Ben Kim Soo Ah 18 yaşımdayım ben küçükken korede yaşıyormuşuz annem koreli babam türk şimdi tekrar koreye taşınıyoruz kuzenimle aynı okula gidicem tabi onun gelceğimizden haberi var ama aynı okula gidiceğimizi bilmiyor merak edenlere kuzenimin adı Im Jae Bum kısaca jb onunla yaşıt olmamıza rağmen ona oppa demeyi çok seviyorum.
Ertesi sabah
S : Anne ben çıkıyorum.
A : tamam kızım dikkat et kendine.
Okula girdiğimde hepsi bana bakıyordu tabi hiçbirini umursamadan müdürün yanına gidip sınıfımı öğrendim sınıfa girdiğimde JB karşımdaydı belli etmeden kendimi tanıttım teneffüste sınıftaki herkes çıkmıştı jb vardı çıkacakken.
S : JB oppa.
J : Sen bana oppa mı dedin yoksa benden mi hoşlanıyorsun.
S : Yaaaaa oppa ben sana küçüklükten beri oppa diyorum senden hoşlandığımı nerden çıkardın.
J : Yoksa sen ufaklık.
S : Yaa artık ufaklık kelimesini pek sevmiyorum hem boyum okadar kısa değil.
J : Gel buraya görmeyeli baya büyümüşsün.
S : Sonunda hatırladın 😆😆😆.
Beni kolunun altına aldı.
S : Oppa bide bu gün bir yere gidelim.
J : Tamam neresi olacağına okul çıkışı karar verelim.
S : Tamam.
Son cümleleri söylerken kapıdan içeri sınıftan bir kız içeri girdi jb den hoşlanıyordu.Okul çıkışı
Kapıya doğru giderken jb arkadaşlarına el sallıyordu içlerinden biri çok tatlıydı adı youngjae miş yanımda oturan kızdan öğrendim neyse jb nin yanına gittim bir kaç kız vardı beni gine kolunun altına aldı.
J : Söyle bakalım nereye gidelim.
S : Namsan kulesine gidelim.
J : Tamam.
JB ile çok eğlenmiştik bir kaç giysi aldım jb beğenmişti sabah hazırlanıp okula gittim sınıfa girdiğimde kızlar bana tuhaf tuhaf bakıyolardı biz konuşurken içeri giren kızdı benim üstüme üstüme geliyolardı takıldım yere düştüm kızlar bana gülüyorlardı ürtüme su döktüler sırılsıklam oldum o sırada jb ve yanında takılan gurup girdi jb gülüyordu beni görünce yüzü düştü.
J : Soo Ah, iyimisin.
S : Oppa.
Ayağa kalkıp jb ye sarıldım ağlıyordum.
S : İyi değilim oppa.
J : Şşşşt sakin ol, siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.
O sırada jb nin telefonu çaldı.
J : Alo teyze, evet iyiyim, Soo Ah o iyi sayılır.
S : Oppa annemi versene.
J : Tamam.
S : İyiyim anne merak etme jb beni koruyo tamam anne uzatma evde konuşuruz.
JB sinirliydi.
J : Siz neden Soo Ah a bunu yaptınız kız daha dün geldi ne kötülüğü dokundu size.
S : Oppa sakin ol lütfen.
J : Soo Ah ben iyiyim.
S : Ben neden yaptıklarını biliyorum.
J : Neden?
S : Çünkü sana oppa dedim için aramızda bir şey var sanmışlar herhalde bu kadar popüler olduğun için.
J : Siz madem bir şey bilmiyorsunuz karışmayın Soo Ah benim KUZENİM küçüklüğünden beri yaşıt olsak bile bana oppa der size inanamıyorum sen Eun Bi asıl sen birdaha yüzüme görünme.
S : Eun Bi mi oppa bana bahsettiğin kız bumu hani çıkma teklifi etmeyi düşündüğün kız.
J : Evet oydu ama şu an gözümde hiç bir değeri kalmadı neyse boşver otur yerine.
S : Sağol beni koruduğun için. Tam adım attığımda bacağımda bir sızı hissettim daha sonra ayaklarım yerden kesilmişti beni biri kucağına almıştı.EVET ARKADAŞLAR KUCAĞINA ALAN KİŞİ KİM BİLİYORUM YOUNGJAE İLE HAYAL ET OLUCAKTI AMA ZATEN ÖYLE 2. PT HEM YOUNGJAE HEM (SUMUT) OLUCAK... ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut)
FanfictionArkadaşlar ilk 10 bölümü sumut değildir. Sonra yok bu sumut değil falan demeyin... BTS sonradan eklendi yani 33. Bölüm den sonra...