BÖLÜM 16: DEMEK AŞK BÖYLE BİR ŞEYMİŞ.

166 13 0
                                    

Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba arkadaşlar..
-----------------------------------------------------

Azra ilk defa birisinin kokusunu içine çekmiş, ilk defa kendini serbest bırakmış.. içinden geleni hiç düşünmeden yapmış kafasını Ali'nin göğsüne gömmüş ve huzuru bulmuştu.

Hiç tatmadığı o duyguyu sonunda tatmıştı.

Aşkı..

Herhalde aşk böyle birşey diye düşündü Azra.. birkaç saniye sonra neyin.. nasıl olacağını adın gibi bildiğin halde hiç düşünmeden hareket etmekti.

Azra biraz sonra Ali'den sonsuza dek kopacağını biliyor.. ama onun kollarından kendini alamıyordu.

Kısacık da olsa..

Bu hayatta ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu hissetmişti.

Ali son defa sarıldığının bilincinde küçük bir çocuk gibi saklandığını zannederek Azra'nın kabarık saçlarına kafasını gömmüş kokusunu doyasıya içine çektiğinde gözleri dolmuştu.

Yasemin gibi kokuyordu.

Ömür boyu bu kokuyu duyarak yaşamak isterken.. ilk ve son kez içine çekiyordu.

Çünkü biliyordu.. ne yaparsa yapsın Azra onu affetmeyecek.. oda Ardayı hayatından çıkartamayacaktı..

Çıkartmak istese bile.. Arda onları rahat bırakmazdı. Ali bu yüzden hiç böyle bir girişimde bulunma cesareti gösteremiyordu.

Kısa süren bu mutluluğu bitiren Azra olmuştu.

Kendine geldiğinde ne yapıyorum ben ya diye düşünüp aniden Ali'den uzaklaşmıştı.

Ali Azra ondan uzaklaştığı anda kafasını yere eğerek akan gözyaşını silmeye çalıştı.

Azra kafasını kaldırdığında başta Ali'nin ağladığını anlamamış konuşmaya başlamıştı.

'Kendine iyi bak.' diyebildi sadece.

Ali cevap vermek için kafasını kaldırdığında Azra Ali'nin ağladığını anlamıştı.

Zar zor bir şekilde 'sende' diyebildi sadece.

Daha sonra arkasını dönerek çıkışa yöneldi.

Hiç bir ayrılık bu kadar zor olmamıştı.

Arkasından Ali'nin geldiğini hissediyor ama arkasına dönecek cesareti kendinde bulamıyordu.

Mantığı gelme demek istiyordu.. peki ya kalbi?

Azra böyle ikilemlerde kaldığında hep mantığını dinlerdi..

Neden bu sefer öyle yapamıyordu?

Neden kalbine söz geçiremiyor.. ardına bakmadan gidemiyordu..?

Çünkü aşıktı..

Daha kendine bile itiraf edememişken bu duyguyu..ne yapmış olursa olsun sevdiği adama arkasını dönüp hiçbir şey yokmuş gibi nasıl gidebilirdi ki insan?

Azra cafenin kapısından çıktıktan sonra biraz duraksayip arkasına döndü..

Ali küçük bir köpek yavrusunun acılı bakışlarına benzer bir şekilde gözlerini kırpmadan ona bakıyordu.

Azra bir adım yaklaşarak sordu;

'Neden peşimden geliyorsun?'

'Eve bırakayım diyecektim.. yağmur yağıyor.' diye cevap verdi Ali.

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin