13¤Nefret ve Acı

2.4K 184 17
                                    

"Taehyung!Kendine gel!"

Yoongi kızgınlıkla bana bakıyordu. Rüyalarıma kabusa çevirmişti resmen.

"Sana verdiğim duygular pek ile yaramamış gibi gözüküyor."

"Yoongi çok üstüne gidiyorsun."

"Jimin susar mısın?"
Jimin kaşlarını çatarak Yoongi'ye baktı. Ve kristallere dönüşerek rüyamı terk etti.

Yoongi bana kızgınlıkla bakıp döndü.
"Eğer bişiler yapmazsan. Jungkook'a olacaklardan sorumlu değilim."

"Ne demek istiyorsun?"

"Sevgili baban bir kaç siyahlı göndermeye başladı bile. Sana boşuna demiyorum Taehyung..."

"Jungkook'un ne olduğunu neden istediğini bilmiyorsun. Bunu öğrenmek ister misin?"

Başımı 'evet' anlamında salladım.

"Sırıttı. Babanı ne yolladığını bildiğini var sayıyorum.  Tehlikedesiniz Tae. Bu senin elinde. Eğer Jungkook'u-"

"Evet Yoongi?"

Derin nefes aldı.
"Jungkook'u sonuna kadar koru. Tamam mı?"
Tabi ki onu sonuna kadar koruyacaktım.

"Evet onu koruyacağım..."
Olumlu bir şekilde baktı.
"Ve şunu bil kanatlarına en kısa zamanda kavuşacaksın. Tamam mı?
Şimdi gidip Jimin'i gönlünü almalıyım."

Kanatlarına sonuna kadar açıp gerdi. Bembeyaz kanatlara özlemle baktım.

Rüyam bitip sona erdiğinde endişe ile yerimden hızla kalktım. Boynu tutulduğu için birazcık canım yanmıştı. Jungkook ise yana kıvrılmış birşekilde uyuya kalmıştı. Anlımdaki terleri hafiften sildim.

Uyku sersemi ile ayağa kalkıp pencerenin önüne geçtim. Birileri var mıydı?

Derin nefes alıp etrafımı ve bütün enerjiyi hissettim. Uzaktaydılardı. Annenin eskiden yaptığı güçlü bir büyü gelmişti aklıma bunu kullanırsam ikimizi de koruyabilirdim.

Dışarıya çıkıp evin etrafında bir çizgi çizdim. İşim bittikten sonra odaklanmaya çalıştım. Bu yaptığım şey dikkatlerini çekse de korumak için yapmalıydım.

Ellerimi birbirine sürtüştürüp yere bastırdığım an kalkan evi kubbe gib sarmıştı.

Aceleyle içeri koşup kapıyı kilitledim.
Bu kalkan sayesinde hiçbir melek buraya giremezdi.

"Yani şimdi bu kalkandan kesin olarak emin misin?"

Arkamı dönmem ile Yoongi karşıma çıktı. Korkuyla geriye kaçtım. Jungkook koltukta kıpırdayıp arkasına döndü.

"Burada ne işin var?" 

"Seni görebilir!"

Dalgın dalgın bakıp kafasını olumsuz bir şekilde salladı. Jimin'de bir anda gelince korkum ikiye katlandı.

"Sizi görebildiğinin farkındasınız öyle değil mi?"

"Bunu hatırlıyorsun ama babanın onu neden istediğini bilmiyorsun... onunsoyunu bilmiyorsun!" dedi Yoongi.

Derin nefes aldım.

"Bakın cidden her an uyanabilir!"

"Yoongi o haklı biz dışarda duralım kalkanın kırılmasını önleriz. Eğer herşey  kötüye giderse... B planına geçeriz."

Yoongi düşündü ve o düşündüğüm soruyu sordu.

"B planı ne?"

Vereceği cevap açık ve netti.
"İnan bende bilmiyorum?"

Dışarıya doğru çıktılar. Duvarın içinden geçtiklerini gördüğüm an derin bir nefes alıp Jungkook'u döndüm.

Hala uyuyordu. Kıyafet odasına gidip bana verdiği kıyafetleri giydim.

Yüzünü yıkarken aynaya bakıp bir kez daha yüzümü babama anımsattım. O duygu yeniden bütün vücudumu sardı.

Nefret.

Babanı düşündüğüm zaman nefret bütün vücudumu sarıyor. Ve sırtım sızlamaya başlıyor. Bu hissettiğim en büyük acılardan biriydi.

Mutfağa doğru gittiğim an Ki gkook'un kalktığını gördüm.

"Günaydın!"

"Günaydın Taehyung. Orada uyuya kalmışız. İyi misin?"

"Daha iyi olmamıştım!"

Arkasına dönüp işine devam ederken gülümsemem solmuştu. Yoongi ve Jimin pencereden bakıp bir şeyler diyorlardı.

"O zaman kahvaltı edelim ne dersin?"

Arkasına döndüğü an normale döndüm.

"Hm şey  tabi ki!" Cümlenin bitmesi ile yer sallanmaya başlamıştı. Jungkook korkuyla yanıma gelip masanın altına ittirmeye başlamıştı bedenimi.

"Taehyung deprem oluyor!"

Zamanın durması gerektiği anlardan biriydi. Jungkook hızla masanın altına girmeye çalışırken onu oraya koydum.

"Tae buraya gel!"

"Üzgünüm Jungkook..."

Kapıya doğru koşmaya başladım. Bu olanları deprem sanması o kadar gülünçtü ki. Aslında iki taraftan 4 meleğin savaştığını bilmiyordu bile. Onu orada bırakıp kapıyı açtım. 

Ve kendimi ilk kez cesaret ile dolmuş olarak hissediyordum.

•••

Bu bölümden insan bu kadar mı emin olamaz. Çok garip ve sıkıcı oldu biliyorum ama diğer bölüm çok güzel olacak.

Gibi geliyor.

Bu arada gelen yorumlara karşı feels geçiriyorum. Kalpten gidicem bir gün kkk.

#Ąngel
 

Valuable Wings |VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin