14¤Gerçekler

2.4K 172 30
                                    

Yanlışım varsa üzgünüm. Uzun ve güzel bir bölüm oldu. Sizin için erken kalkıp ilham perilerimle yazdım. Sanırım artık yok kat etme zamanı. Önümüzde çok büyük şeyler olacak!
İyi okumalar. Yazın yanlışı varsa üzgünüm ..
▪▪▪
Dışarıya hızla bir şekilde koştum. İki arkadaşımda bizi korumaya çalışıyordu. Doğada ki ve bütün varlıkların enerjisini içinde hissettim.  Ve ellerimi birbirine çarpıştırmam ile Siyahlılar yok oldu. Jimin ve  Yoongi bu olanla birbirlerine dönüp ne olduğunu anlamamışçasına baktılar.  Olaylar o kadar hızlı gelişmişti ki. Bunu yapabildiğimi bile bilmiyordum.

"Bir daha geleceklerdir." Yoongi koruyan bariyeri daha da güçlendirdi.

"Taehyung solgun görünüyorsun.."
Başımı hafiften sallayıp baş dönmemi def ettim.

"İyiyim sadece biraz başım-" yeri boyladığım ana kadar herşey normal gidiyordu.

Rüyalarımız...

Bazen iyi bazen ise kötüdür.
Kötü olanlara kısaca kabus deriz.
Kanunlarımız ne kadar gerçekçi olursa.
O kadar kötü olur.
Bu konu kabuslara doğru yok almaya devam ediyor gibi duruyor.

Peki ya hayatımınızın o anından sonra yine kabusa döner ise ondan sonra ne yapmalıyız?

Taehyung siyahların hakim olduğu bir odadaydı.
Etrafına bakıyor ve inceliyordu.

"Burası neden bu kadar tanıdık?"

"Sence?"
Babası kapıdan içeriye süzülerek girmişti. Yine tüm ihtişamı ile duruyordu.

Taehyung duruşunu düzenleyip  ona döndü.

"Burada ne işin var?"
Babası gülümsedi ve oğluna döndü.

"Yarım kalan işini bitirmen için seni çağırdım Taehyung."
Neden bahsediyordu?
"Tabi sen bunu hatırlamıyorsun... ama ben sana yardımcı olacağım çocuğum."

Babası kapıyı işaret ettiğinde kapı kendiliğinden açıldı. Ve beyaz kanatlar kıpraşmaya başladı siyah fanusun içinde.

"Kanatların burada güvende. Ama ilk önce görevini tamamlanan gerek. Eğer bunu yaparsan ne olacağını hatırlıyor musun?"

Taehyung kafasını eğio düşündü. Aklına gelen cevap ile yanıtladı.

"Daha çok yaşayacaksın baba? Ama...bir dakika bu cevabın nedeni?"

Babası çocuğunu susturup konuşmaya başladı.

"Eğer yaşadiğin çocuğu ellerinle öldürürsen ki görevin buydu. Hem kanatlarına hem de bu oturduğum yere sahip olacaksın Taehyung.

Yeniden uçmak istemez miydin?

Kanatlarınla özgür olmak istemez miydin?"

Taehyung'un bütün sözleri boğazına dizilmişti. Bunca zamandır bunu mu hatırlamalıydı.

"Baba Melez kanlarından beslendiğini biliyorum. Ama Jungkook Melez olamaz?"

Valuable Wings |VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin