BÖLÜM 12: SENİN TEK SUÇUN BENDEN BAŞKA HERKESE GÜVENMEN!

210 12 0
                                    



BÖLÜM-12

Arda söylemediyse Ali nasıl öğrenmişti ki bunu?

Azra düşünmeden edemiyordu..

Tekrar mesaj geldi.

-'O mu söyledi bana söylememen gerektiğini doğru cevaplar istiyorum.'

Azra cevap vermeden önce düşündü.. Evet derse bu sefer Arda'ya kızacaktı neden böyle bir şey yaptın diye.. Hayır derse de ona kızacaktı ama..

Ne cevap vereceğine karar veremeyince kızlara danıştı.

'Azra kesinlikle yalan söylememelisin yoksa ilerde yalanın ortaya çıkarsa çok büyük sorunlar oluşur aranızda. Ayrıca ben sana ne dedim bu işte bir terslik vardı başından beri. Aynı hesaptan yazıyorlar ama Ali yazarken sen hiç 'bu hesabın adı neden Arda?' diye sormadın bile.. mesajları görmüş bile olabilir.' dedi Ahsen.

-'Haklısın kesin öyle öğrendi. Doğruyu söylersem Arda'ya kızacak. Sonuçta çocuğun bir suçu yok ortak bir çıkar yolu bulmaya çalışıyordu.'

'Sende Ali'ye aynen böyle söyle işte eminim arkadaşının iyi niyetli olduğunu anlayınca kızmayacak.'

-'Pek sanmıyorum kızmayacağına ama haklısın yalan söylememeliyim.'

-'Evet o söyledi ama kötü bir niyeti yoktu. Sen nereden öğrendin o mu söyledi?' diye mesaj attı.

-'Hayır ben öğrendim tesadüfen daha doğrusu dikkatimle.. Ne konuştunuz ne kadar konuştunuz hepsini söylüyorsun hemen.'

Neden bunları Arda'ya değil de Azra'ya soruyordu ki?

-'Git arkadaşına sor anlatsın sana.'

-'Ondan dinlemek istesem ona sorardım herhalde di mi? Bak çok sinirliyim seni kırmak istemiyorum anlat hepsini.'

Bu kadar sinirlenecek ne vardı sanki?

Sadece arkadaşı onun mutluluğu için uğraşıyordu.. tabi arada Azra'ya yaptığı terbiyesizlikleri saymazsak. Ama Azra iyi niyetinden dolayı Arda'yı bağışlayıp hiçbir şey anlatmayacaktı ona yoksa Ali'den çok fena dayak yerdi Beyefendi.

-'Bir şey konuşmadık ikimiz için ortak yol bulmaya çalıştı o kadar.'

-'Dahası yok yani.. hepsi bu kadar.'

'Hafta sonu buluşmak için sözleştiğinizi söyle.. daha sonra Arda'dan duyarsa bunu hiç hoş olmaz. Ama sakın senin anlatmadığın sırları o bana anlatacaktı deme.' dedi Ahsen.

-'Hafta sonu buluşup çözüm yolu bulmak için konuşacaktık ama şimdi sen buluşalım deyince buna gerek kalmadı dahası da yok hepsi bu.'

-'Hafta sonu buluşuyordunuz demek.. neden bana daha fazlası varmış gibi geliyor peki? Bak başka bir şey varsa anlat senden duyayım.'

Azra'nın anlatacak bir şeyi yoktu.

Bir an Arda'nın yaptığı terbiyesizlikleri ve onu Ali'den vazgeçirmeye çalışmasını anlatsam mı diye düşündü ama daha sonra vazgeçti.

Çünkü Azra bir şey söylemeyeceğine söz vermişti.

-'Gerçekten bu kadar fazlası yok.. Arkadaşına da kızma gerçekten kötü bir niyeti yoktu.'

-'İnşallah fazlası yoktur bak yoksa hepimiz için çok kötü olur. Onunla da konuşucam zamanı gelince bana 'bırak artık o kızı yeter' deyip seninle çözüm yolu araması pek mantıklı gerçekten.'

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin