Koreye okumak için gelmiştim bazı. Bi gurup umuz vardı, hem şarkı söylüyorduk hemde dans ediyorduk bunu sevdiğimiz için yapıyoduk ama parada kazanmaya ihtiyacımız vardı. Bi gün gine dans etmek için arkadaşlarımla birlikte gittik, gittiğimizde beri bizi izleyen biri vardı. Dans ettiğimiz şarkı got7 ın dı kızlarla taş, kağıt, makas oynadık ama hep kaynederdim beni markete gönderdiler. Giderken karşıma biri çıktı maskesi ve şapkası vardı yüzünü görmek imkansız gibiydi. Bu arada adım Hayat. Aslında karşıma çıkmadı beni takip ediyo du bende duvarın arkasına geçip onu bekledim köşeyi dönünce korktu. - Hey senin derdin ne? Neden beni takip ediyosun? - Sanırım yakalandım? - Evet! Neden beni takip ediyosun - Sen neden bu işi yapıyosun? Çok mu seviyorsun? - Korede bir öğrenciyim ve benim para kazanmam lazım bu yüzden. - Yani sevdiğin için yapmıyosun. - Hayır seviyorum ama parada kazanmam lazım okul masraflarım için. - Peki bi şirkete bağlı olarak bu işi yapmak istermisin? - Tabiki isterim ama sen neden beni takip ediyorsun? - Bak ben jyp inteiment için çalışıyorum yanı aslında asistan arıyorum gözüme seni kestirdim hem dans hem şarkı ikisinde de iyisin az önce dans ederken got7 ın şarkısı çalıyordu dimi? - Evet - Bak ben jyp 'de got7 ın dans ekibinin başıyım ama menajerler yani ben onların dansla ilgilenen bir menajerim ve bir eksik var asistanlardan bende uzun zamandır seni izliyorum ve senin olmanı istiyorum yarın jyp binasına gel seni timcang' la konuştarayım ve dansını izleyelim tamam mı? - Ben uzun zamandır jyp ye gelmek istiyodum siz ciddimisiniz?-Evet resepsiyona dans menajeri bay Kim le görüşmek istiyorum de odama gönderirler diyer menajerlere senden söz etmiştim yani dans ın konusunda. - Tamam. Markete gidip istediklerini aldım çok heyecanlıydım sabah erken kalkıp kahvaltımı yapıp duş aldım. Altıma Jin pantolon üstüme beyaz bir tişört giydim ve jyp binasına gittim resepsiyona Bay Kim le konuşmak istediğimi söyledim. Onlarda bay Kim 'İ aradılar içeri girmemi söyledi odasını gösterdiler. - Hımm geldiğine göre hadi gidelim diğer menajerler seni çok merak ediyorlardı. - Bay Kim ben çok heyecanlıyım. - Bak heyecanlanmana gerek yok sakin ol şampiyon. - Konuşmanız birazda olsa rahatlattı. Odaya girince ilk olarak. - Efendim eğer bir kusurum olursa kırılırım diye söylememezlik yapmayın lütfen. - Merak etme eğer bir kusurun olursa çekinmeden söyleriz,peki önceden çalıştığın bir dans varmı yoksa yoksa biz rast gele seçelimmi. - Efendim benim çalıştığım bir şarkı var. - Tamam. Seçtiğim şarkıyı söyledim ve dans etmeye başladım bitince Bay Kim 'e. - Menajer Kim gerçekten söylediğiniz kadar varmış çok iyi, bu arada buraya gelirken yanında eşofman getirki rahat hareket edesin. - Peki, yani şimdi işe alındım mı?? - Evet alındın ve şimdi başlıyorsun. - Tamam - Hayat şimdi üyelerle tanışma vakti. - Üyelermi? - Evet beni takip et. Bay Kim 'le birlikte ilk makyaj odasına gittik ordalardı bütün got7 üyeleri karşımda duruyolardı. - Hepsi şaşkın bi şekilde bana bakıyolardı. Bay Kim - Beyler tanıştarıyım bu yeni dans asistanımız Hayat. - Merhaba ben Hayat türküm aslında şimdi çok heyecanlıyım çünkü en sevdiğim gurubun asistanıyım. Jackson - Merhaba ben ımm zaten tanıyorsun,kaç yaşındasın?? - 21 yaşımdayım. Jinyong - tanıştığımıza memnun oldum. - Bende. Mark- Selam seni tanımak güzel. Bambam - merhaba ben en küçük üye bam bam ve sende benden büyüksün 😞😞-Hey gülümse gülünce daha sevimli oluyosun 😆😆. - Gerçektenmi?? - Evet yani ben öyle düşünüyorum. Youngjae - Yenisin ve türksün ama bizim dilimizi su gibi okuyosun. - Imm evet aslında sizinle konuşa bilmek için öğrenmiştim. - Öylemi? - Evet. - Çak bi beşlik. Geçerken elime vurdu arkasından ona baktım ordan youngyeom - Selam iyi anlaşalım lütfen. - Bende iyi anlaşıcağımızı düşünüyorum. Kapının ordan hepsi içeri izliyodu en son jb kaldı ona doğru döndüm bana doğru geliyodu gelince elini uzattı ve - Biliyorsundur zaten ben gurubun liderim seninle iyi anlaşıcağımızı düşünüyorum lütfen bize iyi yardım et. - Elbette elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıcam. - Sana güveniyorum fighting!!! Az önce jb koluma dokundu ve tüm üyelerle konuştum. Bay Kim - Hadi dans odasına.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.... Umarım beğenirsiniz ilerleyen bölümler çok heyecanlı lütfen okuyun 😘😘😘🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut)
FanfictionArkadaşlar ilk 10 bölümü sumut değildir. Sonra yok bu sumut değil falan demeyin... BTS sonradan eklendi yani 33. Bölüm den sonra...