**Túto časť venujem sandra-kucejova. Moja najlepšia kamarátka na internete, skvelá baba, s ktorou mám spoločných viacero vecí a môžem s ňou kecať o hocičom.**
Niko nemal zákaz chodiť ku Kikovi. Ale jeho rodičia neboli radi, keď tam chodil. Preto ak sa chcel vyhnúť nepríjemným poznámkam, musel tam chodiť v čase, keď boli rodičia v robote.
Keď sa dohodli, že príde, Kiko vždy čakal pri bránke. Nemohol sa ho dočkať.
Aj dnešné ráno takto čakal. Daniel s Patrikom ho pozorovali z domu.
"Pozri naňho, Paťo. Zase čaká pri bránke," povedal Daniel.
"Vždy ho tam čaká. Vidno, že sa nám fakt zamiloval," skonštatoval Patrik.
Otcovia sa pobrali za svojou robotou, keď videli, že chalani idú do domu. Niko ich s úsmevom pozdravil a Kiko ho ťahal k sebe do izby.
V izbe sa Niko ozval: "Je zlaté, ako ma každý deň čakáš pri bránke."
"A čuduješ sa mi? Najradšej by som išiel rovno ku vám a z tvojej izby ťa dotiahol do mojej," povedal Kiko.
"Ty blázonko. To ma tak veľmi ľúbiš?", opýtal sa Niko.
Kiko si dal ruky vbok. "Ty o tom pochybuješ, Mravček?"
"Jasné, že nie," zasmial sa Niko. "Ale taký menší dôkaz by nezaškodil."
"Keď chceš dôkaz, tak bude dôkaz. Ale nie menší, ale najväčší," Kiko si kľakol k Nikovi, sediacemu na posteli, objal ho a začal ho bozkávať. Niko ho tiež objal a bozky mu opätoval.
Chalani sa zvalili na posteľ. Kiko zašiel rukou Nikovi pod tričko a hladil ho po chrbte. Niko sa nahol ku Kikovi a znovu ho pobozkal. Neskôr len tak ležali v objatí a spoločne mlčali.
Keď Niko v sprievode Kika zišiel dole, aby sa šiel domov naobedovať, v obývačke ich zastavili Daniel a Patrik.
"Počuj, Niko, túto sobotu je v Prahe Pride pochod a všetci traja tam ideme. Chceme ťa pozvať, aby si tam išiel s nami," povedal Patrik.
"No ja by som veľmi rád, ale naši ma určite nepustia. Neznášajú tieto pochody," povedal Niko.
Kiko naňho naliehavo pozrel. "Skús si niečo vymyslieť, prosím ťa, veľmi chcem, aby si tam išiel aj ty."
"Snáď ma niečo napadne, no bude to ťažké," povedal Niko smutne.
"Ak ťa pustia, bude to zážitok, ver tomu. Stretneme sa tam aj s Pavlou, aj nejakí naši kamaráti pôjdu. Budeme veľmi radi, keď sa ti podarí presvedčiť rodičov a pustia ťa," povedal Daniel.
"Budem musieť niečo vymyslieť. Rád by som sa do Prahy pozrel, ešte som tam nebol. No s našimi to bude ťažké. Ale ďakujem vám za pozvanie," usmial sa Niko napokon.
"To je hlavne Kikov nápad. On tam chce byť s tebou," poznamenal Daniel.
Niko sa rozlúčil a spolu s Kikom išiel ku bránke.
"Ty kubo, prečo si mi v izbe nič nepovedal?", karhal ho Niko naoko.
"A mohol som? Veď som mal plné ústa tvojich bozkov," uškrnul sa Kiko.
"To znie, akoby si sa sťažoval," povedal Niko pobavene.
"Na tvoje bozky? Kdeže, na tie sa nebudem sťažovať nikdy," povedal Kiko a ukazovákom jemne prešiel Nikovi po nose.
Niko sa postavil na špičky, dal Kikovi pusu na pery a povedal: "Napíšem ti, keď budem vedieť, či idem alebo nejdem."
--------------------------------
YOU ARE READING
Esencia Lásky
Teen FictionHoci má Niko 14 rokov, je malý. Je veľmi malý. Za to môže nedostatok rastových hormónov, takže Niko sa pomaly zmieruje s tým, že bude navždy malý ako blcha. To však nahráva jeho spolužiakom, ktorí kvôli tomu Nika šikanujú a robia si z neho posmešky...