyorum seni ama elim kolum bağlı!'
-'Bunun anlaşılacak bir tarafı yok seviyorum falan diyorsun ya sevmek böyle mi olur? Ayrıca beni tanımıyorsun bile nasıl bir insan tanımadığı birini sevebilir ki?'
-'Tanımıyor muyum? Bence o kadar emin olma ben senin her şeyini biliyorum seni senden daha iyi tanıyorum. Ne kadar sert ve kuralcı, tanımadığı insanlara karşı mesafeli ama sevmediği insanlara karşı da bi o kadar sevecen olduğunu, yeri geldiğinde arkadaşlarına bi anne gibi davrandığını ama onlar sana 'doktora git' vs. gibi uyarılarda bulununca asla onların sözünü dinlemediğini dışarıdan ne kadar sert görünsen de özünde çok iyi ve merhametli biri olduğunu iyi biliyorum.. ayrıca köpeklerden de korkuyorsun.'
Azra mesajı görünce şok olmuştu, resmen onu ondan daha iyi ifade etmişti. Bu kadar şeyi böyle kısa bir zamanda nasıl öğrenmişti.. O onun hakkında bu kadar çok şey bilirken Azra daha onun Ali olduğunu bile yeni öğrenmişti oda kendi çabalarıyla olmuştu adalet miydi bu?
-'Sen benim hakkımda bu kadar çok şey bilirken ben senin henüz adını bile bilmiyorum ne kadar güzel değil mi?' diye haklı bir cevap verdi Azra.
-'Sadece adım mı önemli olan? Emin ol onun hiçbir önemi yok sende beni tanıyorsun çünkü biz birbirimize çok benziyoruz Güzelim.'
'Evet tanıyorum Ali'sin sen ve bu oyuna artık bir son ver' diye yazmayı ne kadar istese de kendini zor tuttu bu oyunu bozan Azra olmayacaktı. Onun huyuna gitmeye karar verdi.
-'Haklısın aslında çok benziyoruz sende benim gibi aşırı inatçısın!'
-'Öyle mi dersin Güzelim, belki de senden daha da inatçıyımdır.'
-'Ben kendimden daha inat biriyle henüz tanışmadım.'
-'Tanışırız Güzelim benim için büyük bir zevk.'
Azra ilk defa Gizemli Bey ile uzun uzun sohbet etmişti oysaki başta sohbeti bitirmeyi düşündüğü için cevap vermişti. Kendi bile inanamıyordu bunu yaptığına.. yoksa sevmeye mi başlıyordu? Hayır onunla yüz yüze gelene kadar asla böyle bir şey olmayacaktı.. ya oyunsa her şey ya arkadaşlarıyla oturup iddaa'ya girdilerse? Sonuçta hepsi zengin züppe işsiz insanlardı bütün gün o cafe senin bu cafe benim gezip duruyorlardı. Azra bütün ihtimalleri düşünmeli ve duygularına engel olmalıydı. Yoksa düşündüğü gibi bunların hepsi oyun çıktığında yerle bir olurdu. Ama onunla konuşmak, onu biraz olsun tanımak Azra'yı huzurlu hissettirmişti. Neden böyle hissettiğine oda anlam veremiyordu. Sabah Gizemli Kişi 'Günaydın Güzelim' diye mesaj atmıştı. Azra bu mesaja sinirlenmemişti ve üstüne üstlük cevap vermişti!
-'Günaydın'
-'Biliyor musun dün ilk defa huzurlu uyudum çünkü Güzelim bana iyi geceler dileklerinde bulundu şimdi de günaydın diyor benden mutlusu yok bugün J'
Azra mesajı gülerek karşılasa da tabiki de sinirli bir şekilde cevap verdi.
-'Abartma bence ya'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
Teen FictionHani derler ya 'ne zaman, nerede, kime, nasıl aşık olacağını bilemezsin.. bir an gelir hiç tahmin etmediğin birine aşık olursun.' Azra hiç sevgilisi olmamasına rağmen aslında biliyordu nasıl birini istediğini nasıl birinin onu huzurlu ve güvende his...