BÖLÜM-11
Azra buluşmak istediğini söylemekte hata yapıp yapmadığını düşünürken Arda cevap attı.
-'Tamam hafta sonu buluşacağız ya konuştuktan sonra onunla buluşturucam seni hayır deme gibi bir lüksün yok.'
Azra böyle tahmin etmemişti nedense Arda'yla buluşmak yerine direk Ali ile buluşurum diye düşünmüştü.
Ayrıca bu kadar çabuk olmasını isteyip istemediğinde kararsız kalmıştı ama zaten Arda bey itiraz etme hakkı tanımamıştı ona.
Kim Arda'ya hafta sonu buluşuyoruz demişti ki?
-'Ben sana tamam buluşalım mı dedim?'
-'Artık demek zorundasın yoksa kapının önüne gelir orada konuşurum yeter artık bende sıkıldım ya!'
Kapının önü mü?
Azra el mahkum kabul edecekti çünkü bi rezillik çıkarıp da tüm mahalleye rezil olmak istemiyordu.
-'Of tamam.'
-'Şükür ya! Hafta sonu müsait olunca haber ver buluşalım.. he hafta sonuna kadar bekleyemeyip kardeşimle çok konuşmak istersen bir haber vermen yeterli hesabı ona veririm konuşursunuz.'
-'Böyle bir şey istemeyeceğimi ikimizde iyi biliyoruz.'
-'Aman tamam ya isteme. Neyse ben kaçtım konuşuruz sonra haberleşmek için.'
Azra son mesaja cevap vermemeyi tercih etti.
-'Ya kızlar ben ne konuşucam buluşunca? Ya Arda'nın anlattıklarından sonra buluşmak istemezsem? Nedense çok kötü şeyler anlatacağını hissediyorum.'
'İyi şeyler anlatmayacağı kesin canım ama sen yine de ne olursa olsun bi kerecik oturt şu Ali'yi karşına konuş.' dedi Ahsen.
-'Bilmiyorum kızlar.. neyse daha fazla düşünmeden uyumalıyım çünkü yarın erken kalkıp önce İsmail'i yolcu edeceğim sonra da biran önce maketime başlamam lazım.'
Kızlar uyumak için odalarına dağıldılar.
Azra günün getirdiği yorgunluktan dolayı uzun zamandır ilk defa başını yastığa koyar koymaz hiçbir şey düşünmeden uykuya dalmıştı.
Sabah erkenden kalkıp önce İsmail'i otobüsüne bindirdi daha sonra kahvaltı bile etmeden maketine başladı.
Saat akşama gelirken maketine devam ettiği sırada Azra'nın telefonuna bir mesaj geldi.
Arda,
-'Azra müsait misin bir şey diyeceğim.'
Bu çocuğun dertleri bir türlü bitmiyordu.
-'Buyur.'
-'Hesabı bugün Ali'ye veriyorum haberin olsun.. hala konuşmalarımızdan haberi yok dikkat et. Dün çok içmiş mekanı darmadağın etmesi yetmezmiş gibi birde kavga etmiş konuş şununla Allah aşkına.'
Azra okuduğu mesaj karşısında şaşkına dönmüştü.
'Ali'nin bu hale gelmesinin sebebi ben miyim?' diye düşünmeden edemedi.
-'Hayır deme şansı tanımadığından ve şu durumda kendimi mecbur hissettiğimden tamam diyorum.'
-'Sen bir tanesin yenge ya çok sağol.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
Teen FictionHani derler ya 'ne zaman, nerede, kime, nasıl aşık olacağını bilemezsin.. bir an gelir hiç tahmin etmediğin birine aşık olursun.' Azra hiç sevgilisi olmamasına rağmen aslında biliyordu nasıl birini istediğini nasıl birinin onu huzurlu ve güvende his...