Po konkurze bol Kiko za hviezdu. Správa o jeho suverénnom prejave na konkurze sa rozšírila rýchlosťou blesku, takže teraz ho každý spoznával. Kikovi to robilo radosť, no už bol menej rád za to, že Nika, ktorý sa po škole pohyboval s ním, všetci prehliadali. Preto pri každej príležitosti pripomínal, že hlavná hviezda toho všetkého stojí vedľa neho.
Niko príliš nestál o pozornosť. Nevadilo mu, že ho všetci prehliadajú, napokon, bol na to zvyknutý. Kto ho ale neprehliadal, boli jeho spolužiaci. Tí, ktorí nedostali rolu v muzikáli, závideli, že ten krpec tam bude mať rovno hlavnú úlohu.
Obzvlášť Šimon bol otrávený tým, že ho Kiko nevybral. Chcel hrať kráľa, no toho dostal jeho kamoš Robo.
Počas jednej veľkej prestávky si Šimon sadol na Nikovu a Kikovu lavicu. Chalani kľudne desiatovali a Kiko pozrel na Šimona. "Brácho, nechcem byť zlý, ale zavadzaš vo výhľade."
Šimon sa rozhodol na to nereagovať. Prišiel kvôli niečomu inému. "Počúvaj, Kiko, ty si mi minule pred školou povedal, že si teplý," začal.
"To súhlasí," prikývol Kiko a bol zvedavý, kam tým Šimon mieri.
"Jak si sa vlastne stal teplým?", vyšlo zo Šimona.
Nika napadlo, že od Šimona by takúto hlúpu otázku čakal.
Kiko prižmúril oči, oprel sa o stenu a tváril sa, že tuho rozmýšľa.
"Hmmm... No, ono to už je nejaký piatok. Myslím, že bola zima, vonku lialo... A ja som nemal čo robiť. Napadlo ma, že by som mal čosi urobiť so svojím životom," Kiko urobil krátku prestávku, aby tomu dodal trošku drámy, a aby porozmýšľal, čo mu povie ďalej.
"Naraz som mal zjavenie. Priamo uprostred izby sa mi zjavil ružový jednorožec a rečie mi: 'I teplým sa staneš'. A kým som sa spamätal, bol fuč. No a odvtedy som teplý," hovoril Kiko s vážnou tvárou.
Zato Niko vážnu tvár neudržal. Dostal taký záchvat smiechu, že sa musel oprieť o lavicu.
"Teraz si robíš prdel, však?", opýtal sa Šimon, ktorému sa Kikovo vysvetlenie nepáčilo.
"Jasné, že si robím prdel. Snáď si nemyslíš, že ti na takúto idiotskú otázku odpoviem normálne," povedal Kiko odmerane.
"A chodíš teraz s niekým?", vypytoval sa Šimon.
Niko sa prestal smiať, lebo chcel vedieť, ako toto dopadne. Dúfal, že ich Kiko neprezradí.
"To znie, ako keby si mal záujem. Ale ja už som šťastne zadaný. Nepoviem ti s kým, lebo ťa do toho nie je nič. A teraz, ak dovolíš, rád by som dojedol desiatu a videl aj zvyšok triedy, nie len teba," povedal Kiko. Šimon videl, že ďalej nemá cenu sa vypytovať, tak si sadol do lavice a po zvyšok prestávky čušal.
Niko sa zaškeril na Kika a pošepky mu povedal: "Milujem, ako ho vždy dokážeš ukážkovo odpálkovať."
"Stačí mať dobre podrezaný jazyk," prehodil Kiko vecne. "To mám po mame. Ona vždy vie utrúsiť trefnú poznámku v správnej chvíli.
--------------------------------------------
Muzikál sa nacvičoval vždy po vyučovaní. Učiteľka Černíková vybavila, aby mohli nacvičovať v telocvični. Kikovi totiž najviac pripomínala divadelné javisko.
A Niko mal popri tom aj doplnkové hodiny spevu. Sám poprosil Černíkovú, aby mu dávala cvičenia na hlasivky, aby bol schopný spievať naplno. Do muzikálu sa totiž zahryzol s vervou.
