Sabah kapının kırılır gibi çalmasıyla uyandım ünüversite son sınıftın ailenle ayrı yaşıyordun saçlarımı karıştırarak kapının önüne geldimkapıyı açtım yeni kalktığım için üstümde geceliklerim vardı
Karşımdaki kişi ile şok oldum bu okulunun en havalı çocuklarından bambam dı.
S : Senin burada ne işin var.
Bunu dememle dudakarıma yapıştı karşılık vermiyordum evet bambam a aşıktım ve şuan öpüşüyorduk şaşırdım beni geriye doğru götürüyordu içeri girdiğinde eliyle kapıyı kapattı.
S : Bambam sen ne yapıyorsun.
B: Sen benden hpşlanıyormusun.
S : Neden böyle -
B: Soruma cevap ver.
S : Evet hoşlanı-.
Sözümü tamamlıyamadan dudaklarıma yapıştı karşılık vermediğim için dudağımı ısırdı karşılık veriyordum daha fazla dayanamayıp montunu çıkarttım dudaklarımızı ayırdı.
B : Ciddimisin.
S : Evet yapalım.
Geceliğinin üstünü çıkardı bende bambam ın tişörtünü çıkardım çok sert öpüyordu bacağımın birini beline doladı yardımcı olmak için kendim doladım.
B : Bebeğim yatak odası nerde.
S : Üst katta soldan 3. oda.
Öpmeye devam etti yatak odasına gelmiştik beni yatağa bırakıp üstüme çıktı öpmeye devam ederken bundan sıkılmış olmalı ki boynuma indi kendine ait izler bıraktı memelerimin uçlarıyla oynadı ısırdı elleride rahat durmuyordu geceliğimin üstünden vajinama elini sürüyordu bi inleme bıraktım geceliğimin üstü yoktu zaten altında çıkardı elini yine vajinama götürdü okşamaya başladı.
B : Omo benim sevgilim ıslanmışmı.
Bunu demesiyle hafif kızardım sonra pantolonunu çıkardı kilodumu indirip yalamaya başladı o yaladıkça ben çarşaflı sıkıyordum en sonunda dayanamayıp bir inleme bıraktım kafasını kaldırıp güldü dudaklarımızı birleştirdi baxır ını çıkardı penisini görünce şok oldum bu gerçekten büyük ve biraz kalındı iki parmağını bana uzattı yalamamı söylemişti sonra ağzımdan çıkarıp bir parmağını içime soktu daha sonra ikinci parmağınıda soktu biraz genişlettikten sonra üstüme çıkıp.
B : Hazırmısın.
Evet anlamında başımı salladım içime giriyodu ama çok canım yanıyordu bunun için çarşaflı sıkıca tutuyordum.
B : Offff çok darsın penisim sığmıyor neden bu kadar darsın.
S : Bilmiyorum a-ama çok ac-cıyor.
Biraz daha uğraştıktan sonra Bambam içimde hareket ediyordu inlemeler bırakıyordum odada bambam ın benim inleme seslerimiz ve vicudumuzdan çıkan sesten başka bişey yoktu bambam içimde çok hızlı hareket ediyordu bana acı versede zevkte alıyordum zevk yerimi bulduğunda.
S : Ahmm bam-bam or orası ıhhmmm.
Biraz daha git gel yaptıktan sonra içimde bir sıcaklık hissettim bambam içime boşalmıştı.
B : Çok iyiydin sevgilim.
S : Biz şimdi gerçekten sevgilimiyiz.
B : Evet sevgilim.
Biraz öpüşrükten sonra içimden çıktı ve yanımdaki boşluğa yattı çok yorgun olduğumuz için uyuduk sabah kalktığımda bambam beni kendine iyice çekmiş sarılıyordu derken göğüslerimden tutmuş beni penisine bastırıyordu ona doğru döndüm çok masumca uyuyordu ona iyi davranmam lazım ne de olsa ilkim onda saçlarıyla oynadım biraz sonra ona seslendim.
S : Bambam aşkım hadi kalk duşa gir.
Bende unuttum onu uyandırmadan önce banyo yaptım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut)
FanfictionArkadaşlar ilk 10 bölümü sumut değildir. Sonra yok bu sumut değil falan demeyin... BTS sonradan eklendi yani 33. Bölüm den sonra...