Niko síce mohol ďalej skúšať muzikál, no jeho otec dával pozor na to, aby za Kikom nechodil domov. A ani Niko nepokúšal osud. Vedel, že keby sa otec dozvedel, že uňho bol, zatrhol by mu celý muzikál.
Ako rád by bol u Kika v jeho izbe. Chcel byť v jeho objatí, bozkávať ho, alebo len tak sa naňho pozerať a čakať, kto sa prvý rozosmeje. Nika to ubíjalo, no utešoval sa tým, že na druhý deň v škole bude zase s ním. Víkendy boli najhoršie. Vtedy si s Kikom aspoň písali cez facebook. Bolo to ťažké, ale Niko dúfal, že jeho rodičia raz prídu k rozumu.
----------------------
Jedného dňa šiel Nikov otec z roboty so Simoniným otcom. Ten ho pozval ku sebe na kávu.
Doma bola len Simona, no to bolo poznať iba podľa spevu, ktorý sa ozýval z jej izby.
"Sima nacvičuje piesne do toho školského muzikálu. Úplne sa do toho ponorila. Každú chvíľu vyspevuje," povedal Simonin otec.
"Niko tam tiež účinkuje, ale on doma nespieva. Aspoň ja nič nepočujem, keď som doma. Ale aj on je do toho úplne ponorený. Netušil som, že sa tak nadchne pre muzikál," vravel Nikov otec.
"Hlavné je, že robia niečo zmysluplné. Nemajú čas robiť voloviny," skonštatoval Simonin otec a pripravoval kávu. Nikov otec zatiaľ sedel pri stole.
"Mňa na tom štve to, že to režíruje ten teplý chalan od susedov, čo má tých dvoch teplých otcov. Ja som mu zakázal byť s ním, aby nebol zbytočne zmätený, no oni spolu chodia do triedy a ešte k tomu spolu robia henten muzikál. Môžem sa ja potom snažiť vychovať z neho chlapa, keď on je každý školský deň s tým teplošom. Potom si naozaj bude myslieť, že je aj on teplý, pričom vôbec nie je."
Simonin otec chvíľu mlčal. Položil pred neho šálku s kávou a odpil si zo svojej kávy.
"Puberta je problematická, o tom viem svoje. So Simonou to už riadne plieska. Ale niečo ti poviem. Ona je do tvojho Nika zbláznená až po uši."
"To myslíš vážne?", čudoval sa Nikov otec.
"Celkom vážne. Keď príde domov z tých skúšok, žiari ako slniečko. Mne nepovie nič, ale začul som, ako mame hovorí, že by chcela, aby ju Niko ľúbil. A pred pár dňami som sa jej potajomky pozrel do mobilu, keď bola v sprche. Mala v ňom veľa Nikových fotiek, zrejme stiahnutých z facebooku. Takže podľa mňa to je jasné," povedal Simonin otec.
"Tak to je teda bomba," povedal Nikov otec. "Toto je veľmi dobrá správa. Konečne sa môže Nikova zmätenosť dať do poriadku. Dáme ho dokopy so Simonou a uvidí, ako rýchlo zabudne na Kika."
"Ja som za to. Simona bude šťastná. Len či on bude chcieť," nahlas zauvažoval Simonin otec.
"Haha, bude musieť. Inak mu ten muzikál zatrhnem a bude mať smolu," povedal Nikov otec drsne.
Chlapi sa ešte chvíľu rozprávali, keď spev utíchol a Simona vošla do kuchyne.
"Jej, ahoj, oci, ani som ťa nepočula prísť. Dobrý deň, ujo Peter," pozdravila Simona veselo.
Nikov otec odzdravil a jej otec povedal: "To bude tým, že si cez spev nepočula. Spievaš čoraz lepšie, dcéra moja."
"Ďakujem, chcem sa to naučiť čo najlepšie, aby bol Kiko spokojný. A aby som to do premiéry vedela."
"Práve sme sa s tvojím otcom rozprávali o Nikovi," ozval sa Nikov otec a nemohol si nevšimnúť, ako sa Simona rozžiarila. "Veľmi sa mu páčiš a chcel by s tebou chodiť. Ale je hrozne hanblivý, tak ťa neosloví. Budeš to musieť urobiť ty, ak sa ti teda páči."
Simona nedokázala skryť nadšenie. "Naozaj ma chce? To povedal? Že chce so mnou chodiť?"
"Áno, vravel mi to. Aj to, že sa bojí, že nebude mať u teba šancu kvôli tomu, že je malý," vravel Nikov otec.
"Vôbec mi to nevadí. On nemôže za to, že mu chýbajú tie rastové hormóny, či čo to je. Je veľmi zlatý aj taký drobný," hovorila Simona.
"Tak ho oslov, neváhaj. Láske sa nemá stáť v ceste," povedal Simonin otec.
"Super, ďakujem, toto bola perfektná správa," povedala Simona a spievajúc sa vrátila do izby.
"Tak to by sme mali," skonštatoval Nikov otec.
---------------------
Na druhý deň prišiel Niko domov po skúške na muzikál. Otec bol už doma.
"Ahoj, oci. Vieš, čo sa mi dnes stalo? Simona Petrášová ma pozvala na rande," povedal Niko so zjavným prekvapením v hlase aj v tvári.
"Ale to je super, nie?", zahral jeho otec prekvapenie.
"Ja neviem. Žiadna baba ma dosiaľ na rande nepozvala. Nejako sa mi do toho nechce," povedal Niko váhavo.
"Ako to myslíš, že sa ti nejako nechce? Snáď si ju neodmietol?," opýtal sa otec prudko.
"Neodmietol, ale povedal som, že sa mi nejako nechce."
"Počúvaj ma sem. Ty si mal byť prvý, čo ju mal pozvať. Nie ona teba. Takže to ber ako dar z neba, že ťa oslovila. Čo by za to dali iní chalani? Ale oni sú na rozdiel od teba chlapi a svoju vyvolenú oslovia. Za teba to musí urobiť baba. Tak neváhaj a choď s ňou na rande. Dám ti aj peniaze na kofolu, aby si ju aspoň pozval," povedal otec.
Niko bol v nemom úžase. Foter je takýto dohadzovač? To odkedy?
"Oci, ja nie som do Simony. Nechce sa mi ísť na to rande," pokúsil sa namietnuť Niko.
"Vyjadrím sa jasnejšie. Ak ju ohrdneš a na to rande s ňou nepôjdeš, tak ti garantujem, že na ten muzikál môžeš zabudnúť."
----------------------
*fanfáry, slávnostný pochod, monumentálna filmová hudba Johna Williamsa*
MAGICKÁ HRANICA 1000 PREČÍTANÍ JE PREKONANÁ!!! Ani neviem vyjadriť, aký šťastný som! Úžasné, fantastické, neuveriteľné, MAGICKÉ! Z celého srdca Ďakujem Vám všetkým za každé prečítanie. Nesmierne si to vážim. A pretože nechcem zaspať na vavrínoch, tu je nová časť. Dúfam, že sa bude páčiť :-). Vote a koment potešia. Ešte raz ďakujem a prajem všetkým krásny október a aj ostatné mesiace :-). Slovom, majte sa krásne ;-). Pozdravuje Vás JurajNewt.
أنت تقرأ
Esencia Lásky
أدب المراهقينHoci má Niko 14 rokov, je malý. Je veľmi malý. Za to môže nedostatok rastových hormónov, takže Niko sa pomaly zmieruje s tým, že bude navždy malý ako blcha. To však nahráva jeho spolužiakom, ktorí kvôli tomu Nika šikanujú a robia si z neho posmešky...