Černíková mala z Nika radosť. Jeho výkony hodnotila pozitívne a oceňovala jeho vôľu neustále sa zlepšovať. Na týchto hodinách bol prítomný aj Kiko, ktorý bol zas unesený Nikovou farbou hlasu. Nikovi sa iba nedávno zmenil hlas na hlbší, no jeho farba pripomínala Kikovi hlas Troyea Sivana.
Kiko sa rozhodol, že pred Černíkovou vyjdu s farbou von. Niko sa síce zdráhal, no Kiko ho ubezpečoval, že to bude v poriadku. A mal pravdu. Keď Černíkovej vyklopil, že on aj Niko sú gayovia a chodia spolu, učiteľka bola rada, že sa jej zdôverili a zaželala im veľa šťastia a lásky.
Aj dnes sa v telocvični usilovne nacvičovalo. Všetci boli nadšení z piesní, ktoré Kiko pre muzikál napísal. Pri všetkých mu záverečné korektúry urobila Černíková, no podľa jej slov to boli iba kozmetické úpravy.
Niko doma povedal, že má po škole hudobný krúžok a bude účinkovať v muzikáli. Detail, že to režíruje Kiko, vynechal. Rodičia boli prekvapení, no mali radosť, že sa Niko konečne trochu angažuje aj po vyučovaní.
Nikov otec bol však zvedavý na to, ako sa jeho synovi darí. Preto sa rozhodol, že ho pozrie na jednej zo skúšok.
V práci skončil skôr, keďže mal odrobených viac nadčasov. Prišiel do školy, tam sa dozvedel, že skúšky na muzikál prebiehajú v telocvični, tak sa tam zašiel pozrieť.
Nepozorovane vkĺzol dovnútra a tam už s narastajúcou nevôľou sledoval, ako Kiko oboznamuje Nika so svojimi predstavami o tom, ako čo najlepšie zahrať danú scénu. Videl Černíkovú, ktorá stála pri školskom keyboarde a je pripravená kedykoľvek zahrať hudobný doprovod ku piesňam. A videl takisto Simonu Petrášovú, ktorá ako lesná víla krúži okolo Nika pri nacvičovaní scény. A ako sa naňho milo usmieva, keď sa s ním rozpráva o spoločnej scéne.
Netrvalo to veľmi dlho a Niko zbadal svojho otca stojaceho v rohu telocvične. Na chvíľu zastavil skúšku a váhavo vykročil k nemu. Kiko si Nikovho otca všimol takisto a na tvári sa mu usadili obavy, lebo vedel, že Nikovi zakázal sa s ním stretávať, a aj to, že zvykne byť dosť prchký.
"Ahoj, oci. Čo tu robíš?", opýtal sa Niko a pokúsil sa o úsmev.
"Skončil som v robote skôr. Chcel som sa pozrieť na to, ako ti ide nácvik do muzikálu. No pokiaľ viem, zakázal som ti byť s Kikom. Ako to, že si s ním?"
--------------------
Ahojte, tak mi to zase dlho trvalo, za čo sa ospravedlňujem. Veľmi ma teší Vaša stála podpora, aj keď to teraz dosť lajdám. Prehupli sme sa cez 800 aj 850 prečítaní, z čoho mám obrovskú radosť a všetkým veľmi pekne ďakujem. A pred pár dňami ma veľmi potešilo, že prvá kapitola tohto príbehu prekonala magickú hranicu 100 prečítaní. Úplne super. Neviem, ako často budú teraz vychádzať kapitoly, lebo nastupujem do nového zamestnania, no budem sa snažiť pridávať kapitoly vždy, keď to bude možné. Ešte raz, ďakujem za podporu a majte krásny deň :-).
YOU ARE READING
Esencia Lásky
Teen FictionHoci má Niko 14 rokov, je malý. Je veľmi malý. Za to môže nedostatok rastových hormónov, takže Niko sa pomaly zmieruje s tým, že bude navždy malý ako blcha. To však nahráva jeho spolužiakom, ktorí kvôli tomu Nika šikanujú a robia si z neho posmešky...