BÖLÜM-10
Azra şimdi ne yapacaktı?
Kalbi buluşması gerektiğini söylüyordu ama aklı tam tersi..
Onlara özellikle de Arda'ya güvenmemesi gerektiğini biliyordu işte bu yüzden Arda'nın ne anlatacağını merak etse de buluşmayacaktı.
-'Ben buluşmam ne diyorsan buradan de yeter gerçekten çok sıkıldım.'diye cevap verdi
-'Birazcık güvensen ne olur ya bir saat gerçekten fazla değil.. oturup konuşacağız sadece duyduklarından sonra ne istiyorsan onu yaparsın.'
-'Evet size özellikle de sana güvenmiyorum ama sorun güven falan değil.. benim anlamadığım benim seninle oturup konuşacak neyim olabilir?'
-'Bunu söylememden sıkıldın belki de ama anlıyorum seni gerçekten ama sana bunları anlatmayacak hiçbir zaman olamayacağız diyecek yine uzaktan uzaktan sevip duracak.. belki aylar sonra yine dayanamayıp mesaj atacak ama hiçbir zaman bunları anlatıp gel birlikte aşarız demeyecek o yüzden ben anlatıcam sana.. sonra sen ne yapmak istersen onu yap ve bunları yüz yüze konuşmamız şart sen ne zaman istersen o zaman konuşalım acelesi yok ama yüz yüze olmalıyız.'
Kızlar bu mesajı gördükten sonra Azra'nın gidip konuşması gerektiğini düşündüklerinden Azra'ya baskı yapmaya başladılar. Hatta hemen şimdi gidip her şeyi öğrenip kafasını rahatlatması gerektiğini söylediler.
Ama Azra tam tersi düşüyordu.
Evet bu mesajı gördükten sonra oda gitmeye karar verdi ama bu hafta maketini teslim edeceği haftaydı. Bir hafta boyunca uyumayıp koca maketi tertemiz yapıp Cuma günü teslim etmesi gerekti.
Bunun için şuan sadece altı günü vardı.
Eğer duyacağı şeyler kötü şeyler ise kendini toparlayamayacağını, kendini toparlayamazsa da maket falan yapamayacağını böylelikle de döneminin uzayacağını düşünüyordu.
'Ama kanka belki duyacağın şeyler kötü şeyler değildir nereden biliyorsun ki?' dedi İlayda
-'Evet bilmiyorum ama yüzde 60 ihtimalle kötü şeyler olacağını hissediyorum İlayda ve bu yüzden dönemimim uzamasını istemem. En iyisi buluşmayı biraz ertelemek.'
-'Tamam olur ama birkaç gün müsait değilim. Buluşmak için ben sana haber vericem.' diye Arda'ya mesaj attı.
-'Tamam ne zaman istersen. Bak mesajda da anlatırdım ama gerçekten önemli ve bana güvenmen için yüz yüze olmamız lazım.. yemin ederim tek olucam o konuda da kafanda soru işareti olmasın istediğin yerde de buluşabiliriz ama Ali'nin gittiği yerler olmamalı.'
Azra belki mesajda anlatır diye son kez şansını denedi.
-'Tamam ama ben cumaya ancak müsait olurum buradan anlatsan daha iyi.'
Saatler geçti ama Arda son mesaja cevap vermemişti.
Azra düşünmekten çıldıracakmış gibi hissediyordu. Ali'nin ona anlatamadığı bu kadar büyük ve gizli ne olabilirdi?
Tam bunları düşünürken Azra'nın liseden beri çok yakın arkadaş olduğu İsmail aradı.
İsmail Samsunda Tıp okuyordu. Azra ona devamlı İzmir'e gezmeye gelmesi konusunda baskı yapıyordu.
'Azra Selam nasılsın?'
-'İyiyim İsmail asıl seni sormalı sen nasılsın?'
'Nasıl olayım ya okulla uğraşıyorum yuvarlanıp gidiyorum iste. Neyse onu boşver de sana bir sürprizim var.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
Teen FictionHani derler ya 'ne zaman, nerede, kime, nasıl aşık olacağını bilemezsin.. bir an gelir hiç tahmin etmediğin birine aşık olursun.' Azra hiç sevgilisi olmamasına rağmen aslında biliyordu nasıl birini istediğini nasıl birinin onu huzurlu ve güvende his...