**Hore obrázok Nika**
Niko s Kikom chodili často k jazierku neďaleko mesta. Mali tam súkromie, chodilo tam len málo ľudí, takže si mohli robiť takmer čo chceli. Rozprávali sa o rôznych veciach a pomaly zisťovali, že sú si čoraz bližší.
Dnes mal Kiko limetkovo zelenú farbu vlasov a Niko si ho bez toho nedokázal predstaviť. Jednoducho túto jeho záľubu prijal, bral to ako súčasť Kikovej osobnosti. Kiko bol vždy pozitívne naladený, veľa sa usmieval, čo Niko potreboval. Cítil, že Kiko z neho robí lepšieho človeka.
Sedeli v tráve a rozprávali sa. Kikovi sa dnes nechcelo plávať a Niko ho nepresviedčal.
"Koľkokrát si už mal ofarbené vlasy?", opýtal sa Niko.
"Už to nerátam. Veľakrát. Už ako osemročnému prckovi mi naši nechali spraviť melír a mne sa to zapáčilo. Čím som bol starší, tým viac som začal experimentovať s farbením a už som mal na hlave všetky možné farby. Raz by som chcel mať dúhové vlasy, ale asi by v jednej krabičke nebolo sedem farieb," povedal Kiko.
Na chvíľu sa odmlčal a zahľadel sa na jazero. Niko mu pozeral do tváre.
"Kiko? Môžem sa ťa niečo spýtať?", nesmelo sa ozval Niko.
Kiko pozrel na neho. "Jasné, pýtaj sa."
"Môžem ťa pohladiť po nohách?"
"Jasné, že môžeš. Kľudne ma hladkaj aj po chrbte, alebo po tvári, ja budem len rád," usmial sa Kiko.
Niko natiahol ruku a nesmelo hladil Kika po nohách. Ten zavrel oči a usmieval sa.
"Je to...taký fajn pocit," povedal Niko potichu. "Ako keby som prechádzal po tráve."
"Veď tam aj mám čosi ako trávnik," zaškeril sa Kiko a pozrel na Nika. Potom mu jemne chytil ruku a priložil ju ku svojmu lícu. Niko sa mierne usmial a hladil ho po líci. Keď sa priblížil ku Kikovým perám, Kiko mu zrazu pobozkal palec.
"To bolo za čo?", usmieval sa Niko.
"Len tak. Chcelo sa mi pobozkať ti palec, tak som ti pobozkal palec," povedal Kiko veselo.
"No dobre. Keď ty takto, tak ti niečo poviem: povedal si, že ťa môžem hladkať kde chcem. Tak ja teraz hovorím, že ma môžeš pobozkať, kde chceš," žmurkol naňho Niko.
"Táto hra sa mi páči," povedal Kiko a priblížil sa ku Nikovi. Dal mu pusu na pery. Niko sa usmieval.
"Vieš o tom, že toto bol môj prvý bozk od chalana?", opýtal sa.
"Neviem. Ale tipoval som, že predtým si sa s chalanom ešte nepobozkal. Páčilo sa ti to?"
"Páčilo. Bolo to fajn. Len škoda, že len také krátke."
"Mám to chápať tak, že si objednávaš dlhší bozk?"
"Vážené čašníkovstvo, objednávam si u vás dlhší bozk. Na ústa, prosím," povedal Niko so širokým úsmevom.
"Ako si želáte, pane," usmial sa Kiko, nahol sa k Nikovi, zavrel oči a dal mu dlhý bozk. Chlapci sa do toho vžili natoľko, že sa objali a ich bozk plynulo prešiel na bozk francúzsky.
Odtiahli sa po hodnej chvíli. Kiko sa spokojne usmieval, zato Niko vyzeral, ako keby práve navštívil siedme nebo.
"Toto bol doteraz najkrajší pocit, aký som v živote zažil," povedal Niko a tváril sa zasnene. "A dúfam, že si ho zopakujem."
"Jasné, že zopakuješ. Ak chceš, môžeš aj hneď."
"Bože, Kiko. Nekecaj toľko a poď sem," Niko objal Kika okolo pliec a znova ho pobozkal. Vo vnútri sa mu rozlieval ten najkrajší pocit. Ako keby práve vypil elixír šťastia. Nikdy predtým sa nebozkával, ani s dievčaťom, snažil sa bozkávať čo najlepšie.
Trvalo to zase dlho, kým sa odtiahli. "Učíš sa rýchlo, Niko. Bolo to veľmi príjemné. Bude to však potrebovať tréning," poznamenal Kiko.
"Rád tie tréningy absolvujem a budem poctivo trénovať. Nikdy som sa takto nebozkával. So žiadnou babou a už vôbec nie s chalanom. Ale páči sa mi to," hovoril Niko.
"Mne sa páčiš ty, Niko. Od prvého momentu, čo som ťa uvidel, som sa zaľúbil. Si veľmi zlatý chalan. A vôbec mi nevadí, že si taký drobný. Mám ťa rád takého, aký si," vyznal sa Kiko.
Niko viac žiariť nemohol. "To myslíš vážne, Kiko?"
"Celkom vážne, ty môj drobček. Veľmi rád by som s tebou chodil."
"Ty moja limetka," štuchol ho Niko a Kiko sa rozosmial. Stiahol Nika so sebou do trávy a tam sa chvíľu štuchali a smiali.
Keď prestali, Niko zvážnel a povedal: "Je možné, že by som bol gay?"
Kiko tiež zvážnel. "Podľa mňa si. Ale ak si tým nie si istý, nebudem na teba s tým chodením naliehať. Počkám, kým si budeš úplne istý," povedal a v duchu si želal, aby si Niko bol istý čo najskôr.
YOU ARE READING
Esencia Lásky
Teen FictionHoci má Niko 14 rokov, je malý. Je veľmi malý. Za to môže nedostatok rastových hormónov, takže Niko sa pomaly zmieruje s tým, že bude navždy malý ako blcha. To však nahráva jeho spolužiakom, ktorí kvôli tomu Nika šikanujú a robia si z neho posmešky...