BÖLÜM 6: BAZI ŞEYLER HİÇ GEÇMİYOR

299 13 0
                                    


BÖLÜM-6

Azra okuduğu mesaj karşısında şaşkına dönmüştü. Ali durduk yere neden böyle bir şey söyleme gereği duymuştu ki? Azra altıncı hisleri kuvvetli olan bir kızdı ve ters giden bir şeyler olduğunu zaten hissetmişti ama bu mesajı gördükten sonra kötü bir şeyler olduğuna yüzde yüz emin oldu.

-'Neden böyle bir şey söyleme gereği duydun ki durduk yere? Bilmem gereken bir şey mi var?'

-'Hayır sadece ne olursa olsun bana güvenmeni istiyorum.'

-'Sen bu gizemli halleri arttırdıkça sana nasıl güvenebilirim ki?'

-'Tamam güvenme Azra. Neyse ya bir şey istemedim farz et boşver.'

-'Konuyu böyle istediğin gibi açıp kapatamazsın bana bir açıklama borçlusun anlat neden böyle bir şey istiyorsun?'

Korktuğu bir şeyleri olmayan insan kimseden böyle bir şey istemez diye düşündü Azra haklıydı... Ali kesinlikle bir şeyler den korkuyordu ve bu apaçık ortadaydı.

-'Yarın buluştuğumuzda anlatırım Azra.'

-'Hayır şimdi anlatıyorsun. Anlatmazsan buluşma falan olmaz!'

Azra son derece sert ve kararlıydı bunun nedenini öğrenmeden onunla yüz yüze gelmeyecekti.. çünkü kötü bir şeyler olduğunu hissediyordu.

-'Bugün sana babamın yanında işler uzadı yarın buluşalım mı dediğimde yalan söyledim.'

Azra zaten işim var dediğinde ona inanmamıştı bu yüzden mesajı okuyunca şaşırmadı. Peki neden yalan söyleme gereği duymuştu?

-'Neden?'

-'Başka bir işim vardı çünkü.'

-'Her şeyi anlatacak mısın yoksa ben tek tek soracak mıyım?' Azra sinirlenmeye başlıyordu.

-'Eski kız arkadaşımla buluştum.'

Azra mesajı okuyunca sanki kafasından kaynar sular dökülmüştü. Tekrar mesaj geldi.

-'Ayrılığı bir türlü kabullenemedi sürekli mesaj atıp buluşalım diye rahatsız ediyordu ama tabi ben cevap vermiyordum. Seni öğrenmiş.. bugün yine mesaj attı 'benimle buluş yoksa o kızla konuşurum!' diye. Bende seni rahatsız etmesin diye buluşmak zorunda kaldım. Mecburiyetten yani.'

-'Anlamadım benimle konuşacak neyi varmış ki?'

-'İşte seninle konuşacak hiçbir şeyi yok benimle ilgili yalan yanlış şeyler söyleyip kafanı karıştıracaktı bende bunun önüne geçmek istedim.'

Kızın bir şey anlatmasına gerek kalmamıştı Azra'nın kafası çoktan karışmıştı. Ama Ali'nin anlattıkları onu yine tatmin etmemişti. Acaba kızın Azra'ya anlatmaması gereken bir şeyler mi vardı? Bu yüzden de Azra'yı 'o ne söylerse söylesin sakın inanma' diye önceden tembihliyordu ki, kız gelip bir şeyler anlattığında Azra ona inanmayacaktı. Peki ya kızın anlattıkları aslında doğruysa? Azra'nın kafası her zamanki gibi allak bullak olmuştu.

Ali'nin üzerine gitmeye karar verdi.

-'Bence sen o kızın bana bir şeyleri anlatmasından korktuğun için şuan önlem almaya çalışıyorsun.'

-'Anlamadım ne demek bu? Ben sadece kızın sana gelip bizi birbirimizden koparmak için yalan söyleyeceğini anlatmaya çalışıyorum. Hiç mi güvenmiyorsun bana?'

-'Neden güveneyim ki? Kız gelip bana belki de doğruları söyleyecek ama ben 'Ali öyle bir şey yapmaz' deyip kenara çekilip oturucam.. istediğin bu değil mi?'

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin