8.bölüm

883 16 0
                                    

Duyduklarıma inanamıyorum yani şimdi benim bir gurupummu var. - Nasıl düşünürsen düşün 2 hafta sonra çıkış yapıcaksın. - Aşkım buna inanamıyorum. - Senin adına çok sevindim bitanem. Teklifi kabul ettim 2 hafta sonra çıkış yapıcaktım heyecanlıydım jb diğerleriyle birlikte gitti ertesi gün guruptakilerle tanışmak için jyp binasına gittim j. Y.park ile birlikte odaya girdim hepsi şaşkındı bir anda guruba yeni biri katılıyor ve aniden lider oluyor. - Merhaba ben Hayat. Onlarla tanıştıktan sonra lee Jin - Efendim neden şimdiye kadar beklediniz 2 yıl geçti niye önceden çıkış yapmadı. Ben - Çünkü 2 yıl önce bir trafik kazası geçirdim ve 2 yıldır bitkisel hayatta kaldım. Guruptakilere anlattıktan sonra got7 ın dans odasına gittim kapıyı çalıp kafamı kapıdan içeri soktum hepsi arkasını döndü jb- aşkım gelmişsin. - Evet sizi bir göreyim dedim. Jb - Hımm yani beni özlemedinmi. - yaaa jb tabiki seni özledim ama hepinizi göreyim dedim. - Tamam. Onlarla biraz oturduktan sonra eve gelip duş aldım biraz oturup tv izledikten sonra karnım acıktı yemek yaparken biri belimden sarıldı ve boynumdan öptü biraz huylanmıştım kafamı hafif sağa çevirdim. - yaa jb aşkım böyle yapıyosun elim ayağım birbirine giriyo. - Tamam aşkım sakin ol yardım edilcek bir şey varsa edeyim. - Hayır yok bir tanem salonda otur sen. - Hayır orda oturup tv izliyiceğime seni yemek yaparken izlerim. - Sen bilirsin. Yemek yidikten sonra jb masayı toplamaya yardım etti. Jb - Aşkım film izleyelimmi? - Olur izleyelim. Ben mısır patlatırken jb filmi koydu jb koltuğun kenarına oturdu bende önüne oturdum.

(resimdeki gibi ama koltukta bide olta yok) jb korku filmi koymuştu mısır kasesi benim kucağımdaydı bi anda korkunç bir sahne çıkmıştı elimdeki kaseyi yere düşürdüm jb hemen filmi durdurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(resimdeki gibi ama koltukta bide olta yok) jb korku filmi koymuştu mısır kasesi benim kucağımdaydı bi anda korkunç bir sahne çıkmıştı elimdeki kaseyi yere düşürdüm jb hemen filmi durdurdu. Jb- Aşkım iyimisin. - Hayır değilim niye korku filmi açtın ki hem biliyosun gece kabuslarıma giriyo. - Üzgünüm bitanem. Dedi ve bana sarıldı. Ben yerdeki mısırları topladım jb de romantik komedi filmi seçti ve birlikte aynı pozisyonda oturduk ben jb ye baktım oda bana baktı bir birimize bi süre baktık yakınlaştık ve jb ile dudaklarımız birleşti jb benim üst dudağımı öperken bende onun alt dudağını öpüyorum jb ile uzun zamandır öpüşmemiştik jb sanki kıtlıktan çıkmış gibi öpüyödu ve gittikçe hem sert leşiyordu hem de derinleşiyordu. Nefes almak için ayrıldığımızda kucağından kalktım. Jb - Noldu şimdi aşkım. - Şey jb daha ileri gitmesek. - Evet ama beni bu şekilde mi bırakacaksın. - Ne! Nasıl bir durumda. Jb gözleriyle alt tarafı gösterdi ön tarafı kabarmıştı ve patlıcan gibi duruyordu. - Hayat lütfen ama ahhh. - JB aşkım ama. - Tamam aşkım anladım ben en iyisi lavaboya gideyim. Kalktı gidicekken kolundan tutum. - Ne oldu. - JB tamam kabul ediyorum yap... Sözümü tamamlayamayan jb dudaklarıma yapıştı...

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE arkadaşlar biliyorum geç yazdım ama hatta 1 aydan fazla olmuş olabilir bide diyer ki bölümde sumut yapıcam yani +18...ÖPÜLDÜNÜZ😘😘😘😘

Got7 Ve BTS 'le Hayal Et (sumut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin