spectra_jeon72 Bu bölümü sana ithafen yazmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar!
###
Jimin yolunun ne kadar kısa ne kadar uzun olmadığını bilmeden yola çıktı.
Kendini koruyacak her türlü şeyi yanına almıştı. Değişik büyüler ile dolu kitabı bile yanındaydı. O kitaba inanmıyordu bile.
Tanrı'ya son bir kez daha dua edip hiddetle kanatlarını çırptı. Oraya her zamankinden yavaş ve uçarak gidecekti.
Jimin hayatında ilk defa gidiyordu. Yoongi'ye o şekilde bırakıp gitmek istemesede. Zorundaydı. Çünkü bunu arkadaşı ve kardeşi dediği insan için hayatında bir kez olsun birşey yapmak istiyordu.
Jimin'e yapılan onca şey varken. O kimse için hiç birşey yapmamıştı. Bu işi temiz bitirip arkadaşının kanatlarına kavuşmasını istiyordu.
Hem ne kadar zor olabilirdi ki. Öyle değil mi? Kendini yeterince cesur ve dinç hissediyordu.
1 saat sonra sarayın alt kısmında tam planladığı gibi bir yer vardı. Yıllar önce Taehyung burayı kullanıyordu.
Zekiceydi.Kanatlarını nerede olduğunu hissedeceğini düşünüyordu. Ama malesef ki yanılmıştı. Her yer simsiyahtı. Tam da hayal ettiği gibiydi.
Korku ile süzüldü içeri. Yola çıkarken cesur olan bedeninden eser kalmamıştı. Derin nefes alıp her kara bakmaya çalışıyordu.
Garip bir şey seziyordu, burada bir gariplik vardı. Bunu hissetmişti. Göz ucu ile heryere baktı. Bomboştu.
Merdivenlerden çıkmaya başladım. Kendimi kanatlara yakın hissediyordum. Beyaz olan tek kanatlar Taehyung' a aitti.
Onları hissedebiliyordu. Üst kars çıktığında kilitli bir tahta kapı vardı. Hissettiği enerji şu an en yüksekteydi.
Kapıyı eliyle ittirmesi ile parçalara ayrıldı.
Ve içeri deki cam fanustaki kanatlar çırpınmaya başlamıştı delicesine. Jimin hemen alıp gitmek istiyordu."Vay vay vay kimleri görüyorum. İzinsiz kim girmiş sarayıma?"
Duyduğu ses ile arkasına döndü Jimin. Bu babasıydı. Hiddetle baktığı kanatlara döndü ve büyük bir güçle bütün camları babasına doğru gönderdi. Kanatlar hızla odadan çıktı.
Jimin mutluluk ile kanatlara bakarken artık sahibine gideceğine emindi.
Bütün camları el hareketiyle yavaşlatan adama döndüğü anda bütün sivri uçlar Jimin'e döndü. Jimin durdurmaya çalışacakken çoktan ona doğru yol almışlardı. Kendimi korumak için açtığı güç perdesi bir takım camları durdursada bazılarını durdurmaya yetmedi. Ve vücudunda derin çizikler açtı.
"Malum hazılıklar var. Misafirimizle ilgilenemedik ama misafirimizde pek bir kaba çıktı."
Jimin acıyla tıslayarak yere çöktü. Bu camlar normal bir cam değildi.
Yaraları yanıyordu. Ama güçsüz olduğunu belli etmemeliydi.Gülümsedi ve ayağa kalktı. "Size karşı acımasız olmayı düşüyorum efendim."
Adam kahkahalara boğulduğu an Jimin istifini bozmadan ona baktı. Çok mu komikti?
"Senin gibi bir bebek yüzlü melek bana karşı acımasız olmayacak Ha?"
Bu mu komikti?!
Jimin kollarını birleştirdi."Herşeyin bedelini ödeyeceksin. Kanatlar çoktan yola çıktı. Artık herşey için çok geç."
Adam olduğu yerde daha da gülmeye başladı.
"Jimin emin ol kanatlar zerre kadar umrumda değil. Benim daha farklı planlarım var."Jimin'in kafasındaki soru işaretleri çoğalıyordu.
"Ve sana da bir süprizim var emin ol."
Jimin kendini korumak amaçlı duruşunu düzeltti.
Gök delindi.
Ve kara bulutlar heryeri sardı.
Jimin'in yediği darbeler saymakla bitmiyordu.
Güçsüzce yere düştü bedeni.
Dayanamamıştı.
Ama mutluydu.
Taehyung herşeyi durduracaktı.
Emindi.
Yoongi iyi olacaktı.
Düşündüğü tek şey sevdiği adamdı.
"Hala nasıl gülebiliyorsun?"
Jimin yerde sürünerek ona baktı. İğrenç yüzüne tiksinerek ve gülerek.
Adam sinirle onu yakalarından kaldırdı.
"Park Jimin seni öldüreceğim. Ama yavaş yavaş. Acı çekerek. Bakalım eve vardığında da hala yaşıyor olacak mısın?"
Jimin adamı var gücüyle ittirsede artık bir işe yaramıyordu.
O güçlüydü. Onu dışarı attığında sürünerekte olsa ayağa kalkmıştı."Lanet herif!" Mide bulantısı ile yere siyah katrana benzeyen sıvıyı kustuğunda vücudu direnmeye çalışıyordu.
Ayağa kalktığı gibi oradan uzaklaşmaya başladı.
Yolları nasıl gittiğini bilmeden evine varmaya çalışıyordu.
Sadece son bir kez daha görmek için.
^^
Eğer uyku sıkıntınız varsa ve çok kötüyseniz böyle bölümlerin çıkması normal bu sizin içindi. Sizi düşünerek bu bölümü yazdım umarım mutlu olursunuz. Teşekkürler♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valuable Wings |Vkook
FanfictionMinik meleğim seni bir daha görebilecek miyim? Sen öldürmem gerekiyordu. Ama yapamadım.. Şimdi ise bir ölümlüyüm... Sadece biraz farklıyım... Sana gerçek beni anlatmalı mıyım? Son nefesime kadar seni koruyacağıma yemin ediyorum... ¤Vkook Fanfic¤ ¤Tü...