Jb İle Hayal Et (sumut) 1pt

2.3K 41 28
                                    

Arkadaşlar bu hikayenin bölümleri 4 falan ola bilir bir okurum bana destek oldu

karanliktakimavi12 adlı okuyucuma iltifaten yazılmıştır... Canım çok tşk 😘😘😘saranghe...

Sabah yataktan doğrulduğumda başım ağrıyor du üstümde birşey yok ve sağ tarafıma baktığımda " turuncu saçlı, dolgun dudaklı" biri yatıyordu ve onun da üstü çıplaktı üstümü giyindim ve kapının önüne geldim ama arkamdaki ses ile durdum.
J : Neden gidiyorsun sende diğerleri gibisin dimi onlarda gece altımda inleyip sabah ortada olmayan kaltaklar gibisin dimi...
Arkamı döndüm ve.
S : Bak dün gece ne olduğunu bile hatırlamıyorum ve kim olduğunu da bilmiyorum.
J : O zaman tanışalım ben Park Jimin.

( Evet biliyorum bu BTS deki jimin sevgili okuruma sordum oda güzel olur dedi yaniiiiii BTS konuk karakterlerimiz...)

S : Bende Nayeon  19 yaşımdayım neyse ben gideyim bide beni o sürtüklerle aynı yerde tutma.
Bunları söyledikten sonra çıktım direk eve gidicektim onu bidaha görüceğimi sanmıyorum çünkü babam okulda müdür ve tahini  çıktı ben şuan Busan'da yaşıyorum ama seul e taşınıyoruz  o jimin denilen salağı görmem  artık (beni gömün şimdi, çarpıldım valla) gece 4 olduğu için babam uyuyordu odama girip uyudum ama 7' de gide kalktım eşyalar toplanmıştı seul e gidiyorum.

1 gün sonra

Sabah alarmın sesi ile uyandım tuvalete gittim ve rutin işlerimi hallettim formamı giyip aşağı indim babam arabada beni bekliyordu sınıfımı zaten babam seçtiği için biliyordum sınıfımda 2 kapı vardı öğrencilerin olduğu taraf da resmen gülme değil anırma sesleri geliyordu öğretmen kapısından girdim hepsi susup bana baktı saçım önüme gelmişti geriye attığımda karşımda jimini görmem bir oldu.
S : J j jimin.
J : Nayeon.
Sınıf bize şaşkınca bakarken sınıfa babam ve öğretmen girmişti.
N B : Kızım Nayeon sınıfını beğenmezsen söyle değiştireyim.
S : Ammm hayır baba sınıfım güzel.
Derse girdik zil çalınca jimin yanımdan geçerken kağıt koydu masama.
Not: Arka bahçeye gel önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Aşağı indim ve arka bahçede beni bekleyen bir jimin gördüm.
J : Senin burada ne işin var.
S : Babam bu okulun yeni müdürü buraya transfer oldum.
J : Biz birbirimizi tanışmıyoruz anlaştıkmı.
S : Evet hadi tanışalım ben Nayeon.
J: Tanıştığımıza memnun oldum bende jimin.
S : Sınıfta görüşürüz jimin.
Sınıfa girdim ardımdan jimin ve onun arkasından hoca girdi.
H : Çocuklar okul bir kamp gezisi düzenliyor gelmek isteyen varsa müdürün odasına gide bilir eeee tabii teneffüste. Dersten sonra çoğu kişi babamın odasındaydı kendimi yazdırdım.

4 gün sonra

Kamp alanına girdik çadırları kurduk hoca bizi iki guruba böldü ve ormanın derinliklerine girmeden odun topladık kamp alanına geri döndük mangalı yaptıktan sonra şişe çevirmece oynamaya başladık ( hocalar yok) soru bana soruldu.
? : D mi C mi.
S : D.
? : Daha önce ilişkiye girdimi girdiysen ilkini söyle.
S : Gerçekten bu mu sorun.
? : Evet.
S : Evet girdim gerçekten dürüst olmak gerekirse buradaki bir kişi ile.
? : Oooooo o kişi kim?
S : Üzgünüm ama bir soru hakkın vardı.
? : Ama benim sorum o kişinin kim olduğu idi.
Jimin bana bakıyordu dürüst olmak zorundaydım.
S : Peki söylüyor o kişi jimin.
Ordakiler : Oooooo Oooooo.
T ( tae) : Jimin doğrumu söyledi o.
J : Evet doğru söyledi bizim bir gecelik bir ilişkimiz oldu ama birbirimizi bidaha görmeyiz sanıyorduk.
S : Evet zaten burda birbirimizi görünce o olay yaşanmamış olarak var saydık.
Sınıftan biri çıktı önümde durdu adını bile bilmediğim biri ama çok yakışıklı ahhh.
S : Ne oldu.
? : Şey Nayeon benimle çıkar mısın?
S : Sen kimsin.
? : Ben Im Jae Bum ama kısaca bana jb de...

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR 😘😘😘

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin