BÖLÜM 14: İLK BULUŞMA..CANIMI DAHA FAZLA YAKAMAZSIN!

643 15 3
                                    

Merhaba arkadaşlar aslında senaryoma yazın devam edecektim ama firsat bulunca bir bölümde olsa yazmak istedim. İnşallah beğenirsiniz.

----------------------------------------------------------------

Azra ilk buluşmanın bu şekilde olacağını hiç düşünmemişti. Onu ilk gördüğü an farklı duygular hissedeceğini sanarken Ali onu hayal kırıklığına uğratmıştı. Onu uzaktan gördüğü anda öfkesi sevgisinden daha üstün gelmişti. Çünkü kalbi iki gün önce Ali'nin dedikleri yüzünden paramparça olmuştu.. ve bu yüzden kızgın, nefret dolu bakışlarla onun karşısında kalakalmıştı.

Yanında o yalancı pislikte vardı!

Azranın geldiğini uzaktan ilk gören o olmuştu ve pis pis bakıp sırıtıyordu!

Azra usulca onların oturduğu masaya yaklaştı.. Ali hızlıca ayağa kalkarken Arda kılını kıpırdatmamıştı.

Ali darmadağın olmuş bir halde yavaşça elini Azra'ya doğru uzatarak 'merhaba' dedi.

Azra sert bir şekilde '5 dakika konuşup gidicem, oyalanacak vaktim yok ve benim karnım sizin yalanlariniza oldukça tok!' diyerek onun için ayrılan sandalyeye oturdu.

Eli havada kalan Ali bir kaç saniye kala kaldıktan sonra yerine oturdu.

Peki Azra neden bu kadar sinirliydi?

İki gün önce

Azra sakin bir şekilde cevap yazdı.

-'Benim hakkımda Arda'dan güzel olmayan ne duymuş olabilirsin ki?'

'Bunları akşam buluşunca yüz yüze konuşacağız çünkü daha fazla yalan duymak istemiyorum.'

O da ne demekti şimdi?

Azra mi yalan söylüyordu?

-'Bana neler olup bittiğini anlatmadığın sürece buluşma falan olmayacak bunu çok iyi biliyorsun!'

'Sanki bilmiyorsun! Komik olma lütfen!?'

Gerçekten Azranin sabrının sınırlarını zorluyordu bu çocuk!

-'Ya kafan mı almıyor senin? Benim sana anlatmadığım hiçbir şey yok Arda ile ilgili! Söyler misin ne dedi sana?'

'İyi madem bilmiyorum diyorsun ve merak ediyorsun söyleyeyim o zaman! Senin ne kadar iki yüzlü bir insan olduğunu anlattı kardeşim bana! Benimle konuşurken aynı zamanda kaç kişiyle konuştuğundan aynı zamanda kaç kişiyle buluştuğundan bahsetti!!!'

Azra mesajı okuduğu anda yerle bir olmuş ve dizlerinin bağı çözülerek olduğu yerde bayilmisti.

Kızlar ne olduğuna anlam verememis bir vaziyette hızlıca Azranın yanına koşarak ayıltmaya çalıştılar.

'İlayda hemen kolonya getir koş!!' dedi Ahsen.

İlayda korkudan kala kalmıştı.

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin