7.bölüm

977 20 0
                                    

-Geçici hafıza kaybı yaşıyor. - Nasıl yani şimdi benim kim olduğumu bilmiyormu. - Evet sizi sadece got7 la birlikte bir arkadaşınız olarak hatırlıyor. - Bu geçici bir şey dimi. - Efendim bu durum ne kadar sürücek bir fikrim yok. - Anladım teşekkür ederim. Odaya girdiler jb biraz sinirli gibiydi bana baktı yüzündeki öfke gitti güzel bir gülücüğe dönüştü bana yaklaştı. - Hayat nasıl hissediyorsun. - İyiyim siz beni merak etmeyin. - Tamam. Elimi boynuma attım. - Kolyem kolyem nerde. Jb - Kolyemi hangi kolye. - Kapaklı bir kolye açılıp kapananlardan. - Hediye ettim kolye. - Ne anlamadım. - Yok bir şey o kolyeyi bulucam. - Jb sanırım kazada elimdeydi ve benimle biri konuşuyordu elimden aldı. - Tamam anladım doktor kazada yanında olan doktor. - Doktor mu. - Evet. Jb çıktı ben uyurken Kolyemi alan doktoru bulmuş Kolyemi almış.
(Rüyada)
JB için sürpriz yapıcam annecim babayla birlikte güzel bir piknik yapalım hı jb den mesaj var. aaaa aaaa. - JB!! - Noldu. - K-k-kazayı gördüm sana sana sürpriz yapıcaktım pikniğe gidicektik sonra kamyon bana doğru geliyodu çok korktum. (ağlıyarak) jb bana sarıldı. - Tamam geçti canım geçti bak kolyeni buldum. - Jb teşekkür ederim. Bu arada rüyamda sana sürpriz yapıcaktım ve bebeğime babaya sürpriz yapalım diyodum gerçekten sen misin bebeğimin babası sen misin kolye de ikimizin resmi var dimi. - Evet benim. - Şimdi anladım hatırlamadığımı söylediğimde çok üzgün göründün. - Evet seni çok özledim bitanem. Bi boğaz temizleme sesi geldi biz diğerlerini unutmuştuk. O sırada doktor içeri girdi. - Hayat nasıl hissediyorsun. - İyiyim. - Hım tamam yarın sabah taburcu edilebilirsin. - Bu arada doktor bey herşeyi hatırlıyorum. - Bu iyi bir gelişme ama dikkatli olun. - Tamam. - Beyler siz yurda dönün ben hayatla yarın eve gidicem. - Biz de gelicez. - Hayır gelmeyin 2 yıl sonra sevgilim uyandı biraz yalnız kalmak istiyorum hayatla. Ooooo. - Ya jb böyle söyleme utandım. - Oww benim sevgilim utanmışmı. Jackson - Yüzüne baksana kıpkırmızı oldu. - Evet. - Hey sevgilimle dalga geçmeyin. - Tamam tamam dalga geçmiyoruz. Gece boyunca jb başımda bekledi uyanınca. - Aşkım günaydın. - Günaydın ama sen uyumadınmı. - Hayır uyudum ama erken kalktım. - Aşkım neden kendini bu kadar çok yoruyosun. - Bebeğim benim için endişelenme ben gidip çıkış işlemleriyle ilgileneyim. - Dikkat et bak maskeni tak. - Tamam aşkım 5 dakikaya geliyorum. - Hıhı tamam. Arabaya bindikten sonra jb. - Aşkım sana söylemedim ama sen bitkisel hayattayken annenler seni görmeye geldi. - A-annemler mi? - Evet ablanla geldiler seni çok özlemişler söylediklerini anlamasamda annen senin için bayağı endişelenmiş. - Sağol aşkım annemler seni nasıl karşıladılar. - İkiside çok iyiler. - Annem kesin sana damat demiştir. - Hahaha😂😂😆😆😆aşkım demiştir dimi. - Demiştir. Eve gelince duş almak için banyoya girdim çok iyi gelmişti jb. - Aşkım ben aşağıda seni bekliyorum. - Tamam aşkım. Aşşağı indim ve jb ye - Aşkım ben yemek hazırlıyıcam karnım acıktı. - Hımm aslında benimde acıktı bende sana yardım edicem. - Tamam. Biz bir şeyler yaparken jb nin telefonu çaldı arayan jinyong du. - JB napıyosunuz. - Imm yemek yapıyoruz yani yemek yiğicez. - Tamam bizde gelicez. - Hayır ya gelmeyin hayat yeni hastaneden çıktı birlikte vakit geçirmek istiyorum. - Bak biliyorum ama j. Y.park var hayatı görmek istiyomuş. - Tamam anladım gelince konuşuruz.-Tamam. - Noldu aşkım. - Hiç bizimkiler geliyo. - Tamam aşkım. Arkamdan sarıldı. - Aşkım biraz izin verde bir şeyler yapayım. - Ama aşkım seni çok özledim. - Bende. Biz konuşurken birden boğaz temizleme sesi geldi yan tarfa baktığımda hepsi bize gülmüştü. - Yaaa niye bu kadar gülüyorsunuz birbirimizi özledik. J. Y.park - Biliyorum sizi rahatsız etmek istemezdik. - ooo baba. - Baba mı? J. Y.park - Evet babasıyım ama gerçek babası değilim.-Evet gerçek babam değil ama ben onu babam olarak görüyorum. (J. Y.park 'a sarılır). - Nasıl yani. - Babam öldüğünde dans odasında ağlarken beni görmüştü sanki gerçek babam gibi gelip beni teselli etmek için uğraştı sonra ona sarılıp ağlamak istediğimde izin verdi o yüzden j. Y.park' a baba diyorum. Jackson - Wow ama o benim babam. - Banane ben baba demeye devam edicem. - Canım hadi sofrayı kuralım. - Tamam kurarız da sen neden bana babamın geliceğini söylemedin. - Sürpriz olsun istedim. - Tamam siz oturun aşkım sende otur. - Ama sana yardım edeyim. - Ahjumma yardım eder zaten bana onların yanında yardım ediceksen hiç etme. - Hiçte bile sana yardım ediyorum. - Ne zaman yardım ettin. - Sen kaza yapmadan önceki gün akşam yemekten sonra yardım etmiştim. - Tamam bana yardım ettin ama şimdi bak babam geldi sana bakıyo lütfen onlara otur ahjumma yardım eder bana. - Tamam çabuk olun ama karnım zil çalıyo. - Tamam. Yemek yedikten sonra oturma odasına geçtik. J. Y.park - Hayat kızım aslında buraya seninle konuşmak için geldim. - Hangi konuda konuşacaksın babacım. - Aslında sen kaza geçirmeden önce seninle bu konuda konuşmak istiyodum. - Çok merak ettim. - Senin çıkış yapmanı istiyorum. - Çıkışmı ne çıkışı. - Girls me gurubunun lideri olarak çıkış yapmanı istiyorum. - L-l-liderimi. - Evet sen kaza geçirmeseydin çoktan çıkış yapıcaktın gurup zaten 6 kişi senle 7 olucak. Jb - Bi dakika bi dakika senin onlar çıkış yaparken geçici olarak lee jin 'i geçici olarak lider yaptığını söylemiştin bekliyeceğin kişi hayat mıydı yani. - Evet hayat eğer kabul edersen 2 haftaya kadar çıkış yapalım. - Ama ben nasıl yani şimdi bir gurubummu var.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar umarım beğenirsiniz yazım yanlışı varsa üzgünüm telefon 'dan yazıyorum tel düzeltiyo hızlı yazdığım zaman. 😍😍😘😘

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin