BÖLÜM-3
Azra artık sıkılmaya başlamıştı. Acapella'ya gidip avaz avaz 'Bu mesajları atan kimse çıksın artık ortaya!' diye bağırmak istiyordu. Bu kadarı da fazlaydı artık masada ne konuştuklarını nereden bilebilirdi ki? Acaba masaya dinlemek için böcek mi yerleştirmişti? Diye düşündü Azra ama daha sonra kendi kendine düşündü böyle bir şey olması imkansızdı cafe'ye girince hangi masaya oturacaklarını nereden bilebilirdi ki? Ama bir dakika.. onları o masaya cafe'nin garsonu oturttu oda bu işin içinde olabilir miydi? Off gerçekten işler çıkmaz bir hal alıyordu ve kızlar bu gizemden yorulmuşlardı artık ve ortada ciddi bir oyun döndüğünü düşünmeye başlamışlardı.
Azra daha fazla duramadı ve cevap yazdı.
-'Sen bunu nereden biliyorsun?'
-'Ben seninle ilgili her şeyi bilirim Güzelim hala anlamadın mı?'
-'Ama kızlarla aramızda konuştuğumuz şeyi bilemezsin!'
-'Sen şimdi nereden bildiğime takılma da cevap ver doktora gidecek misin, gitmeyeceksen ben gelip götürücem yoksa!'
-'Ya sanane benim dişimden gerçekten sıkıldım bu durumdan, her şeyi bilmenden sen mi dinliyorsun bizi yoksa birileri sana haber mi veriyor?'
-'Orasını karıştırma Güzelim!'
-'Of böyle hiçbir yere varamicaz kimsin sen söyle, neden fake hesaptan yazıyorsun söyle sıkıldım artık!'
-'Her şeyin bi sebebi var kim olduğumu söylemememin bi sebebi olduğu gibi bazı şeyler var yoluna koymam gereken, yoksa bende istemez miyim seninle yüz yüze oturup konuşmayı, böyle fake hesaptan konuşmaktansa!'
-' O zaman bana o sebepleri anlatmak istediğin zaman 'kendi hesabından' mesaj atarsın hadi iyi geceler!'
Eğer bi gram yüzü varsa bu mesaja ya o sebepleri anlatarak cevap verir ya da cevap vermez diye düşündü Azra.. dakikalar sonra cevap gelmişti..
-'Üzgünüm yapamam.'
Azra çıldırmak üzereydi. Ne olabilirdi ki bu kadar önemli olan sebepler acaba sevgilisi varda o yüzden kim olduğunu söylemekten çekiniyor muydu. Eğer öyleyse benden uzak Allah'a yakın olsun diye düşündü Azra. Bu mesaja verecek bir cevabı yoktu ve kim olduğunu söyleyene kadar mesaj atmayacaktı.
Günler geçiyor Gizemli Bey sürekli mesajlar atıyordu ama Azra asla cevap vermiyordu.
'Cevap vermen gerektiğini hatırlatmam mı lazım?'
'Azra beni sinirlendirme.'
'Senden hoşlanıyorum.. bi tepki vermeyecek misin?'
Bu mesajların hiç biri Azra'nın umrunda değildi olmayacaktı da.. takiii o gece Acapella'ya gidip Gizemli Bey'in kim olduğunu anlayana kadar...
Cafe'ye bu sefer kalabalık gitmişti kızlar Azra'nın sınıf arkadaşları Alev ve Banu da yanlarındaydı. İlk gittiklerinde her şey normaldi gülüp eğleniyorlar kahve içip kendi aralarında fal bakıyorlardı. Ama Alev'in gözü tabi ki yine Ali'yi arıyordu. Neyse ki o gece Ali orada değildi..
Aradan yarım saat geçtikten sonra geçen gece gözleriyle kızları taciz eden sapık geldi ve Azra'ların tam karşı masasına yine aynı pozisyonda sandalyesi kızlara dönük şekilde oturdu ve gözlerini kızlara dikti. O sırada Azra'nın telefonu çaldı arayan annesiydi ve ortam gürültülü olduğundan konuşmak için kalkıp dışarı çıktı ve mecburen o sapığın masasının önünden geçti o sırada Ahsen ve İlayda sapığın Azra'yı arkadan süzdüğünü gördüler!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
Teen FictionHani derler ya 'ne zaman, nerede, kime, nasıl aşık olacağını bilemezsin.. bir an gelir hiç tahmin etmediğin birine aşık olursun.' Azra hiç sevgilisi olmamasına rağmen aslında biliyordu nasıl birini istediğini nasıl birinin onu huzurlu ve güvende his...