BÖLÜM 15: İLK VE SON KEZ

228 14 0
                                    

Azra hızlı adımlarla Trend Cafe'den uzaklaşmaya çalışırken ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

Bir an için dönüp arkaya bakmak geçti içinden.

Ama yapmayacaktı.. çünkü arkasına bakar ve Ali'nin gözlerini bir kez daha görürse gidememekten korkuyordu.

Bu yüzden ardına bakmadan hızlıca eve doğru yürümeye başladı.

Ali hiç olmadığı kadar berbat hissediyordu kendini.

İlk defa kalbi bu kadar kırılmış ve bir o kadar da pişmandı.

Ali Azra gözden kaybolana kadar arkasindan bakmaya devam etti.. belki bir an olsun arkasını döner diye ama nafile.. Azra ardına bile bakmadan koşar adımlarla uzaklaşmıştı.

Ali artık bakmaktan vazgeçip masaya dönüyordu ki Arda'nın kalktığını gördü.

Arda;

'Kardeşim ben kaçıyorum babam aradı işe çağırı..'

Ali Arda'nın sözünü keserek;

'Otur oturduğun yere Arda!.. Bak sadece bir defa sorucam, eğer cevabın beni tatmin etmezse kardeşim demem canına okurum!!!'

'Bende verilemeyecek cevap yok kardeşim.'

Bu özgüveni nereden geliyordu bu çocuğun gerçekten inanılmaz.

'Neden? Neden böyle bir iftira atma gereği duydun? Bu pisliğin geçerli bir sebebi olamaz ama yine de sana 'kardesim' deyip soruyorum. Neden? Ve sen nasıl Azra'yi eve çağırırsın lan?! Hemde böyle şeylerden hiç hoşlanmadığımı bilerek! Hiç mi bunları öğreneceğimi düşünmedin? Sen ne tür bir serefsizsin!'

'Kardeşim ağır konuşuyorsun bak yakışmıyor sana.. pişman olacağın şeyler söylüyorsun. Sen beni kundaktan beri tanıyorsun lan nasıl olurda inanırsın o beş para etmez kızın la...'

Ali yine araya girerek;

'Sözlerine dikkat et! Seni tekrar uyarmiiicam!'

'Nasıl inanırsın o kızın lafına.. o mesajlarla neyi ispatlayabilir ki sana? Gözümle gördüm diyorum gözümle! Bu kız bizim aramızı açmaya çalışıyor farkında değil misin? Sende bu oyuna geliyorsun!'

'Arda! Seni iyi tanıyorum. Daha önce de bu tür girişimlerin oldu.. bilmiyorum neden yapıyorsun ama yapma kardeşim yapma! Bana kardeşim diyorsun ama arkamdan kuyumu kazıyorsun. Bu nasıl iş?'

'Ben niye senin kuyunu kazıcam lan?! Neden yapayım böyle bir şeyi?'

Ali daha fazla dayanamayarak Ardayı oturduğu yerden kaldırarak duvara yapıştırıp yakasını kavradı.

'Bak eğer yıllar önce Seline göz diktiğin gibi Azra'ya da göz diktiğini duyarsam.. seni mahvederim.. ben bir hatayı bir kere affederim iyi bilirsin ayağını denk al.'

Demek neden buydu.. Yıllar önce yaşanan şeyler acaba yine mi tekrarlanıyordu?

'Ehh yeter be çek şu ellerini üzerimden. Bir kere hata yaptık diye yüzüme vurup durma. Ben o kadar mı düştüm lan?!'

'Ardaaaa!! Düzgün konuş lan!'

'Seninle konuşulmuyor kardeşim. O kız seni nasıl kafaya almışsa artık! Sakinleş öyle konuşalım.'

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin