**Túto časť venujem KariLaz. Ďakujem za milé a povzbudivé slová, veľmi si to vážim.**
Vonku bolo zatiahnuté a vyzeralo, že bude každú chvíľu pršať. Niko bol sám doma a bavil sa surfovaním po internete. Napadlo ho, že si na YouTube dlhší čas nepozrel video od Maxa Bolfa, hoci bola pravda, že v poslednej dobe nepridával vlogy s varením, či pečením.
Tentoraz bolo najnovšie video o tom, ako si pripraviť americké palacinky a Niko sa potešil. Konečne nejaký recept, ktorý si vyskúšam, pomyslel si.
Niko začal pozerať video. Vyvalil oči a otvoril ústa. Ty kokos, ten Maxo už tak opeknel? A ten hlas...bože..., rozplýval sa v duchu.
Bolo ťažké sledovať postup pri príprave palaciniek, keď Niko musel stále pozerať na Maxa. Keď video skončilo, ostal sedieť ako obarený.
"To už čo je, keď si nepíšem recept, ale pozerám na Maxa? Nikdy mi taký pekný nepripadal. Čo je to so mnou?", rozmýšľal nahlas. Ďalej to neriešil, pustil si ďalšie Maxove video. Cítil sa podobne, ako pri Kikovi.
Nie, počkať, toto škrtni. Pri Kikovi sa cítim ako v siedmom nebi. A môžem ho aj objať. Dokonca už aj pobozkať. Bože, to bolo krásne vtedy pri tom jazierku... Bolo by super si to zase zopakovať. Ale teraz sa na jazierko nebude dať ísť. Čo ten Kiko asi robí v takomto počasí?
Niko vypol YouTube a rozmýšľal. Kiko sa mi vyznal, že sa do mňa zaľúbil a chce so mnou chodiť. Toto mi ešte nikdy nikto nepovedal. Ale pri nikom sa necítim tak ako pri ňom. A hlavne - chce ma aj takého krpatého. Takáto šanca už nemusí prísť, tak ju treba...
Tok Nikových myšlienok prerušilo cinknutie správy v messengeri. Niko odblokoval mobil a pozrel sa, kto mu píše. Kiko. No jasné, spomeň čerta a ten ti píše, smial sa Niko v duchu.
Kiko: Pridi ku nam, zoznamis sa s mojou mamou.
Niko: Chce ma spoznat?
Kiko: Jasne, ze chce, uz sa na teba tesi.
Niko: Co si jej o mne povedal?
Kiko: No predsa ze si najkrajsi a najroztomilejsi chalan vo vesmire 😁.
Niko: Cozeee? To vazne?
Kiko: Len srandujem, neplas sa hned 😂. Povedal som, ze jej chcem predstavit mojho najlepsieho kamarata, ktory byva vo vedlajsom dome a velmi sa mi paci. (btw, a to, ze si najkrajsi a najroztomilejsi chalan vo vesmire je fakt pravda 😉)
Niko: Ty si kubo, Kiko 😂😂😂...
Kiko: Len Kiko, nie Kubo, haha. Tak prides?
Niko: Jasne, len mi daj par minut.
Kiko: Svihni si, lebo sa uz na teba tesim.
Niko: Ved aj ja na teba. Uz idem.Niko vypol notebook, dal si košeľu, kraťasy, zamkol dom a išiel za Kikom.
------------------------
Kiko čakal pri bránke. Keď zbadal Nika, hneď mu otvoril.
"No to je dosť, že už ideš. Poď, predstavím ťa."
"Si akýsi natešený," povedal Niko.
"Rád ťa zase vidím," povedal Kiko a dal mu pusu na líce.
"Jej, ďakujem," potešil sa Niko.
Kiko vošiel do domu s Nikom v závese. V obývačke sedeli Daniel, Patrik aj Pavla.
"Mami, toto je môj super kamarát Niko. Niko, toto je moja mama," zoznámil ich.
"Dobrý deň," pozdravil Niko nesmelo. Bolo mu jasné, prečo je Kiko taký krásny. Pavla je veľmi atraktívna žena, vkusne upravená a sála z nej radosť zo života.
"Ahoj, Niko. Jsem Pavlína Štolbová. Kiko o tobě hodně mluví. Jsem ráda, že si tady tak rychle našel kamaráda," povedala Pavla.
"Kiko je super chalan, rozumieme si veľmi dobre. Pri ňom sa necítim taký krpatý," povedal Niko.
Pavla zvážnela. "Jo, slyšela jsem o tom, Kiko mi to vyprávěl. Někdy si příroda s námi zahraje krapet nepříjemně, ale co naděláme? Neměj strach, tady se ti nikdo nebude smát."
"Ja viem. Preto sem aj rád chodím. Cítim sa u vás veľmi dobre," povedal Niko všetkým.
Patrik zatiaľ doniesol Nikovi koláč, ktorý znova upiekol. Niko sa poďakoval, posadil sa a chvíľu sa s ostatnými rozprával. Pavla mu bola veľmi sympatická. Mala veľmi prívetivú tvár, no Niko usúdil, že keď sa nahnevá, tak to stojí za to.
-------------------------
Neskôr Kiko zobral Nika do svojej izby.
"Počuj, Kiko, je zaujímavé, že tvoji rodičia sa volajú každý inak, a ty sa voláš Jasenovský po Danielovi. Prečo sa nevoláš trebárs Richter po Patrikovi, alebo po mame?", opýtal sa Niko.
"Naši sa dohodli, že budem Jasenovský, tak som Jasenovský. Neriešim, že prečo. Mohol by som sa kľudne volať aj Kristián Štolba-Richter-Jasenovský, ale to by bolo moc dlhé. Navyše by som sa cítil ako nejaký šľachtic. A to nepotrebujem. Na facebooku som to vyriešil. Tam som Kiko Jasenovský a zvyšné priezviská som si dal ako alternatívne meno," hovoril Kiko.
"Aké alternatívne meno?", nechápal Niko.
"Meno, ktoré máš na profile za menom v zátvorke. Si to nikdy nevidel? Ja tam mám svoje meno a za tým v zátvorke Štolba Richter. A vybavená vec," vysvetlil Kiko.
"O takom čomsi neviem," priznal Niko. "No viem čosi iné. Viem, že to spolu môžeme skúsiť."
"To vážne?", rozžiaril sa Kiko.
"Vážne. Pri nikom sa necítim tak dobre ako pri tebe. Vďaka tebe sa teším zo života, teším sa na každý nový deň. A stále na teba myslím. Chcem to s tebou skúsiť, Kiko."
Kiko nepovedal nič, len sa nahol k Nikovi a objal ho. "Niko...ani nevieš, aký šťastný teraz som. Toto som si veľmi prial."
"Takže odteraz oficiálne spolu chodíme," povedal Niko.
"Odteraz spolu chodíme. Juj, Niko. Splnil sa mi sen. Ľúbim ťa, ty môj drobček," Kiko bol úplne nadšený.
"Aj ja ťa ľúbim. Poď sem," povedal Niko a pobozkal Kika na pery. Ten mu to s radosťou opätoval.
------------------------
Hore video Maxa Bolfa a jeho receptu na americké palacinky. Mrknite na to a kľudne dajte aj odber ;-).
Ďakujem za prečítanie, vote a komenty.
YOU ARE READING
Esencia Lásky
Teen FictionHoci má Niko 14 rokov, je malý. Je veľmi malý. Za to môže nedostatok rastových hormónov, takže Niko sa pomaly zmieruje s tým, že bude navždy malý ako blcha. To však nahráva jeho spolužiakom, ktorí kvôli tomu Nika šikanujú a robia si z neho posmešky...